Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /   [Pagina: [1] 2 ]
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 08-12-2005 om 19:12:34
ik probeer niets uit te lokken maar damn wat sluiten jullie die topics snel. fucking dictators zijn nog vriendelijker dan jullie.

een slapgehouwehoer topic is toch om slap te auwehoeren ofniet? en nu wordt ie zo afgesloten.



----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 08-12-2005 om 19:13:34
nu dat moet zeker niet bij Algemeen.

neen ik vind dat de mods het goed doen, ze sluiten topics wanneer het moet. Alleen dat het foto topic altijd direct moet gesloten worden ergert mij. maar dat is niet de mods hun fout, maar eigenlijk onze fout
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
blehhhh
misselijkmakend
Gepost door blehhhh op donderdag 08-12-2005 om 19:23:26
wat is de lol eraan om foto's te posten zonder dat er op gereageerd mag worden??

Zelfde geld voor dat topic van die ijskoude sma. Er wordt toch heen en weer gereageerd op feedback? Dat er dan ff een paar posts gaan over kwak, omdat zij haar text probeerd te verduidelijken boeit toch niet

die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 08-12-2005 om 19:24:18
Ow, aan de mods? Ik heb ook wel wat heey...

De BTL mods moeten meer feeden en voten enzo bij normale battles! zo.. dat vind ik dan he.. jullie gaan het wss toch niet doen, mjaa
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 08-12-2005 om 19:25:30
toch goed dat het gezegt word DEK.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op donderdag 08-12-2005 om 19:26:53
hiervan is ook al een topic, gebruik de zoekfunctie

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2005 @ 19:27:15 ]

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 08-12-2005 om 19:30:29
Komop man, als members zich wat meer volwassen gedragen kan er ook minder streng gemod worden. Logisch gevolg. En nou zeg ik niet dat iedereen zich onvolwassen gedraagt, maar er wordt een hoop gebullshit/offtopic/gezeik/gezeurd/gehaat de laatste tijd. Verder: SLP heet dan wel slap geouwehoer, maar dat is dus absoluut geen vrijbrief voor ongelimiteerd ouwehoeren.



----------------------------------------
Days to come
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 08-12-2005 om 19:33:10
Precies, ik weet van mezelf dat ik een best autoritaire bitch ben. Maar dat doe ik niet zonder aanleiding
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 08-12-2005 om 19:35:09
Geouwehoer in SLP valt nog wel mee toch? Het is veel kutter dat t zich uitspreidt over de andere subfora.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 08-12-2005 om 19:36:16
en daarop wordt ook gemod en gesloten.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 08-12-2005 om 19:36:44
Quote:

een slapgehouwehoer topic is toch om slap te auwehoeren ofniet? en nu wordt ie zo afgesloten.


@DEK, was in reactie op Capone's post
----------------------------------------
Days to come
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-12-2005 om 20:43:12
Quote:
die ene kerel schreef op 08-12-2005 @ 19:24
Ow, aan de mods? Ik heb ook wel wat heey...

De BTL mods moeten meer feeden en voten enzo bij normale battles! zo.. dat vind ik dan he.. jullie gaan het wss toch niet doen, mjaa


whehe als je eens wist wat een battlelaar allemaal moest doen en wat niet gebeurt

maar wie weet verander ik nog eens...
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
rame
Gepost door rame op donderdag 08-12-2005 om 21:07:03
misschien is het een idee om iedereen die bullshit wil lullen buiten het slowchat topic elkaars e-mail te geven en dat ze dat dan maar lekker op msn gaan doen
gOldfinger Gepost door gOldfinger op donderdag 08-12-2005 om 21:08:25
whahahah neuj...want dan krijg ik nog meer van diie tjaps diie blij komen doen en ik moet nu al iederedag 4 x op acc klikken
rame
Gepost door rame op donderdag 08-12-2005 om 21:11:29
ja nou, nu verloederen de topics
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 08-12-2005 om 22:15:41
kick to FB

Een helezooi mod acties komen door jullie zelf, aan de andere kant soms gaan er idd topic's te snel dicht. Helaas zijn ook wij alleen maar gebruikers van dit forum en toevallig mensen en maken ook wij fouten. Daar kan je over gaan bitchen zoals Capone begint, of daar kan je normaal op reageren en op een normale manier een vraagstelling neer te zetten waarom?

het is niet dat er een universele grens is wanneer een topic gesloten moet worden of wat dan ook, soms gaat dat te snel, soms duurt dat te lang. Leer er mee leven.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 08-12-2005 om 22:30:07
Quote:
spade schreef op 08-12-2005 @ 22:15
kick to FB

Een helezooi mod acties komen door jullie zelf, aan de andere kant soms gaan er idd topic's te snel dicht. Helaas zijn ook wij alleen maar gebruikers van dit forum en toevallig mensen en maken ook wij fouten. Daar kan je over gaan bitchen zoals Capone begint, of daar kan je normaal op reageren en op een normale manier een vraagstelling neer te zetten waarom?

het is niet dat er een universele grens is wanneer een topic gesloten moet worden of wat dan ook, soms gaat dat te snel, soms duurt dat te lang. Leer er mee leven.


shit da was mooi gezegt, ik moet egt een traantje wegpinken.
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Saaie_Hendrik
Ik ben niet saai!
Gepost door Saaie_Hendrik op vrijdag 09-12-2005 om 00:18:37
Quote:
upnorth schreef op 08-12-2005 @ 19:30
Komop man, als members zich wat meer volwassen gedragen kan er ook minder streng gemod worden. Logisch gevolg. En nou zeg ik niet dat iedereen zich onvolwassen gedraagt, maar er wordt een hoop gebullshit/offtopic/gezeik/gezeurd/gehaat de laatste tijd. Verder: SLP heet dan wel slap geouwehoer, maar dat is dus absoluut geen vrijbrief voor ongelimiteerd ouwehoeren.




Ja! Daar ben ik het helemaal mee eens! Veel mensen kunnen amper spellen en ze gebruiken allemaal vreemde straattermen. Daarbij schelden ze elkaar de huid vol. Al die onzin die ik op deze site lees maakt me soms gewoon mismoedig. Ik hou zoveel van hiphop muziek, ik wil die liefde graag delen en dan heb ik dus geen zin in dat geklier de hele tijd en dat eindeloze geouwehoer.
Daarom heb ik een tip aan de moderators: als iemand een scheldwoord bebruikt moet hij een week gebant worden, dan zal de site eindelijk een prettige virtuele omgeving worden voor mensen zoals ik.
----------------------------------------
Ik hou van hip-hop muziek.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 09-12-2005 om 07:37:21
Ik word echt moe van die ghostacounts(lees:typetjes).
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 07:37:46 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 09-12-2005 om 08:07:45
Quote:
Saaie_Hendrik schreef op 09-12-2005 @ 00:18
(...)

Ja! Daar ben ik het helemaal mee eens! Veel mensen kunnen amper spellen en ze gebruiken allemaal vreemde straattermen. Daarbij schelden ze elkaar de huid vol. Al die onzin die ik op deze site lees maakt me soms gewoon mismoedig. Ik hou zoveel van hiphop muziek, ik wil die liefde graag delen en dan heb ik dus geen zin in dat geklier de hele tijd en dat eindeloze geouwehoer.
Daarom heb ik een tip aan de moderators: als iemand een scheldwoord bebruikt moet hij een week gebant worden, dan zal de site eindelijk een prettige virtuele omgeving worden voor mensen zoals ik.



AMEN!!!!!!! hendrik

toffe gast die hendrik
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 11:27:35
eens even een paar bannetjes uitdelen aan die klagende jeugd hiero.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 09-12-2005 om 16:03:39
ik sluit topics als t erg offtopic gaat, er wordt gebeefed of als de regels niet worden nageleefd

maar ik ben ook maar gewoon een mens, ik kan het ook fout hebben (soms dan)
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MC_Ruitentikker
klinge-linge-ling
Gepost door MC_Ruitentikker op vrijdag 09-12-2005 om 16:04:32
MAN!!! ik vind ook dat ze te snel sluiten!!

echt bizar vind ik het gewoon worden

het zijn een beetje klootzakken die mods..
----------------------------------------
als ik weet waar je huis is, breek ik je ruit bitch
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 16:05:42
absoluut, klootzakken ! allemaal !
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 09-12-2005 om 16:06:36
helemaal mee eens!!11!11!
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 16:07:05
Quote:
upnorth schreef op 08-12-2005 @ 19:30
Komop man, als members zich wat meer volwassen gedragen kan er ook minder streng gemod worden. Logisch gevolg. En nou zeg ik niet dat iedereen zich onvolwassen gedraagt, maar er wordt een hoop gebullshit/offtopic/gezeik/gezeurd/gehaat de laatste tijd. Verder: SLP heet dan wel slap geouwehoer, maar dat is dus absoluut geen vrijbrief voor ongelimiteerd ouwehoeren.




Zeker weten. Het zal wel zeikerig klinken ofzo, maar het slowchattopic staat echt standaard bovenaan bij de actieve topics, en als er een topic is wat wel ergens over gaat droppen er hooguit tien mensen in, en dat zijn altijd dezelfde.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op vrijdag 09-12-2005 om 16:35:59
Nu ik zie dat ik niet de enige ben die zich wel eens stoort aan de moderators, moet me toch nog even iets van het hart...

er is een topic over de beef tussen negativ en heist, die werd aangemaakt naar aanleiding
van een diss track van nega richting heist, waar al gauw iets van 50 reacties op waren

een week later werd er een nieuw topic aangemaakt, dit keer naar aanleiding van een filmpje
dat nega had gemaakt om heist belachelijk te maken

toen kwam inneens spade met zn god complex langs, en die post:

"Anders kijk je even of een topic al bestaat voor jet het post...." (citaat)

en huppa, pleurt ie het bij die andere 50 posts...
overzichtelijk...? ik dacht het niet, want hoe weten de mensen nu dat er inhetzelfde topic dat gaat over een audio,
een filmpje is toegevoegd als ze het topic zien staan (ja, door door posts heen te gaan spitten opzoek naar het filmpje!)

ik heb me hier erg aan geërgerd (zoals je misschien merkt)

zowieso vind ik de toon van spade vaak erg bijdehand, en hij neemt zelden de moeite om mensen uit te leggen waarom hij topics sluit, en geeft ook nooit waarschuwingen (een "aub geen ..., en nu ontopic" zou soms al voldoende zijn mijn inziens)
wat tot gevolgen heeft dat bepaalde mensen het ook niet doorkrijgen hoe ze zich op een forum moeten gedragen

als mensen hem daarop aanspreken reageert hij heel kinderachtig, terwijl hij het ook gewoon normaal kan uitleggen

gelukkig, moet ik erbij zeggen, zijn er ook moderators die wel geduldig blijven en proberen op een rustige toon uit te leggen wat mensen wel en niet moeten posten (zoals jij v.i.p.)

aan de andere kant moet ik wel vermelden dat spade niet de boeman is, want er zijn ook andere moderators die topics te vroeg dichtgooien (alleen vind ik spade wel de ergste )

ik weet verder dat jullie ook alleen maar je best doen, en dat het ook mensen werk is etc. etc. alle begrip dan ook van mijn kant

ik hoop dan ook niet dat jullie dit als een diss opvatten want dat zou erg kortzichtig zijn,
ik probeer alleen hier mijn frustraties te uiten, en dat is zo'n lange post best waard,

al was het alleen al omdat het zo lekker oplucht
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 16:37:56 ]

----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 16:43:40
Quote:
en huppa, pleurt ie het bij die andere 50 posts...
overzichtelijk...? ik dacht het niet, want hoe weten de mensen nu dat er inhetzelfde topic dat gaat over een audio,
een filmpje is toegevoegd als ze het topic zien staan (ja, door door posts heen te gaan spitten opzoek naar het filmpje!)


Alsof het wel overzichtelijk is als je voor elk nieuw onbenullig dingetje een nieuw topic maakt. En als je iets post in een topic wordt het omhooggekickt, dus dan zie je vanzelf in e laatste post dat er een filmpje toegevoegd is. Je hoeft het dus niet 'door te spitten'.

Wat misschien nog wel ergerlijker is dan strenge mods, zijn users die zich neregns iets van aantrekken en lukraak topics openen zonder de FAQ te lezen of te kijken of er al een topic over bestaat.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 16:51:32
hé psst, als er klachten en vragen zijn, kunnen jullie ook aan mij stellen ipv spade. Zie spade maar als de oude directeur en mij als de snelle flitsende koele aardige populaire knappe goeduitziende gespierde sportieve manager, die altijd bereid is om vragen te beantwoorden.

Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 16:54:09
livio, hoe zorg je dat een meisje verliefd op je wordt?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 16:56:02
door haar ervan te overtuigen hoe geweldig je bent !! wat je bent straal je uit huus! en als ze dat niet inziet, dan is het niet de juiste persoon voor je !!!

hatsee
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 16:57:45
yeah, duim voor me
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
gOldfinger Gepost door gOldfinger op vrijdag 09-12-2005 om 16:57:48
officieel zou spade nu moeten komen om hem te sluiten tog..?

Ghostaccount
iedereen heeft er één
Gepost door Ghostaccount op vrijdag 09-12-2005 om 17:02:28
Quote:
Huussuh schreef op 09-12-2005 @ 16:43
(...)

En als je iets post in een topic wordt het omhooggekickt, dus dan zie je vanzelf in e laatste post dat er een filmpje toegevoegd is. Je hoeft het dus niet 'door te spitten'.


Ik snap dat je het voor spade wilt opnemen, maar wat je zegt klopt niet.
Wat jij zegt gaat alleen op bij de eerste post waarin de link naar het filmpje staat.
Zodra er dan weer 20 reacties komen op het filmpje in datzelfde topic (wat dus is gebeurt)
moet je dus wel gaan "spitten" opzoek naar de post met de link naar het filmpje
----------------------------------------
ik heb eigenlijk al een account
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 17:02:36
hey, spade is een lieverd. doe niet zo !

ik duim al jaren voor je huus!
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 17:07:29
Quote:
Ghostaccount schreef op 09-12-2005 @ 17:02
(...)

Ik snap dat je het voor spade wilt opnemen, maar wat je zegt klopt niet.
Wat jij zegt gaat alleen op bij de eerste post waarin de link naar het filmpje staat.
Zodra er dan weer 20 reacties komen op het filmpje in datzelfde topic (wat dus is gebeurt)
moet je dus wel gaan "spitten" opzoek naar de post met de link naar het filmpje


Ja dat klopt. Maar dat is nog geen reden om een nieuw topic te openen voor dat filmpje, dat is namelijk al eens gedropt. Als je zomaar voor allerlei dingen die ook al in andere topics staan, topics gaat openen wordt het nogal een zooi.
Bovendien kunnen users die dat filmpje zoeken ook best de zoekfunctie gebruiken en dat topic even doorlezen. Als dat teveel moeite is is dat filmpje vast ook niet zo gewild.

En ik neem het niet voor spade op hoor, dit vindik zelf gewoon.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
rame
Gepost door rame op vrijdag 09-12-2005 om 17:10:15
misschien wordt er wel iets te snel gesloten maar waarom spade haten? hij is wel degene die dit mogelijk maakt, en het lijkt me dat hij een zo leuk mogelijk forum wil maken en dus niet van spammers houd die alles hier komen verneuken
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 09-12-2005 om 17:17:49
de reden dat ik bij dit forum zit is dat er "relatief" weinig gebitched werd/word
kijk naar bijvoorbeeld ml75 daar is het haat niveau behoorlijk irritand
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-12-2005 om 17:18:02
@Nourdin_Bukake: daar had je best je eigen account voor kunnen gebruiken hoor om dat te zeggen.

Overigens om ff op je eerdere post te reageren, helaas is het zo dat ongeveer 80% van mijn posts mod acties zijn. Dat is iets wat jullie zelf in de hand hebben. En nee 2 posts over dezelfde beef is niet overzichtelijk. Het is één beef en of daar nu een filmpje over is of een audio of een interview het blijft één beef, als mensen het intressant vinden volgen ze dat topic wel.

Wat je zegt over dat ik zelden uitleg waarom ik een topic sluit kan ik maar één ding zeggen "Bullshit" als er iemand is die ALTIJD een sluitings post doet en zegt waarom ben ik het wel, overige mods kunnen het wekelijkse gezeik van mij ondertussen wel dromen als ik ze er aan herinner dat het wel wenselijk is om sluitingsposts te doen. Alleen een slotje zegt weinig.

Wat jullie als gebruikers kennelijk niet begrijpen aan de andere kant dat het zwaar frustrerend is als je tijd (meer als 30uur per week bijna een fulltime job dus) en geld (serverkosten, entreegelden, camera's) investeerd in een forum / website. En er dan mensen zijn die bewust de boel verzieken. Soms ben ik dat ook zwaar zat ja, dingen waar ik mij bijvoorbeeld aan erger dat voor elk onzin dingetje maar een topic voor aangemaakt wordt, of dat er niet even gekeken wordt of ergens al een topic over is. Ik gooi elke week over de 20 topic's dicht welke dubbel zijn (en dat ben dan alleen ik nog maar). Één onderwerp is één topic. Zelfde met het the Game geneuzel, voor elk wissewasje een nieuw topic. Vanaf (eer)gister is er dus ook een centraal topic voor.

Het forum is in enkele weken 250% gegroeid, en daar zullen wij de handhaving van de regels ook op aanpassen. Anders lijkt het hier wel een speeltuin. En daar heb ik geen geld in geinvesteerd.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op vrijdag 09-12-2005 om 17:23:29
bedankt voor je uitleg, daar kan ik weer mee verder
----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
gOldfinger Gepost door gOldfinger op vrijdag 09-12-2005 om 17:53:45
zo spade heeft gesproken
dus gedraag je in het vervolg nou eens, Kinders(A)
rame
Gepost door rame op vrijdag 09-12-2005 om 17:57:33
Quote:
gOldfinger schreef op 09-12-2005 @ 17:53
zo spade heeft gesproken
dus gedraag je in het vervolg nou eens, Kinders(A)


het gaat onder andere over jou taalgebruik lijkt me..
gOldfinger Gepost door gOldfinger op vrijdag 09-12-2005 om 18:02:28
met me taalgebruik is nix mis...
misschien meer met me typegebruik, maar dat is voges mij al beter als eerst, bedoel ik praat geen breezer meer zoals ik eigenlijk gewend ben.

neem nou diie ijskoude chick ofzo, diie lult pas breeza, heb er geen probelem mee maar voges mij zijn dat de dingen waar ze het over hebben als het over breezer gaat, of over normaal typen.

ik typ voges mij vrij normaal dus..
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 09-12-2005 om 18:04:35
waarom praat je eigenlijk breezah??? (dit is een serieuze vraag niet auwehoeren)
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
gOldfinger Gepost door gOldfinger op vrijdag 09-12-2005 om 18:10:46
Ghehe, nee zal niie ouwehoeren wor

ik weet eigenlijk niet, bij msn deed ik het in het begin alleen maar in me naam maar op een gegeven moment dan gaat het gewoon vanzelf dan wil je zinnen er moojjer uit laten zien en niet zo standaart als dat de rest heeft
ik bedoel check deze zinnetje :

iiCk dOee Heell VeEeell vn jjOuu hOudeenn !!'

als je dat gewoon schrijft

ik doe heel veel van jou houden !!

dan ziet het er gewoon niet uit vind ik, en zoiezo bij sommiige woorden dan moet er gewoon een extra letter bij
zoals bij het woordje, "Diie", dat MOET gewoon met dubbel ii en dan heb ik mezelf ook aangeleerd
en zo gaat het wel bij meer woorden
het is gewoon een soort van tekstopmaak geworden
cml.exe
Gepost door cml.exe op vrijdag 09-12-2005 om 18:12:32
sorry maar, ik denk dat jongens die 2de zin beter vinden
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 09-12-2005 om 18:16:20
tering dat ziet er toch niet uit, serieus. 'Ik doe heel veel van jou houden' is trouwens niet eens goed nederlands. Zodra je ouder als 16 bent hoor je beetje normaal te kunnen schrijven en spellen hoor.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 18:16:27
Ik denk dat je tekst mooier is als ie inhoudelijk wat te bieden heeft ipv allerlei mOoii3 v3r513r53ltjUh$, want dat staat echt nogal kinderachtig. Ik zal wel niet de enige zijn die meteen al een dom beeld krijgt van iemand die zo typt, afgezien van wàt diegene typt.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op vrijdag 09-12-2005 om 18:28:37
Het gaat toch om de inhoud van wat je zegt, anders wordt je maar kunstenaar ofzo...
gOldfinger Gepost door gOldfinger op vrijdag 09-12-2005 om 18:32:15
ik heb tog ook niet gezegd dat het niet om de inhoud ging

maar ik vind het gewoon mooier zo, maar omdat julliie hier niet van gedient zijn (oftenminste net alsof doen als of julliie er niet van gedient zijn) doe ik het ook niet op dit forum..

ps:@dap, ik weet ook wel dat diie zinnetje niet klopt, maar schijt daarom is het ook breezah diie woorden kloppen tog ook niet
 Index / Feedback /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.