Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
RoxsoliD
HipHop 101
Gepost door RoxsoliD op zondag 11-12-2005 om 00:19:22
Tsja, ik zou het wel handig vinden als al die topics van nieuwe mensen in de Battle Corner wat sneller verwijderd geworden nadat ze gesloten want nu ziet het er zo rommelig en komen battles van paar dagen geleden al gauw helemaal onderaan te staan waardoor mensen er niet meer naar omkijken.

Wat vinden jullie ervan ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2005 @ 00:19:57 ]

----------------------------------------
Voordat ik begin met spitten versnipper ik een uitje,
Want die rappers zijn om te huilen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 11-12-2005 om 00:26:31
Ik denk dat dit 1) in het verkeerde subforum staat en daarom naar Fb gekickt wordt.

en ik denk 2) dat jullie gebruikers zelf ewr ook een groot aandeel in kunnen hebben door nieuwe mensen op een normale manier te vertellen wat ze 'fout' doen ipv alleen te roepen "heej eikel zo doen we dat niet hier ben je nieuw ofzo".

Verder denk ik dat je je er niet te druk om moet maken. Is een periode dat er erg veel nieuwe mensen komen, en een aantal van die mensen kijkt inderdaad niet verder dan hun neus lang is. Dat gaat vanzelf weer minder worden. En dan zal alles vanzelf ook wel weer beter gaan lopen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 11-12-2005 om 00:40:55
helemaal gelijk, aardig blijven enzo, waar ik wel eens aan erger is dat sommige van die nieuwelingen echt kut breeza taal gebruiken, gelukkig worden de mensen daar ook op aangesproken..

verder vind ik dit nog steeds een goed georganiseerd forum..
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 11-12-2005 om 12:39:05
zal ik dan ook maar een opzetje maken van "Hoe benader ik een nieuwe member die een verkeerde topic heeft geopend"

zodat deze snel overgenomen kan worden en het meteen duidelijk is. en omdat dan ook luie mensen normaal kunnen reageren. wel geld dan als je toch asociaal reageert je dubbel fout bezig bent

edit: done
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2005 @ 17:44:25 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.