Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: [1] 2 ]
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 10-12-2005 om 22:02:38
nou, dus alleen maar plaatjes hae Bos
en we doen niet aan meelopers, en als julliie gaan zeuren dat het een kk topic is dan ga je maar buiten spelen ofzo want we houden niet van dat gezeur.

dit is niet doelloos want hier kunne wij onze verveel heid kwijt en hebben wij lol

ps. van gespam en offtopic gelul houden wij ook niet dan ga je maar lkkr naar het slowchat gedeeltje.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2005 @ 22:09:46 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 10-12-2005 om 22:03:05
jij verveelt je echt erg
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 10-12-2005 om 22:04:50
je kunt die plaatjes toch ook via MSN ofzo naar elkaar toesturen?
----------------------------------------
beng!
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 10-12-2005 om 22:08:59
ah je hebt gedaan wat ik zei
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 10-12-2005 om 22:09:11
Ik heb slotjesneigingen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 10-12-2005 om 22:11:06
neigingen moet je nooit onderdrukken
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 10-12-2005 om 22:11:17
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2005 @ 22:13:53 ]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 10-12-2005 om 22:11:35
WEJOOO hoe vet is dit bosbeen en bronzevinger hebben een topic heerlijk, maak me gek mensen
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 10-12-2005 om 22:11:58
Quote:
V.I.P. schreef op 10-12-2005 @ 22:11
neigingen moet je nooit onderdrukken


We kunnen ook gewoon gruwelijk offtopic gaan lullen, want dat doet Goldfinger ook altijd met onze topics. Dit is onze kans om wraak te nemen, wat jij?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 10-12-2005 om 22:12:16
stil. anders kunnen ze niet met hun ritueel beginnen
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 10-12-2005 om 22:12:52
Quote:
Huussuh schreef op 10-12-2005 @ 22:11
(...)

We kunnen ook gewoon gruwelijk offtopic gaan lullen, want dat doet Goldfinger ook altijd met onze topics. Dit is onze kans om wraak te nemen, wat jij?


O O O.. kreeg bijna een orgasme wat een heerlijk plan
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op zaterdag 10-12-2005 om 22:13:01
Eest moeten ze een dansje doen, dat kan niet met deze rotzooi die jullie veroozaken met die posts.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 10-12-2005 om 22:14:00
ok, eindelijk wraak gnagnagna

heeft iemand de nieuwe Harry Potter al gezien?

als we erg genoeg offtopic gaan, sluit jij hem dan?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op zaterdag 10-12-2005 om 22:15:04
Harry lesbienner
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 10-12-2005 om 22:15:28
Als het te offtopic gaat ben ik zelfs verplicht om dit te sluiten. En nee, ik hou niet zo van Harry Potter

Maar ik wil er wel over praten hoor, zolang het maar offtopic is.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 10-12-2005 om 22:15:53
wajoo wajo jo jo(8 )
dit is best gemeen hae

maar goed wat gij niet wil dat u geschied doe dat ook een ander niet
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 10-12-2005 om 22:16:05
appelsap
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 10-12-2005 om 22:16:14
de hoeveelste "duo topic " is dit wel niet I recall Livio en Osiris .. L2n en Verantwoord en wat was het resultaat?

flops dus doe geen moeite
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 10-12-2005 om 22:16:15
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 10-12-2005 om 22:17:16
Quote:
Huussuh schreef op 10-12-2005 @ 22:15
Als het te offtopic gaat ben ik zelfs verplicht om dit te sluiten. En nee, ik hou niet zo van Harry Potter

Maar ik wil er wel over praten hoor, zolang het maar offtopic is.


de film is kut, het boek is veel beter

maar Voldemort (de slechterik) lijkt op Pim Fortuin
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 10-12-2005 om 22:17:24
Hahha, check dit, een deel uit een LSD-trip verslag van een gebruiker;

Quote:
My parents came and picked me up. The only hallucinations I had in the hospital were posters being written in Japanese, Jesus on a cross on a wall talking to me in jibberish, a giant washing machine floating in the middle of the room, out of body experiences (especially when vomitting which occured about 6 times), things becoming cartoon like (again especially while vomitting). Closed eye visuals were so elaborate it is hard to explain them, all of them were 3-D and most of them were 1960's images smiley faces, peace signs, grateful dead bears, etc. or naked people melting together and growing weird limbs and bodily structures all while having intercourse (Note: I didn't close my eyes much because I felt I couldn't open them if I did). That's all folks. Take it for what it's worth, I figure either my tolerance for LSD is extremely low, the pot was laced with something or both. I have also had flashbacks, trails, and mild ego disolution since then. Either way LSD is definitely not getting my recommendation !!!!!!!!!!!!!!!!


Oja.. Sorry voor de offtopic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2005 @ 22:18:11 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 10-12-2005 om 22:17:54
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 10-12-2005 om 22:18:00
waaajooow waajoo jo jo (8.)

Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 10-12-2005 om 22:20:25


UuuuuHuuuuu
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 10-12-2005 om 22:20:47
Quote:
V.I.P. schreef op 10-12-2005 @ 22:17
(...)

de film is kut, het boek is veel beter

maar Voldemort (de slechterik) lijkt op Pim Fortuin


Whuut, Pim Fortuijn wordt er van verdacht dat ie seks had met minderjarigen
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-12-2005 om 22:22:03
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 10-12-2005 om 22:22:13
Quote:
Huussuh schreef op 10-12-2005 @ 22:20
(...)

Whuut, Pim Fortuijn wordt er van verdacht dat ie seks had met minderjarigen


haha, in de film heeft ie op een kerhof een minderjarige jongen vastgebonden aan een standbeeld, terwijl er een groep mannen met zwarte Klux-Klux-Clan gewaden omheen staan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 10-12-2005 om 22:22:46
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 10-12-2005 om 22:22:53
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 10-12-2005 om 22:23:09
http://home.zonnet.nl/mooimanj/grappig/zuiguhsnol.jpg

Zuigrijders klik op die link
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2005 @ 22:24:33 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 10-12-2005 om 22:23:22
Zwarte Klu-Klux gewaden. Klinkt erg puberaal
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 10-12-2005 om 22:23:25
Quote:
Boswottels schreef op 10-12-2005 @ 22:22
( Plaatje )


slot!
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 10-12-2005 om 22:24:24

----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-12-2005 om 22:24:40
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 10-12-2005 om 22:24:47


Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 10-12-2005 om 22:25:30
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 10-12-2005 om 22:25:54


Boe
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 10-12-2005 om 22:26:09
The Gang - en de avontuurlijke reis

Deel 1 van 8

"Wat doe je nou toch daar? " Wilde Pipo weten terwijl hij onder het kastje gluurde waar Bonanza druk aan het graven was. Lotje kwam er ook bij kijken. "China!" was het enige wat Bonanza bromde terwijl hij al hijgend doorgroef. Lotje en Pipo keken elkaar vragend aan. China?" Piepte Lotje vragend en gluurde ook onder het kastje. "Die fret is gek" blafte Paddy die in zijn mand naast het kastje lag. "Wat bedoeld tie dan met China?" Wilde Pipo weten. "Hij heeft gehoord dat als je een tunnel recht naar beneden graaft dat je dan in iets wat China heet terecht komt" vertelde Paddy hun. Roan trippelde ook voorbij en gluurde onder het kastje. Ben je nou nog bezig met graven?" Wilde ze weten. Bonanza kwam onder het kastje vandaan. Ja" Zei hij enigszins boos. "Wil het niet lukken?" Vroeg Kyra die ook eens kwam kijken wat er aan de hand is. "Nee" Zuchtte Bonanza teleurgesteld. "Dat kastje zit in de weg" Mopperde hij. "Moet je ff wachten tot vrouwtje weg is, dan kunnen we die zo verschuiven, zitten wieltjes onder hoor" Blafte Paddy. Bonanza keek blij omhoog naar Paddy. "Oh ja?" Mokte hij blij, hij rende weg om te kijken of vrouwtje nou al opschoot met naar het werk gaan. Ze was bijna zover. Vrouwtje liep naar de kooi en rammelde met de snoepjes, van alle kanten kwamen de fretten aangehold. "Jullie halen ons zo er weer uit hè?" Riep Bonanza nog net tegen de katten voordat hij in de kooi gezet werd. "Jaja, mauwde Hobbit en rende vast naar zijn kamer. Vrouwtje mocht denken wat ze wilde, maar haar dieren zaten echt niet waar ze zouden moeten zitten als ze op het werk was. Nadat alle dieren op hun eigen plek zaten ging vrouwtje ervandoor. "Lief zijn vandaag hè?" Riep ze nog.

Paddy wachtte nog even totdat hij zeker was dat vrouwtje weg was. Toen liep hij snel naar de deur van de kattenkamer en ging met zijn voorpoten op de deurklink staan. De deur ging open en 3 katten kwamen naar buiten gelopen. Paddy was ondertussen al op weg naar de deur van de woonkamer en had deze ook binnen een mum van tijd open. Hobbit en Wammes liepen naar het frettenhok en begonnen met de schuifjes van de deurtjes te spelen. Vol verwachting zaten er 9 fretten in het hok te wachten tot de deurtjes eindelijk open gingen. Na wat heen en weer geschuif vlogen de deurtjes eindelijk open. Hoss en Kaya de twee nieuwste gangleden trippelden naar buiten. Sinds ze hier waren was dit toch wel een van de leukste onderdelen van de dag. Ze hadden al snel geleerd van de rest dat ze zich wel moesten gedragen, anders zou vrouwtje er snel achter komen en was het uit met de pret. Bonanza rende naar het kastje en keek vragend naar Paddy. Deze zuchtte even en riep Hobbit en Wammes. "Kom op jongens, even dat kastje opzij duw en voor die fret hier, ander blijft hij zeuren". Hobbit en Wammes keken elkaar even aan en gingen met de schouder tegen het kastje aanstaan. Met vereende krachten werd het kastje aan de kant geduwd. Onder het kastje was al een groot gat zichtbaar. "Je bent al een eind gekomen Bonanza" Meende Hoss die vol bewondering naar de grote albino fret keek. Bonanza mokte van blijdschap. "En nu gaat het nog sneller" Mokte hij opgewonden en begon weer als een idioot te graven. "jaja" Zei Jip honend "Voor je het weet zit je in dat China". Bonanza keek nijdig op. "Geloof je me soms niet?" Wilde hij weten. "Eerst zien dan geloven" Meende ook Kyra die haar zusje bijstond. Bonanza snoof eens en begon weer verder te graven. "Moet ik helpen?" Wilde Little Joe weten. Hij vond het wel spannend, stel je voor dat het echt waar was, hij wilde dat China wel eens zien!. Bonanza ging iets opzij en Little Joe begon ook mee te graven. Aan de rand van het gat waren ook Hoss en Kaya aan het graven, maar met hun kleine pootjes kwamen ze nog niet zover. Enkele dagen ging het zo. Telkens als het vrouwtje weg ging, moest het kastje aan de kant en ondertussen hielp zowat elk Ganglid Bonanza mee met graven. Alleen Bambi vond het maar onzin. Maar ja, Bambi voelde zich natuurlijk ver verheven boven de rest. Toen ze ongeveer een weekje aan het graven waren gebeurde er iets wonderbaarlijks.

Bonanza en Pipo waren druk aan het graven, ze hadden al een hele tunnel, toen ze plotseling gerommel onder hun pootjes vandaan hoorde komen. Snel maakten Bonanza en Pipo dat ze wegkwamen, al schreeuwend en gillend naar de rest dan ze beschutting moesten zoeken. Het gerommel werd steeds luider en luider en er kwam een hele hoop stof uit de tunnel die ze gegraven hadden. Hoss en Kaya doken snel weg achter Little Joe, terwijl Lotje onder Bonanza probeerde te kruipen. Paddy verschool zich achter de bank, terwijl de katten vanaf grote hoogte op de tunnel neerkeken. "Die tunnel stort in!!" Gilde Hobbit naar Bonanza. "Neeeeeee" Huilde Bonanza. Plotseling, net zo snel als het begonnen was, hield het gerommel op. Er werd nog een grote stofwolk omhoog geblazen vanuit de tunnel en toen was het stil. Voorzichtig kwamen alle dieren uit hun schuilplaats vandaan en liepen heel voorzichtig in de richting van de tunnel. Bonanza rende naar de tunnel en gluurde over de rand. Zijn bekje viel open. "Moet je nou eens kijken!" R iep hij. Voorzichtig keken ze allemaal in de tunnel. Hobbit liet een scherp miauwend Wow! horen. Ze keken elkaar eens aan. De tunnel die The Gang aan het graven was, bleek te zijn overgegaan in een andere al bestaande tunnel. "Waar zou die heen gaan?" Vroeg Roan zich af. "China natuurlijk" Meende Bonanza stellig. "Komop, we gaan erin, naar China!" Riep hij enthousiast. De rest twijfelde. Ze wilden dolgraag mee, maar aan de andere kant was het best wel eng. Hoss en Kaya renden al naar de tunnel toe. "We gaan naar China, We gaan naar China" Riepen ze blij. "Daar komt niets van in!' Bromde Bambi. Jullie zijn veel te klein, kom nou!, amper 10 weken oud, dat kan niet hoor!" meende ze stellig. Hoss en Kaya keken teleurgesteld naar de rest. "En jij blijft dan hier Bambi?" Wilde Wammes weten. "Ik?" vroeg Bambi verbaast, "tuurlijk niet, iemand moet toch mee om jullie op het rechte spoor te houden". "Nou lekker, wie blijft er dan wel hier?" Wilde Kyra weten. " Die Baby;s kunnen nog niet alleen zijn hoor, d;r moet iemand bij blijven". The Gang keek elkaar eens aan. Tja daar hadden ze een probleem, niemand wou achter blijven eigenlijk, ze wilden allemaal dat China wel eens zien. "Maar dat is toch geen probleem" Blafte Paddy, "Als ze moe zijn kan ik ze toch dragen, die muizen voel ik toch niet". Hoss en Kaya keken dankbaar omhoog naar Paddy en dan vol verwachting naar de rest van The Gang, misschien mochten ze toch nog mee. The Gang keek elkaar eens aan en knikte, ja dat was zo. "Nou vooruit dan, we gaan allemaal naar dat China!" Mauwde Hobbit. "Kom jongens we moeten wat spullen pakken in onze rugzakjes om mee te nemen, en dan gaan we" Mokte Little Joe opgewonden. Snel maakten alle dieren zich uit de poten om hun rugzakjes te pakken. Touw, Zaklamp, Brokjes, wat water, overal dachten ze aan en in een mum van tijd had de hele Gang zich verzameld rond het gat van de Tunnel. Daar gaan we" Riep Bonanza! en hij dook te tunnel in op de poot gevolgd door Little Joe en Pipo. Daarna kwamen Lotje, Hoss en Kaya, de kleintjes, Gevolgd door de katten, Bambi, Hobbit en Wammes, de fretten Jip, Kyra en Roan kwamen daar achteraan en Paddy the Ferretsheperd sloot de rij.

Het was behoorlijk donker in de tunnel en ze waren dankbaar dat ze hun zaklampjes bij zich hadden. Ze hadden al een behoorlijke tijd gelopen toen ze plots een vreemd gebrom hoorden. "Hoor je dat?" Wilde Little Joe van Pipo weten terwijl hij angstig om zich heen keek. "Wat?" Vroeg Pipo. Little Joe luisterde nog even. "Nee laat maar, het is alweer weg" Zuchtte hij. Plotseling verstijfde Little Joe, Daar was het weer dat gebrom. "Ik hoorde het ook!" fluisterde Pipo. Paddy was wat naar voren gekomen en gluurde een eindje de tunnel in. "Stoppen" Siste hij ineens!. Alle dieren verzamelde zich rond Paddy die maar in een bepaalde richting bleef gluren. "Oh nee" Kreunde Paddy opeens. "Wat is er?" Vroeg Kyra angstig. Hoss, Kaya en Lotje hadden zich al achter de katten verstopt die ook de tunnel in gluurden. "Rambo" fluisterde Paddy bang. "Watte?" Vroeg Roan. "HIJ ZEI RAMBO" Klonk het plotseling vanuit de tunnel en er kwamen twee vals kijkende glinsterende ogen op hun af. Paddy had moeite met slikken en zijn staart v erdween tussen zijn poten. "Rambo" Piepte hij nog een keertje angstig. "Kijk, kijk, als we daar onze Paddy niet hebben" Zei Rambo gevaarlijk, terwijl hij zijn tanden ontblote en gromde. Voor The Gang stond Rambo, een gevaarlijk uitziende Dobberman Pincher, de hond waar Paddy het wel eens over had gehad, de hond van de buren, de schrik van de buurt........
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-12-2005 om 22:26:34
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 10-12-2005 om 22:26:38
@ dopoloog, foto's vanjezelf doe je maar in een fotomember topic
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 10-12-2005 om 22:27:32
stomme minderprettig jongens! ga toch weg met jullie plaatjes vieze stomme meelopers met jullie weisneuzen plaatjes! ga toch lekker stoeptegels tege een koe gooien! ga maar leklker jezelf begraven in het zand en kom er nooit meer uit!
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 10-12-2005 om 22:27:34
Quote:
gOldfinger schreef op 10-12-2005 @ 22:26
@ dopoloog, foto's vanjezelf doe je maar in een fotomember topic


kan niet, die is gesloten
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 10-12-2005 om 22:28:09

----------------------------------------
beng!
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 10-12-2005 om 22:29:21



boem boem , zal me matties eens inzetten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2005 @ 22:29:53 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 10-12-2005 om 22:30:13

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 10-12-2005 om 22:31:01



----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 10-12-2005 om 22:31:07
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zaterdag 10-12-2005 om 22:32:20
Quote:
Huussuh schreef op 10-12-2005 @ 22:30
( Plaatje )


Quote:
gOldfinger schreef op 10-12-2005 @ 22:26
foto's vanjezelf doe je maar in een fotomember topic


voor jou geld het zelfde..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2005 @ 22:32:37 ]
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 10-12-2005 om 22:32:40
zet die slot maar GVD kleine kut kinders!
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zaterdag 10-12-2005 om 22:32:41

Goldfinger en boswortels hun dagelijkse rituelen
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.