Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
rame
Gepost door rame op donderdag 08-12-2005 om 20:57:24
Bij mijn setje doen 2 van de 5 speakers het minder hard dan de andere 3, toen heb ik even aan de zekering gedraaid en deed een andere het weer minder goed (volgens mij).

Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?
Het is namelijk best irritant als je rechts hard geluid hebt en links een stuk minder
gOldfinger Gepost door gOldfinger op donderdag 08-12-2005 om 21:00:13
gewoon nieuwe kopen..
rame
Gepost door rame op donderdag 08-12-2005 om 21:03:36
misschien iemand met een wat technischer antwoord?
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 09-12-2005 om 14:49:16
dan heb je ze nog niet ingesteld als surround.. hoe doe je dat?
klik> start>configuratiescherm>geluid>luidspreker instellingen- geavanceerd> 5.1 surround speakers aan vinken

en klaar
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 09-12-2005 om 14:59:08
stroomtekort

Heb je er een splitter tussen zitten ? ( zo ja , weg halen) die verdeelt de stoom , waardoor je altijd een zwakke schakel hebt. Ik had hetzelfde probleem bij mijn set. 3 van de 5 werkten , subwoofer zachtjes en die andere 2 waren dood.

Splitter ertussenuit (eventueel versterkertje erbij ) en dan zou alles het moeten doen.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 15:01:44
fatsoenlijke kabels gebruiken. Mensen bezuinigen op kabels, daar zouden lijfstraffen op moeten staan. Zorg ook dat ze even lang zijn (voor zover mogelijk).
rame
Gepost door rame op vrijdag 09-12-2005 om 16:50:20
@ Boswottels, bedankt voor je reactie maar ik heb hem niet aan me dvd aangesloten, het is gewoon een los setje
@ MX, dat zou het best eens kunnen zijn, maar ik trok me kabel iets naar me toe en hij deed het weer goed opeens, vage shit
@ Livio, ik heb via een verlengsnoertje alles aangesloten en voor de rest alles origineel dus daar zal het zoiezo wel niet aan gelegen hebben

Maarja, hij doet het weer, bedankt jullie
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 16:53:50
voila, het zijn dus je kabels!
rame
Gepost door rame op vrijdag 09-12-2005 om 16:57:32
ja, het komt dus gewoon omdat ik nu aan het kabeltje van de voeding zat, ik heb nu trouwens ook een tv probleem opgelost ik kreeg eerst steeds maar een half beeld en dat dan opeens, maar als ik even aan het kabeltje zit doet hij het weer normaal, ik zal maar eens gaan kijken of ik me stekkerdozen wat minder kan overbelasten

ik bezuinig trouwens niet op me kabels maar ik heb er misschien wat teveel op aangesloten
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.