Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Yo, post hier je favo oldschool cartoon. Niet zeuren dat je er te jong voor bent, want al die gouden shit wordt/werd pasgeleden allemaal nog uitgezonden! Ik begin met Birdman! ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2005 @ 20:23:12 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Joooo die gast is ook vet man, ik hou echt van die oude cartoons. Fantastic four ![]() Topcat was ook altijd vet. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Xmen ! ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
haha lijk net playboy logo op z'n hoofd | ||
Haha, post die shit dan! Hong Kong Phooey noemde je net al ![]() ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Beavis & Butthead![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2005 @ 20:26:04 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
![]() OOOH Marokko Mol vond ik altijd echt vet! Goede oude tijden ( wuhahahaha) | ||
![]() | ![]() |
Woooo, gek goede shit marokko mol![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() TOPCAT!! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() Thundarr the barbarian | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
He-Man ook!![]() en de transformers! ![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 13-12-2005 @ 20:14 TOPCAT!! haha toevallig, was bezig met posten, zie dat jij hem ook al hebt geplaatst! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Goede shit gek! Top cat! Hong kong dinges! Brings back memories. ook nog ![]() | ||
eek is ook geweldig ja! Net als die dino's die erna kwamen! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
2 stupid dogs ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hehe wel lauw al die tekenfilms. Ik ga er zometeen maar weer wat downloaden. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Grape ape ! | ||
Yoghi![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
PUNT | ||
![]() Cow & Chicken! ![]() I M Weasel! Vooral die met ze rooie ass!!! ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() Ren & Stimpy ! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
@ Schaduw ja I R Baboon was dat ghehehe ![]() | ||
![]() Mr. Fantastic a.k.a. Reed Richards ![]() The Human Torch aka Johnny Storm Flame on! ![]() The Invisible Girl aka Sue Storm ![]() The Thing aka Ben Grimm Dit zijn pas helden! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ik zag pas aderventie in de krant voor alle orginele Tom&Jerry uitzendingen op DVD. ik vond ze te lache die kat en die muis. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() Sorry voor de offtopic post, maar het ging even over helden. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() UITROEPTEKEN PUNT | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 13-12-2005 @ 20:26 Ren & Stimpy ! YEAH die zocht ik ![]() ![]() | ||
baboon was ook koel ja, maar die andere die ook bij cow & chicken zat bedoelde ik en die muis die de wereld wilt overnemen is geniaal! hoe kom ik m vergeten?? *slapt zichzelf* | ||
Wat ook echt te dope is, zijn die Banned Cartoons. Dat zjin van die propagandetekenfilmpjes met Bugs Bunny en Daffy Duck etc. die rond de Tweede Wereldoorlog gemaakt zijn. Download-aanraders! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Sheep in the big city! ![]() | ||
![]() | ![]() |
Sowieso zijn de looney toons vet. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() Barbapapa's in je fissie! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() @ vent de snorkels jaaa die ware vet ![]() | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
![]() Captain Planet y'all !! | ||
Het is niet de bedoeling dat je heir cartoons van 2 jaar geleden gaat posten, ik wil NOSTALGIE zien! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Sjuiiiiist prog! | ||
![]() | ![]() |
Captain planet ![]() Earth wind water fire, when these powers combine.... ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ovide! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
jha en waar blijven de dino's en A.J. Kwak en diie shit..?? | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 13-12-2005 @ 20:39 Nou dat is bij mij ruimschoots gelukt Het is niet de bedoeling dat je heir cartoons van 2 jaar geleden gaat posten, ik wil NOSTALGIE zien! ![]() Shitt die captain Planet, ik kam em nog herinneren dat ik ziek was toen ik dat keek, en ik halverwege een aflevering maar naar bed ging ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
AAAAAAAAAAIGHT dommel. =D Met semaphoor, die shit is te gruuwlijk.. props voor dit topic man. edit: Oooohhhh Ovide ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2005 @ 20:44:31 ] | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ] |