Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
yiddo Gepost door yiddo op woensdag 28-02-2001 om 19:23:09
wat vinden jullie van hannibal
is ie vet? is ie wack? is ie saaai??

ik vond het een dope film.. alleen einde mocht alleen wat beter verder dope scenes!

peace yid
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 01-03-2001 om 10:26:43
Hannibal doet hap hap ole ole!!!
Hannibal doet haphap Ole Ole!!!

*SpadeAce heb hannibal nie gezien. Ik wacht wel af tot ie op video / DiVX staat. Kan ik um tenminste af zetten als ie me nie meer bevalt :

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
araphor Gepost door araphor op donderdag 01-03-2001 om 16:35:57
Ik heb gister deze film in de bios in Zoetermeer bekeken, en vond hem zeker niet slecht. Maar hij evenaart 'Silence of the Lamps' bij lange na niet.

Ik had het gevoel dat de relatie tussen Clarice en Hannibal VEEL belangrijker was dan in de film naar voren kwam.
Ook de spanning was niet zo hoog als in het 1e deel. Sommige scenes waren wel lekker goor, maar niet TE. (het had wel iets bloederiger en meer gemogen)

*** rating 7/10 ***
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 01-03-2001 om 20:55:47
Het is "Silence of the Lambs" , niet Lamps :P
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op maandag 05-03-2001 om 13:38:56
Hijs wel oké. Een leuk tussendoortje. Geen meesterwerk.

Door de verhalen uit Italië enzo had ik er superhoge verw8ingen van.

Wij nederlanders zijn volgens mij te veel verwend qua goorheid enzo
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Muggz Gepost door Muggz op vrijdag 09-03-2001 om 21:53:15
Haha Araphor...stilte van de lampen...:
Hebbik nog niet gezien, is het wat ???
Wie speelt erin mee ?? Anton Philips ??
Verhaal ??? Hani-TL-balk die zich tegoed doet aan klein-vitting-lampjes van 40 watt, ondertussen achtervolgd door een legertje spaarlampen ??

Groet, Muggz
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op vrijdag 09-03-2001 om 23:26:25
Nas: zoals viola holt ?
verder hannibal nog nie gezien, ga hem deze week waarsch. kijken
----------------------------------------
Signature
spam
do not enter
Gepost door spam op zondag 15-04-2001 om 16:50:13
Ik ben nu het boek aan het lezen, maar dat schiet nog niet zo veel op. Ik ga hem zekerweten nog een keer kijken, maar ik wil dus eerst het boek uit hebben. Ben benieuwd. Silence of the lambs was erg goed, misschien te goed om hem te kunnen overtreffen met hannibal. En natuurlijk is het een zeer groot nadeel dat jodie foster niet meedoet. Dat is echt jammer.
en muggs: hahahahahaaha hanni tl balk
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.