Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Yo, Ik heb laatst paar onbekende ra/egge (zit er eigenlijk verschil in?) platen gehoord en vind het best lekker. Ik heb gezocht naar topics hierover maar heb ze niet gevonden (Als ze er wel zijn, sorry: en pass me die link maar heb hem niet gevonden ![]() Maar kan iemand mij even wat vette artists/nummers geven dat ik ze ff check bij Fame ofzo een keer... Thanks alvast (en oh ja Bob Marley hoeft niet gedropt te worden heb ik al bijna allemaal...maar zoek meer van in die style). Thanks alvast en geen sean paul aka dancehallachtige muziek. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
UB40 dennis brown --- morgan heritage warrior king jah cure (zijn wat nieuwere) [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-12-2005 @ 16:14:21 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
UB40 idd, erg lekkere muziek Doe Maar heeft soms ook wel iets reggae-achtigs voor de rest weet ik niet echt namen, ik vind reggae erg dope maar heb me er nooit echt in verdiept ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
don carlos, gentlemen, eek a mouse ( was laatst nog hier in kade was dope shit ) jacob miller, alpha blondie & burning spear, en bob marley uiteraard meer luister ik niet echt wat reggae betreft kan je wel wat dope shit via msn sturen, moet je maar je email in PM droppen [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-12-2005 @ 16:48:58 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
http://reggae.pagina.nl/ Als hier nog niks tussen staat. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Eek-a-mouse Alpha Blondy Barrington Levy k zal nog wel wat meer droppen later, kmoet nu pleite ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
barrington levy idd , ik zal eens een nr uppen gelijk zijn bekendste http://rapidshare.de/files/8777154/Barrington_Levy_-_Here_I_Come.mp3.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-12-2005 @ 20:28:24 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
thxx iedereen zal wel ff checken ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Damian Marley yo ![]() http://rapidshare.de/files/1104027/Damian_Marley_-_Welcome_To_Jamrock.mp3.html | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 07-12-2005 @ 20:37 Damian Marley yo ![]() http://rapidshare.de/files/1104027/Damian_Marley_-_Welcome_To_Jamrock.mp3.html dat is sirrieus egt zo kanker slegt nummer..had wel beter verwacht van hem | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Reggea died together with Bob Marley. Bob Marley is mijn idool na eminem. Daaarna komen ng een hele boel andere rappers. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Damian marley is cool man, ik heb die cd laatst gechecked oa feat van Nas, black tought van de roots en eek-a-mouse. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
alpha blondy, burning spear,israel vibration, lee perry en natuurlijk bob.. verder kan ik er effe niet opkomen. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Black Uhuru ofzo | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 07-12-2005 @ 21:08 Damian marley is cool man, ik heb die cd laatst gechecked oa feat van Nas, black tought van de roots en eek-a-mouse. ik vind hem ook wel koel, met ze dikke rasta vlechten | ||
![]() | ![]() |
die van Damian kon ik al ja... vind hem niet super maar cker niet slecht "we gonna make it" is vet op dat album ![]() heb ff lijst gemaakt met al die namen en ga zaterdag naar Fame ff paar checken ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
I Wayne - Can't Satisfy Her is wel een lekker nummertje, maar ik kan verder niks meer van hem vinden. verder het meeste van mijn favoriete reggae is al gezegt eerder in dit topic. sizzla is ook dope, en tok (maar niet die dancehall nummers dan), maxi priest... en hoe heet die albino ookalweer? en uit eigen land: beef!! | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Beef is ska, gek! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
beef is net zo goed reggae | ||
![]() | ![]() |
ja gek | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 07-12-2005 @ 20:39 (...) dat is sirrieus egt zo kanker slegt nummer..had wel beter verwacht van hem wat lul jij! ok tis niet kankergoed, maar slecht zeker weten niet! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
word | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 07-12-2005 @ 20:24 barrington levy idd , ik zal eens een nr uppen gelijk zijn bekendste http://rapidshare.de/files/8777154/Barrington_Levy_-_Here_I_Come.mp3.html relxed nr dit ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
wie weet hoe die albino heet? uit jamaica denk ik maakt goeie reggae, paar jaar terug ergens een dvd van hem gezien ---------------------------------------- ya diggg | ||
rastafari One Good Spliff ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 29-04-2006 @ 20:37 wie weet hoe die albino heet? uit jamaica denk ik maakt goeie reggae, paar jaar terug ergens een dvd van hem gezien Yellowman ---------------------------------------- Excuse me while I light my spliff, Oh god I gotta take a lift. From reality I just can't drift, That's why I am staying with this riff | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Eek-A-Mouse Damian "Junior Gong" Marley Ziggy Marley Alpha Blondy Barrington Levy Gentleman Yellowman UB40 Anthony B Inner Circle Beef Manu Chao Seeed Linton Kwesi Johnson Luciano Augustus Pablo Lee "Scratch" Perry Israel Vibration Buju Banton Beenie Man K'naan Morodo (spaans) African Head Charge Don Carlos Culture Winston McAnnuf deze zomer trouwens Reggae Sundance Festival 12-13 augustus ![]() | ||
Quote: rastafari schreef op 30-04-2006 @ 00:24 (...) Yellowman ojaaa natuurlijk!! bedankt ---------------------------------------- ya diggg | ||
Damian Marley - Me Name Jr Gong deze kan ik de hele dag luisteren ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Road To zion met Nas daaaamn ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
ja wie gaat naar reggae sundance ik wel ---------------------------------------- ya diggg | ||
reggae ---------------------------------------- ya diggg | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Sundance was dik trouwens Buitengewoon ben jij ook gegaan? | ||
nee man zat in Spanje ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
__cLePtO__![]() |
![]() | ![]() |
dit is vette shit!! papa michigan & general smiley ![]() http://rapidshare.de/files/36470955/Reggae_-_Michigan___General_Smiley_-_Friday_Evening__real_rock_riddim_.mp3 (voorals de eerste het niet doet} zijn niet zoveel nummers van tevinden maar wel mooie muziek vind ik ---------------------------------------- www.grasshopper-glanerbrug.com | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Beef is wel lauw ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Black Uhuru | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
er is ook zo'n orthodoxe jood die reggae maakt hij is erg goed..! | ||
haha matishararuhohoahahyahauha ofzo bedoel je ga ga, hij maakt wel leuke muziek maar geen echte reggae ---------------------------------------- ya diggg | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
oké kben ook geen echte kenner ik vind dat hij erg goede muziek maakt..! | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Junior Kelly - Love So Nice ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 12-10-2006 @ 21:45 Black Uhuru Word, Black Uhuru moet je checken ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
![]() | ![]() |
Max Romeo & The Upsetters - I Chase The Devil ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
worrrrrd, dat is zeker een goed nummer van Max Romeo! Barrington Levy - Under Me Sensi Bob Marley & The Wailers - One Drop Alpha Blondy - Cocody Rock | ||
![]() | ![]() |
heeft iemand Luciano - After All? Zoja, PM me please ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Alpha Blondy Morgan Heritage Eek a Mouse Beef (!) Gentleman en Postman (Postmen whutever) heeft ook wel een ''reggae-vibe'' vaak.. heeft er iemand wat van die ''Black Uhuru'' onbekende naam voor mij.. PM me de link.. (als iemand er een heeft) [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2006 @ 01:48:36 ] | ||
reggae liefhebbers check tracks van Chezedek. en download marlon asha - ganja farmer ---------------------------------------- ya diggg | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Alpha Blondy - God Bless Afrika![]() | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
Gentleman ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Wie heeft er nog wat dope (roots) reggae tracks? Of nummers van Gregory Isaacs en Dennis Brown? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
download shit van barrington levy, collie buddz (ok soms niet echt reggae, maar zit relaxte shit tussen), tanya stephens (de albums gangsta blues & rebelution), morgan heritage. ik weet niet wat roots reggae is, ik geef je gewoon wat namen ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 ] |