Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
dap
038
Gepost door dap op maandag 02-09-2002 om 22:46:10
V8 zette zuipfestijn in scène op Terschelling

AMSTERDAM - Op Terschelling is onrust ontstaan over het tv-programma Uit je tent dat vanavond op V8 begint. Het programma heet een 'docudrama over jongeren op vakantie' te zijn. Beelden van uitzinnige dronkenschap, dus. Maar volgens de Terschellingers is er meer geregisseerd dan geregistreerd.

Fietsenmaker Arjan van Dijk bijvoorbeeld, van fietsenverhuurderij Haantjes op Terschelling. Hij kreeg begin augustus twee fietsen terug die grondig waren vernield. Voorwiel krom, zadel gebroken, verlichting naar de haaien. Waren de meisjes onder de voet gelopen door een kudde stieren?

Nee dus. Van Dijk: 'Ze hadden die fiets uitgeleend aan twee jongens die er voor een cameraploeg van V8 rare toeren op moesten uithalen. Een dijk af rijden, tegen een hek aan, dat soort dingen. De cameraploeg beloofde de schade te betalen: 236 euro.'

Mila, die de fietsen had gehuurd, vertelt later dat V8 stelletjes ronselde die voor de camera wilden zoenen, tegen betaling van een kratje bier. Ook zocht V8 groepen jongens die homo moesten spelen bij een disco. Op jongerencampings als De Appelhof vond V8 de muur bierkratjes niet hoog genoeg en de zender liet er tientallen extra aanrukken.

Ook Willem Mier van de Super de Boer in Formerum heeft kennis gemaakt met de reportageploeg van V8. 'Ze vroegen of ze in mijn supermarkt mochten filmen. Pas later zag ik dat ze een opblaaspop hadden meegenomen, en dat een groep jongeren bananen en sigaretten in de schaamstreek stopte. Het moest nog een paar keer over ook.'

De alcoholkwestie ligt gevoelig op Terschelling. Deze zomer kwam het eiland in het nieuws omdat negen tieners met een alcoholvergiftiging naar het ziekenhuis moesten. Teamchef Ton van der Heide van de Terschellingse politie is niet blij met de publiciteit in Uit je tent. 'Als ik de bewijzen krijg dat V8 de fietsen moedwillig heeft laten vernielen, ga ik tot vervolging over, ook al is de schade achteraf betaald.'
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 03-09-2002 om 12:29:01
"Want ik neem je in de zeik waar je bij staat"
Wordt je genaaid, is het niet eens lekker.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 03-09-2002 om 12:54:58
Als het echt gebeurd is het net zo triest dat ze het uitzenden. V8 zuigt big time. Of wat dacht je van dat 'een rug te ver' waarbij zelfs paar meiden in Zwolle naar het ziekenhuis moesten na het eten van bloembollen. EN V8 BOOD NIET EENS EXCUSES AAN!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 03-09-2002 om 13:22:52
En! Ze zonden afgelopen zondag Miami Vice niet uit. Schande.
----------------------------------------
Code #404: User not found
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 03-09-2002 om 13:28:18
Mja.. Helaas zit ik ook in dat programma binnekort dus niet gaan kijken , maareuh, V8 zuigt idd! Die vuile sukkels zijn nadat wij weg waren naar onze "buren" geweest en hebben bijna GESMEEKT dat ze zouden zeggen dat wij (onze groep) gore klootzakken waren. Echt belachelijk.. van die fiets is iets erger maar het was ook gewoon amateuristisch, dat mens wat presenteert wist niet wat ze moest zeggen soms en moest alles maar weer overnieuw, stelletje fakers daar.. WIJ zouden muziek mogen insturen wat dan achter ons stuk zou komen te staan, horen we niets meer over..
----------------------------------------
Signature
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 03-09-2002 om 13:48:43
Zucht.. Jullie denken hopelijk toch niet dat V8 de enige zender is die dit allemaal zo regiseerd? Het is allemaal fokkin' nep. TV=NEP

Ik heb bv een keer meegedaan aan het RTL 4 programma 'dat kan ik ook'.
Nou is het de bedoeling dat je jezelf daar voor opgeeft. Nou, ik werd gewoon opgebeld door RTL4 met de vraag of ik aan hun programma mee wilde doen, door een wedstrijdje te skaten tegen een vriend van mij.

Van tevoren werd nog een interviewtje gehouden met mij en Sander en toen stelden ze mij de vraag of ik ging winnen of niet. Ik zei dus met de camera's aan dat ik niet ging winnen, omdat sander veel beter is en dat ik hem alleen heb uitgekozen omdat hij een goede vriend van mij was. NOu dat mocht dus niet... Ik MOEST zeggen dat ik zeker was dat ik ging winnen bla bla bla. Nou dat heb ik dan maar gezegd om van het gezeik af te zijn, maar op tv zag je nog wel ff een gezichtsuitdrukking van mij dat ik het toch echt niet meende
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 03-09-2002 om 18:42:00
spam schreef:
> Zucht.. Jullie denken hopelijk toch niet dat V8 de enige zender is die dit allemaal zo regiseerd? Het is allemaal fokkin' nep. TV=NEP

Jah volgens mij heb je gelijk spam... ik heb roddels gehoord dat de terroristische aanslag op het WTC in NY een jaar terug ook regiseerd is... door Steven Spielberg en Kevin Smith. Allemaal om weken lang kijkcijfers te trekken voor nieuwszenders als CNN en NBC. Maar das nog niet alles... Osama bin Laden bestaat niet... hij wordt gespeeld door George Clooney voor 23.000.000 € per week. Alle bin Laden tapes worden in Universal Studio's opgenomen... en er is bewijs! Eminem heeft laatst de set gebruikt van George Clooney's bin Laden tapes voor zijn clip... Shady's Back ofzo... kijk maar! Herman Brood... die leeft ook nog! Hij woont nu in Noorwegen en leeft van de miljoenen die hij heeft ontvangen voor zijn publiciteits stunt voor de Hilton hotel.
Niks op tv is waar!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 03-09-2002 om 18:50:48
Oh... en het muziek industrie is net zo erg! Alle artiesten van 1950 tot 2002 die dood zijn volgens het media... die leven nog! Waarom denk je? Jah! Om miljoenen te verdienen aan 'The Best Of:' albums.
Voorbeelden zijn... Tupac Shakur, Bob Marley, 50% van The Beatles en Elvis Presley. Schandalig!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.