Index / Optredens, festivals en parties / | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
wat was de beste show van dit jaar? op nummer 1 staat bij mij met stipt KRS-ONE in de 013 damn... legendarisch! #2: Masta Ace @ Gigant #3: Nas @ Paradiso | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
pfff dude geen moeilijke vragen he... nu moet ik gaan denken waar ik overal geweest ben... gaan we ff over na denken dus... tellen festivals mee? Of telt elke band dan als een los optreden ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Kvond JMT, Non Phixion en Outerspace in de Melkweg dope, vooral ook omdat ze wel tot mn favorieten behoren, en het was ook gewoon een dikke show. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Buitenwesten Melkweg begin 2005, KRS One | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
10 jaar top-notch, Snoop in HMH, en dan komt er nog het concert van Proof en Royce, die mij ook wel dope lijken | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
The Game ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 08-12-2005 @ 22:50 Kvond JMT, Non Phixion en Outerspace in de Melkweg dope, vooral ook omdat ze wel tot mn favorieten behoren, en het was ook gewoon een dikke show. dit was ook 1 van mijn favorieten. ff denken wat ik verder gezien heb afgelopen jaar. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Saaie_Hendrik Ik ben niet saai! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 08-12-2005 @ 23:01 The Game ![]() Het was inderdaad geweldig! Wat heeft die man een stem, hij had eigenlijk zanger moeten worden, dan had ik hem nog beter gevonden! Nee hoor, grapje, ik vind het een goede rapper. Ik hoop dat hij ooit nog voorbij het 'gangsta' stadium groeit en zijn stem en talent zal inzetten voor muziek die er echt toe doet. Hij heeft het in zich. ---------------------------------------- Ik hou van hip-hop muziek. | ||
jansuhhiphop1982 ik kom erin daaronderin mog ik t willen,hoe ist he |
![]() | ![]() |
heb veel dope shows gezien in 2005 maar 10 jaar topnotch in de melkweg en jurassic5 in paradiso springen er toch wel bovenuit ---------------------------------------- de volle vrijheid | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
niet veel gezien dit jaar. dus buitenwesten. | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Buitenwesten Melkweg op 1 en Buitenwesten Utrecht op 2 ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
01. Buitenwesten Haarlem 02. Microphone Rayacties (waar weet ik niet eens meer) 03. 0118-Vier Almere ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Buitenwesten Groningen Opgezwolle - 4mei iets ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 08-12-2005 @ 22:50 Kvond JMT, Non Phixion en Outerspace in de Melkweg dope, vooral ook omdat ze wel tot mn favorieten behoren, en het was ook gewoon een dikke show. Dus dat + The Pharcyde in Haarlem. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
1 topnotch melkweg 2 buitenwesten effenaar 3 oszmozes tour 013 ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Buitenwesten melkweg in februari KRS-One Splash (sommige dingen dan) ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
krs of j5 beide in paradiso ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 09-12-2005 @ 13:39 01. Buitenwesten Haarlem 02. Microphone Rayacties (waar weet ik niet eens meer) 03. 0118-Vier Almere oh ja, die Microphone Rayacties tour was ook dope ja. Ik ben in Haarlem daarvoor geweest, alleen was het nog in het noodgebouw van de Patronaat. Maar wel dope! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: limon schreef op 11-12-2005 @ 18:23 (...) oh ja, die Microphone Rayacties tour was ook dope ja. Ik ben in Haarlem daarvoor geweest, alleen was het nog in het noodgebouw van de Patronaat. Maar wel dope! die was ook errug trouwens ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
10 jaar topnotch ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |