Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
MC_Ruitentikker klinge-linge-ling ![]() |
![]() | ![]() |
ik had een vraag.. wie vind mij een vette rapper? ---------------------------------------- als ik weet waar je huis is, breek ik je ruit bitch | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
gast, je bent nog beter als 2pac ik heb egt sooveel respect voor je dat wil je niet weten egt, als ik op school in de les zit dan zit ik heel de tijd aan je stem te denken omdat je zo fantastiesh rapt ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
word gold !!!!! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Fok die twee sarcasten hierboven, MC Ruitentikker is de baas. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Nee? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC_Ruitentikker schreef op 09-12-2005 @ 19:36 ik had een vraag.. wie vind mij een vette rapper? ligt eraan hoeveel je weegt ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 09-12-2005 @ 19:43 Fok die twee sarcasten hierboven, MC Ruitentikker is de baas. Niets te baas, hij is held! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ijskoude_chick ijskOude chick is weer aan top |
![]() | ![]() |
ahahahahahahhaahahah ---------------------------------------- saluuuuut | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben fan! ---------------------------------------- Days to come | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
wiggedy word gek, je bent echt zo vet. en die adil O heeft ook een fokking harde flow ![]() kansloos mannetje . [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 23:05:47 ] | ||
whahaha![]() nee hoor schat ik heb nog nix van je gehoord ik volg je shit niet helemaal om eerlijk te zijn dus ik kan niet weten of je slegt of goed bent maar ik vraag me af wat je er mee wil, heb je gewoon een soort van aandacht tekort dus dan doe je het maar zo naar je toe trekken of heb je al heel erg lang geen complimenten meer gehad van je mattiie's om je heen, of wat is je probleem..? [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 19:48:04 ] | ||
Hij wil gewoon jouw belachelijke reacties hierop lezen. Dus hij zit nu in zn vuistje te lachen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
dus hij heeft aandacht te kort...![]() | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 09-12-2005 @ 19:44 (...) ligt eraan hoeveel je weegt ![]() Grapje zeker. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind je echt een wackass. je doet je naam eer aan, ruitenlikker! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 09-12-2005 @ 20:23 ik vind je echt een wackass. je doet je naam eer aan, ruitenlikker! ahhaha ik vind jou so dope hea ---------------------------------------- saluuuuut | ||
chupie rspct? ![]() |
![]() | ![]() |
wat rap je dan jongen ---------------------------------------- rspct? | ||
![]() | ![]() |
Quote: chupie schreef op 09-12-2005 @ 20:34 wat rap je dan jongen ik vOnd het stOm om te vragen maar ik vraag het me ook af ---------------------------------------- saluuuuut | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
wat lok je uit als je zo dom bent om dit topic te openen.. ---------------------------------------- fuck yu | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
je signature is toch wel echt de vetste ![]() fok de haters ![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Mc Ruitenlikker je bent de shit want je afbeelding lijkt op een dildo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 22:23:45 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind je vet ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
mag ik je ook een idioot vinden? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
euh, ik ken je niet ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
ik heb honger ga zo denk ik maar ff patat bakken ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
HA HA! echt dope reactie's hier bijmekaar... moest wel effe lachen. ![]() ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
het niveau daalt als een baksteen hier ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
dit hele topic had ook niet gehoeven | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
200 kg is best vet ja. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
die man krijgt last van ze aars met jullie. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Zo iets als fat joe?? past niet door een raam, veelste dik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 23:10:54 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Whaha, ik zweer het jullie MC Ruitentikker is L2N ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 09-12-2005 @ 20:23 ik vind je echt een wackass. je doet je naam eer aan, ruitenlikker! Ruitenlikker heb ik verzonnen man !!!!!! daar staat copyright op dus kom maar hier met dat geld ![]() | ||
Rob_Soskop Fok Op! ![]() |
![]() | ![]() |
mc ruitentikker is en blijft vet! die kirl is nog maar 12 en nog doet ie ut. respect naar ruitentikker. p'z ---------------------------------------- Rob Soskop gaat los met een slok op | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
jaja ruitenlikker is zeker geen diss zei het een keer per ongeluk en dus heb ik het erin gehouden hij kan zeker aardig rappen maar hij moet zijn stem niet vervormen | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
mc ruitentikker zuigt aan pikken,, brb ik ga ff buite pisse(![]() ohh tantu ill urban jaaa ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
je heet toch niet voor niets ruitentikker? | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb veel dope mc's gehoord, maar jij bent echt de Beste! Ga zo door! ---------------------------------------- onderschrift | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
stelletje nerds het is een gohst acount van iemand, waarom reageren mensen hier op? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ruitenlikker is de man! ik ben in ieder geval fan van hem. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
livio, nep-groupie. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
wat hebben de mensen hier tegenwoordig met ghost accounts, niet genoeg aan 1tje? | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Dan kan je stoer doen tegen de mensen, zonder dat je zelf beef krijgt. Echte mannen ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 10-12-2005 @ 01:36 stelletje nerds het is een gohst acount van iemand, waarom reageren mensen hier op? Je bent gewoon jaloers ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 09-12-2005 @ 19:44 (...) ligt eraan hoeveel je weegt bite van klopdokter... hij is net biggie.. maar dan met de ziekte van micheal ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Ga boekeren man, alsof Klopdokter het vet/dik verband heeft ontdekt. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee.. maar die zin heeft hij gedropt.. en ik kan het beter gelijk zegge.. dan er wordt gezeke dat ik altijd bite of zo.. en ik vond het passend.. mag het ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Zo Hyreme is chagerijnig of heeft net het aspect 'internet ego' ontdekt. | ||
Dat was zo passend als een leren string bij Xflipit, dus trek het je niet zo aan. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, vandaag heeft die geen vrouwtje kunnen bemachtigen voor vanavond.. ja... ze kunnen even uit voorraad zijn natuurlijk![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] |