Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zondag 01-09-2002 om 00:08:49
Engels tv is veel madwacker dan nederlands tv... das algemeen bekend (tzjek RTL4 maar bijv.). Dus ik dacht... ik ga jullie effe jaloers maken!
Pas geleden is er op een zender Sci-Fi een serie begonnen dat Headf--k heet... en damn... dat is fokkin' madwacke shit! >>>www.headf--k.tv <<< Echt iets voor rauf en listig... (veel babylijkjes en kunstfilmpjes dus). Eergisteren was er bijv. als 'subliminal' boodschap een gast als duivel verkleed... met afgehakte babyarmjes in z'n handen... zieke madwacke shit yo! Oh... en een computer animatie over een alcoholistische hond op mars... die Sick Puppy heet (toeval?) >>>www.sick-puppy.com <<< Madwack! Ik ga zoveel mogelijk Headf--k op video verzamelen... want dit is echt een geil programma! Ook leuk voor feestjes! Dus als het ooit in nederland op tv komt... moeten jullie het zeker gaan tzjekken.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 01-09-2002 om 12:43:10
ja meneer ik zal er naat kijken als het hier op tv komt!
----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.