Index / Drop je eigen teksten / | ||
allan allan ![]() |
![]() | ![]() |
geboren als een kleine vlegel...bestaat er voor mij geen 1 fucking regel...criminele activiteiten met geld aan het smijten...en niemand kan me pakke of ook maar iets verweite...als die shit verdacht word ben ik allang weer pleite.....je weet hoe ut gaat..mensen doen vaak stoer en hebbe groote praat....maar ik beroof ze van al hun bezittingen computers...tv's..zelfs de kleinste kutdingen.. waar zal ik beginne.van die fake ass gangsters.."van die look a likeys....die laat ik de onderkant van men schoene lezen..genaamd nikeys sommige mensen denken dat ze zomaar naar iedereen kunne uitzwenke...en ook maar zonder te bedenke..dat je ook nog kunt feesten..en vlink baco tanke ...want ze weten ik ga door tot het einde jacker hoor...sommige zegge aah.. je bent net begonne ..spit wat dan ...na een dikke klaptekst hebbe zij nog nix verzonne..ik ben veel sneller...vlugger..veel stugger..ik hou het kort ..je weet toch..kutgaste battle ik helemaal aan gort..ik flip de trip ..en skip de introw...men floww is chill yowww ik heb dit gewoon getypt ben eigenlijk nie echt lang bezig met schrijven..en rappe..ik zou graag reacties krijgen of dit een beetje goed is of niet..grtzzz allan ---------------------------------------- allan | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hey zou je voortaan een tag in de titel willen zetten? staat ook uitgelegd in de FAQ alvast bedankt ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
sorry, maar ik vind het een beetje lastig te lezen, misschien een idee om je zinnen wat beter in elkaar te zetten | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Natuurlijk is het niet goed, lees eens een tekst van een ander (zoals de tutorial) voordat je je eigen shit dropt. En type niet gewoon maar wat, maar denk na over wat je zegt en nadat je tekst af is, slaap je er nog een nachtje over voordat je hem post. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
dope | ||
Saaie_Hendrik Ik ben niet saai! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind de boodschap heel negatief. ---------------------------------------- Ik hou van hip-hop muziek. | ||
ijskoude_chick ijskOude chick is weer aan top |
![]() | ![]() |
dus die tekst gaat over hoe jij bent [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 20:39:08 ] ---------------------------------------- saluuuuut | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
Quote: ijskoude_chick schreef op 09-12-2005 @ 20:37 en je bent hier trots op gast jij wil feed van iedereen, en word boos als je topic word gesloten omdat er teveel in gespamed word. maar je gaat wel een beetje andere topics vollullen zonder ook meer een keer een advies of wat dan ook te geven sorry maar dat is best wel verwaand | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 09-12-2005 @ 20:40 (...) gast jij wil feed van iedereen, en word boos als je topic word gesloten omdat er teveel in gespamed word. maar je gaat wel een beetje andere topics vollullen zonder ook meer een keer een advies of wat dan ook te geven sorry maar dat is best wel verwaand dacht al dat dit er negatief uit zo zien ik bedoel ik vind het wel goed maar hoe hij het brengt zo negatief en ik geef alleeen me mening dat is toch wat iedreen hier doet ---------------------------------------- saluuuuut | ||
klopt maar ze lopen niet eerst te zeuren om feed en als je het niet krijgen gaan ze niet lomp doen tegen andere [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 20:45:46 ] | ||
![]() | ![]() |
ik zeur niet om feed ik ben blij met de feed en ja als er een slotje opkkomt ik vind dat niet grappig hoor ---------------------------------------- saluuuuut | ||
je zeurt wel om feed, heel de tijd zeggen dat je feed wil je opent zelf nog een apart topic om te vragen of iedereen je alles nog eens een keer kan gaan uitleggen omdat je toevallig ff inspiratieloos bent.. en dan bij andere mensen die notebene nieuw zijn dom lopen praten sorry maar ik noem dat verwaand [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 20:49:03 ] | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
ff ontopic: ik vond je avatar van daarnet leuker goldfinger ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
ik ga hier maar niet meer verder op in aangzien je je mening al klaar heb en ik doe wat ik wil als het je niet bevalt lastiggg niet gelijk denken ik haat ---------------------------------------- saluuuuut | ||
Quote: The_TJ schreef op 09-12-2005 @ 20:47 ff ontopic: ik vond je avatar van daarnet leuker goldfinger Ghehe, dat vonden er meerder dus daarom heb ik hem weer ff veranderd ![]() ![]() maar eej ijskoude chick, ik heb geen haat ana je ofzo en ik wil ook geen gelijk hebben ofzo, maar ik moest het wel ff kwijt ![]() weer vriendinnetjes dan...?(A) | ||
![]() | ![]() |
oke goldfinger ![]() ![]() ---------------------------------------- saluuuuut | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Oeh, lesbian love is in the air. I like it.![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
Quote: The_TJ schreef op 09-12-2005 @ 22:05 Oeh, lesbian love is in the air. I like it. ![]() ahhahahahahahahahhaha hahahahahahahahahahahh ahahahhahahahahahhaha ja helemaaal hahahaha ---------------------------------------- saluuuuut | ||
Index / Drop je eigen teksten / |