Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-12-2005 om 01:11:34
Yo je tracks zijn dope, en je komt uit kinker dats altijd hard.Tijd voor een collabo dus.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 11-12-2005 om 01:14:29
jaaa... meen je dit of is dit dikke sarcasme .. kinkerstraat is hard !! mja skijt
de echte ghetto is nog steeds weesp
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
MC_Ruitentikker
klinge-linge-ling
Gepost door MC_Ruitentikker op zondag 11-12-2005 om 01:17:54
aight L2N is cool.. ik heb je soundclick gecheckt, is vet.. waar gaat de track over dann??

heb jij al ideen??
----------------------------------------
als ik weet waar je huis is, breek ik je ruit bitch
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 11-12-2005 om 01:20:05
je zou ook gewoon met elkaar kunnen gaan pm'en en op die manier een collabo kunnen afspreken!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-12-2005 om 01:21:12
mwah nog niet echt, ik ben in witterdewit opgegroeid maar toen was jij nog een baby denk ik. Heb jij een idee?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-12-2005 om 01:21:54
Quote:
LIL'J schreef op 11-12-2005 @ 01:20
je zou ook gewoon met elkaar kunnen gaan pm'en en op die manier een collabo kunnen afspreken!


je zou ook gewoon je bek kunnen houden boeler.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 11-12-2005 om 01:24:30
en jij mag ook gewoon beleefd blijven..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-12-2005 om 01:26:16
Ook? alsof ik meer ben dan de rest.
Ik erger me gewoon aan die dude dus bemoei je er alsjeblieft niet mee.
je bent zelf ook geen moderator.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op zondag 11-12-2005 om 01:26:19
beleefd zijn is voor mietjes
----------------------------------------
Jonkonize!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-12-2005 om 01:27:39
rijmpiet weet,

Maare ruitt ben je nog wakker?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 11-12-2005 om 01:28:21
doe ik alsof ik een moderator ben.. ik zeg gewoon dat je beleefd mag blijven.. zeg dan sukkel of zo.. en niet gelijk boeler
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op zondag 11-12-2005 om 01:30:05
ik snap je wel man, ik had je ook gewoon uit kunnen schelden maar daar schiet ik niks mee op, ik weet alleen niet of je wild dat mensen in dit topic gaan reageren op iets wat jij alleen met ruitentikker doet, daarom denk ik aan pm..was niet lelijk bedoeld ofzo
MC_Ruitentikker
klinge-linge-ling
Gepost door MC_Ruitentikker op zondag 11-12-2005 om 01:30:07
ik heb nog 5 red bull liggen ik blijf nog wel ff wakker.
ik heb net een goede site gevonden met vet geile wijven

ik zit nu te chillen aight wittedewit is ook gangster.. kwam je vaak bij snackbar Karima?.. of hoe heet die ook al weer op die hoek bij T.Ro in de straat?

daar bij Slow Down Productions als je weet!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2005 @ 01:30:53 ]

----------------------------------------
als ik weet waar je huis is, breek ik je ruit bitch
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-12-2005 om 01:30:25

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-12-2005 om 01:34:48
Jaa, woord.
Maarre verzin een dope onderwerp en een beat dan doen we dikke sheezey
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
MC_Ruitentikker
klinge-linge-ling
Gepost door MC_Ruitentikker op zondag 11-12-2005 om 02:06:38
komt in orde..

west side!!
----------------------------------------
als ik weet waar je huis is, breek ik je ruit bitch
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 11-12-2005 om 02:25:14
En dan kan deze dicht, voor dit soort dingen pm je maar lekker, of vraag je elkaars mail.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.012 sec.