Index / Muziek / | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
De stem van het volk Reffrein gaat als volgt: wie heeft dat gedaan - een kutmarrokaan Wie begint met slaan - een kutmarrokaan dus wie moet er gaan - die kutmarokanen Lijkt wel een vlaamsblokkrantje ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
"stem van het volk" ![]() | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
stem van de dork ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahahaha die teksten jonge!! en echt lekkere flow man aahahah ik snap niet btw dat liedje van de fiets.. dat is helemaal niet van hun! dat is van RTC vieze dieven.. t zijn zelf marokanen [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 21:02:45 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Die gabberversie is wel lachen | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
kijk die motherfuckers willen gewoon aandacht dit wordt geluisterd omdat ze dat zo doen ik zeg: Gewoon boycotten die shit | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
T-Rip Zwolle.. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 14-12-2005 @ 21:00 ik snap niet btw dat liedje van de fiets.. dat is helemaal niet van hun! dat is van RTC vieze dieven.. t zijn zelf marokanen Is niet van RTC | ||
janet4 4M$T3RD4MMMM |
![]() | ![]() |
Getver dit is zoo niet mijn stijl!! | ||
royal hiphop went from hip to pop ![]() |
![]() | ![]() |
Raymtzer heeft het ook over 'kutmarokkanen' maar dan in een iets andere context. ![]() ---------------------------------------- Utreg is wat men zeg. | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
zware prutsers ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
FemaleHustlah First lady of F.A.M.E |
![]() | ![]() |
dit is crap | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Kweenie, tekstueel heeft het eigenlijk wel wat.. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
haha die wonen vast in een dorp ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Dan kent die dude wel veel mensen in belgie:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
yohil1987 yousuf |
![]() | ![]() |
Ze moeten een keer naar zichzelf kijken, stelletje skinheads | ||
kick anders een oud topic omhoog ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
leipuh_davey ABC ![]() |
![]() | ![]() |
rasisten moeten geklapt worden!!! ---------------------------------------- /\/\/\/\___---Almere Buiten Click---___/\/\/\/\ | ||
peanutz vanuit het dichtbije westen |
![]() | ![]() |
[sarcasme]tan2 gruwelijk!!![/sarcasme] ---------------------------------------- Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
oelewapper is btw wel een geweldig woord ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ja he![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 21-04-2006 @ 11:56 kick anders een oud topic omhoog ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / Muziek / |