Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 14-12-2005 om 21:42:06
Ik merk veel tegenstand op de opmerking van Bos dat ie wel premier wilt worden..

Waarom ben je er tegen/voor?

Ik heb me niet zo heel erg verdiept in Bos dus ik ben benieuwd naar de argumenten.
rame
Gepost door rame op woensdag 14-12-2005 om 21:44:04
wat ik tot nu toen over hem gehoord heb is wel goed, ik kan me niet bepaald politiek expert noemen maar ik denk dat hij wel een goede premier zou zijn
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 14-12-2005 om 21:46:33
Stomme vraag, tegen.

Weet je waarom: hij veranderd echt iedere dag van mening en besluiten, zo zijn dingen al helemaal kapot gemaakt, omdat de tegenstanders bijna wonnen, maar toch liep die over naar de tovenaar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 21:47:07 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 14-12-2005 om 22:01:57
alles beter dan balkenende.

ja dus.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 14-12-2005 om 22:05:43
Quote:
Zwolle-zuid schreef op 14-12-2005 @ 22:01
alles beter dan balkenende.

ja dus.


word
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 14-12-2005 om 22:34:41
ik weet het niet helemaal met hem eigenlijk

ik vond hem eerst wel goed, maar hij verandert idd wel vaak van mening

maar ik let ook niet echt op de politiek eigenlijk
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 14-12-2005 om 22:37:24
Hij heeft altijd prachtige betogen en gevatte praatjes in de Kamer, maar ik wil hem nog wel ns als premier zien. Persoonlijk ga ik liever voor Marijnissen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 14-12-2005 om 22:39:57
Quote:
Huussuh schreef op 14-12-2005 @ 22:37
Hij heeft altijd prachtige betogen en gevatte praatjes in de Kamer, maar ik wil hem nog wel ns als premier zien. Persoonlijk ga ik liever voor Marijnissen.


Marijnissen is idd een van de beste politici van het land vind ik
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op woensdag 14-12-2005 om 22:48:31
Balkenende ziet er niet uit, maar ik vind wel dat hij goed kan praten, slimme visies heeft over bepaalde onderwerpen, zeker een goede politicus, maar aan de andere kant denk ik dat wouter bos de politiek weer een nieuwe inpuls kan geven, ik vind dat hij vaak met sterke argumenten komt en een goede vlotte babbel heeft.. ik vind ook wel dat hij (gewoon pvda) vaak van mening veranderd. pvda laat trouwens de laatste tijd niet echt veel horen. eerlijk gezegt lijkt mij de nu vice premier zalm wel een goede premier, maar aangezien ik hem eigenlijk alleen ken als minister van financien ben ik daar ook nog niet echt uit.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 14-12-2005 om 22:50:50
Quote:
LIL'J schreef op 14-12-2005 @ 22:48
Balkenende ziet er niet uit, maar ik vind wel dat hij goed kan praten, slimme visies heeft over bepaalde onderwerpen, zeker een goede politicus, maar aan de andere kant denk ik dat wouter bos de politiek weer een nieuwe inpuls kan geven, ik vind dat hij vaak met sterke argumenten komt en een goede vlotte babbel heeft.. ik vind ook wel dat hij (gewoon pvda) vaak van mening veranderd. pvda laat trouwens de laatste tijd niet echt veel horen. eerlijk gezegt lijkt mij de nu vice premier zalm wel een goede premier, maar aangezien ik hem eigenlijk alleen ken als minister van financien ben ik daar ook nog niet echt uit.


Balkenende en vooral ook Zalm vind ik echt totaal ongeloofwaardig
die zijn zo stom bezig nu, totaal onbetrouwbaar

maar ze kunnen wel aardig praten (Zalm dan), wat misschien wel het belangrijkste is voor een politicus, maar ik zou ze echt nooit (meer) als premier willen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 14-12-2005 om 22:52:52
Zalm vindik geen leider eerlijkgezegd. En dat vindik ook wel een beetje voor Wouter Bos gelden. Veel mensen vinden hem een goede leider omdat ie heel goed in de oppositie is, maar je moet je als Minister-President echt op een heel andere manier laten gelden, bennik wel benieuwd naar eigenlijk. Maar toch liever Marijnissen, komt bij mij ook veel minder populistisch over, kvind hem meer een man die ergens voor staat en er niet omheen draait of populair gaat praten.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op woensdag 14-12-2005 om 22:54:09
Quote:
V.I.P. schreef op 14-12-2005 @ 22:50
(...)

Balkenende en vooral ook Zalm vind ik echt totaal ongeloofwaardig
die zijn zo stom bezig nu, totaal onbetrouwbaar

maar ze kunnen wel aardig praten (Zalm dan), wat misschien wel het belangrijkste is voor een politicus, maar ik zou ze echt nooit (meer) als premier willen

ik verdiep me nog niet zo erg in de politiek, maar zalm doet niet voor niets financien al een aantal jaartjes, hij maakt zeker wel een stem in het economisch beleid van europa, hij strijd wel voor nederland en economie, aan die kant vind ik hem wel goed bezig (nogmaals ik weet er niet al te veel van)
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 14-12-2005 om 22:57:23
Quote:
LIL'J schreef op 14-12-2005 @ 22:54
(...)
ik verdiep me nog niet zo erg in de politiek, maar zalm doet niet voor niets financien al een aantal jaartjes, hij maakt zeker wel een stem in het economisch beleid van europa, hij strijd wel voor nederland en economie, aan die kant vind ik hem wel goed bezig (nogmaals ik weet er niet al te veel van)


ik heb van Zalm vooral het idee dat ie heel erg zijn eigen zakken zit te vullen eigenlijk

ook vind ik het vreemd dat ie eerst 8 jaar lang met de PvdA samenwerkt, en nu gewoon met de oppositie
en dat niet alleen, hij heeft (een tijdje terug alweer) gezegd dat ie nooit meer met de PvdA wil samenwerken

dat vind ik wel erg onbetrouwbaar van hem, hij gaat echt voor zijn eigenbelang

maar da's mijn mening, en ik ben een beetje bevooroordeeld
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 14-12-2005 om 23:03:36
Zalm is een ontzettend goede minister, maar laat hem op de achtergrond zijn ding doen, hij moet zich niet verkiesbaar stellen, dat wil hij ook niet voor niets.
Persoonlijk denk ik dat Balkenende een beter ministerpresident is dan Bos. Bos is een charmante vent, maar ik heb totaal niet het idee dat hij de hersens en de inzet heeft van een 'gepassioneerd leider'. Dit gevoel heb ik inderdaad eerder bij Jan Marijnissen, alhoewel ik het met veel visies niet eens ben.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 14-12-2005 om 23:04:30
Quote:
LIL'J schreef op 14-12-2005 @ 22:54
(...)
ik verdiep me nog niet zo erg in de politiek, maar zalm doet niet voor niets financien al een aantal jaartjes, hij maakt zeker wel een stem in het economisch beleid van europa, hij strijd wel voor nederland en economie, aan die kant vind ik hem wel goed bezig (nogmaals ik weet er niet al te veel van)


Ik kan je vertellen jongen man, wat hij doet wordt een puinhoop. Wij nederland leven in een verzorgingsstaat. Straks leven wij in een land, waar de rijken buiten de stad leven en de armen/mindere mensen in gettowijken in de stad. Aldus, mijn conclusie, over 10 jaar zijn we Amerika. ( die overgang is al bezig! ).

Dat komt dat alles duur wordt hier! bedrijven gaan naar het buitenland om zich te vestigen, dus de lagere volk die dat werk doen ( en dat zijn er veel) worden ontslagen en dat zijn er veel!.


[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 23:07:14 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 14-12-2005 om 23:05:06
ik vind dat marijnissen de meeste standpunten en ideeen van D66 moet overnemen, de aantal zetels van de PVDA in de peilingen, premier moet worden en alles komt goed

V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 14-12-2005 om 23:07:25
Quote:
Dopoloog schreef op 14-12-2005 @ 23:04
(...)

Ik kan je vertellen jongen man, wat hij doet wordt een puinhoop. Wij nederland leven in een verzorgingsstaat. Straks leven wij in een land, waar de rijken buiten de stad leven en de armen/mindere mensen in gettowijken in de stad. Aldus, mijn conclusie, over 10 jaar zijn we Amerika. ( die overgang is al bezig! )



ik vind wel dat het huidige kabinet verkeerde plannen heeft (dat hele zorgstelsel bijvoorbeeld)

maar er komt ook weer een nieuwe regering, ik zie 't niet zo somber in als jij
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 14-12-2005 om 23:10:01
Quote:
V.I.P. schreef op 14-12-2005 @ 23:07
(...)

ik vind wel dat het huidige kabinet verkeerde plannen heeft (dat hele zorgstelsel bijvoorbeeld)

maar er komt ook weer een nieuwe regering, ik zie 't niet zo somber in als jij


Ja, heb net nog wat bij geeedit, denk dat het verhaal duiderlijker maakt waarom.

Maar je moet altijd van het ergste uit gaan, want dan heb je het meeste speeling!
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op woensdag 14-12-2005 om 23:11:41
offtopic: Minister Peijs van verkeer vind ik trouwens maar niks, ik kan me soms echt ergeren aan sommige beslissingen die zij wild nemen, zoals toen ze een keer een verbod wou leggen op losliggende spullen in de auto, in de krant stond ook dat een ander 2e kamer lid dacht dat het een grapje was, dan denk ik je bent minister je hebt redelijk wat macht, een aardig budget en dan kom je met zoon schijt plan. waar ik ook zo mn twijfels over heb ik dat heel het wegennet van nederland zo ongeveer wordt verbouwd ik moet nog zien of dat allemaal zo goed en voorspoedig zal verlopen als wat Mevrouw Peijs beweerd..
unDISSputed Gepost door unDISSputed op woensdag 14-12-2005 om 23:13:29
als hij zn vork vasthoud als een G mag hij wel premier worden
----------------------------------------
My songs make the world go round and ur girl go down
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:15:40
Ik denk ja, duidelijke mening, duidelijke standpunten over samenleving te verbeteren, als betwijfel ik of ie het uit zou kunnen voeren
Zwolle-zuid
op die nikes
Gepost door Zwolle-zuid op woensdag 14-12-2005 om 23:17:11
kok was toch 1 van de beste die we gehad hebben.
----------------------------------------
www.geskenhouse.tk
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 14-12-2005 om 23:20:31
Dat moet je relativeren, Kok was premier tijdens de gloriedagen van de Nederlandse economie en in mooie tijden is altijd iedereen positief.
Als balkie toen premier was, was hij nou ook opeens helemaal de shit.

V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 14-12-2005 om 23:22:04
Quote:
livio schreef op 14-12-2005 @ 23:20
Dat moet je relativeren, Kok was premier tijdens de gloriedagen van de Nederlandse economie en in mooie tijden is altijd iedereen positief.
Als balkie toen premier was, was hij nou ook opeens helemaal de shit.



dat klopt natuurlijk, maar Kok had wel een heleboel meer charisma dan JP

ook als die nu premier was geweest was ie populairder denk ik
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 14-12-2005 om 23:22:40
Jeps, net zoals Lubbers nu achteraf geprezen wordt omdat ie Nederland destijds een economische crisis heeft uitgesleept. Misschien zijn we straks wel allemaal Balkenende fan.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 14-12-2005 om 23:23:13
Quote:
livio schreef op 14-12-2005 @ 23:20
Dat moet je relativeren, Kok was premier tijdens de gloriedagen van de Nederlandse economie en in mooie tijden is altijd iedereen positief.
Als balkie toen premier was, was hij nou ook opeens helemaal de shit.



Dat is een feit, maar dat kwam ook door dat kok beter en meer wist over het bedrijfs leven en dacht teminste nog eens na. Oke, hij heeft ook fouten gemaakt!
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 14-12-2005 om 23:23:31
Omdat ie het lang niet zo erg naar de verdommenis heeft geholpen als meneer Bos het straks gaat doen!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:23:52
@ huus, dat betwijfel ik ten zeerste
allereerst die verdomde Verdonk weg !
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 23:24:21 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 14-12-2005 om 23:24:21
Eerst die haat en negativiteit uit Nederland weg.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:24:58
Quote:
livio schreef op 14-12-2005 @ 23:24
Eerst die haat en negativiteit uit Nederland weg.


Daar behoort Verdonk ook bij toch?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 14-12-2005 om 23:25:39
enigzins wel, anderzijds spreekt ze veel waarheden.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 14-12-2005 om 23:25:57
Quote:
die Lange schreef op 14-12-2005 @ 23:23
@ huus, dat betwijfel ik ten zeerste
allereerst die verdomde Verdonk weg !


Hmmmmm, nou, die houdt de meeste nog eens buiten, want teveel vluchtelingen is ook niet goed voor nederland.. Ze zijn wel welkom, maar we raken tot aan de top betreft caperciteiten zoals de finaciele zooi,
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op woensdag 14-12-2005 om 23:26:46
en ophouden met politici bedreigen en dat soort dingen
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 14-12-2005 om 23:29:02
Quote:
LIL'J schreef op 14-12-2005 @ 23:26
en ophouden met politici bedreigen en dat soort dingen


Ja, en laat de media eens wat nuttigs/positiefs zeggen over nederland, i.p.v die haat, dan trek je meer kijkers!
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:29:20
Quote:
livio schreef op 14-12-2005 @ 23:25
enigzins wel, anderzijds spreekt ze veel waarheden.


woord, als minister kun je niet alles manipuleren en belazeren he
maar ik vind dat haar beleid toch op sommige vlakken te wensen over laat, kleinste voorbeeld is hoe ze zich opstelt in de schiphol-jail brand ding
maar niet alles kan goed zijn
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 14-12-2005 om 23:30:37
ja haar opstelling is niet correct, maar het debiele is dat iedereen haar afschildert als degene die ervoor verantwoordelijk is. Alsof zij de vieze kankerjunk was die zn matras in zn cel in de fik stak.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:32:56
Quote:
Dopoloog schreef op 14-12-2005 @ 23:25
(...)

Hmmmmm, nou, die houdt de meeste nog eens buiten, want teveel vluchtelingen is ook niet goed voor nederland.. Ze zijn wel welkom, maar we raken tot aan de top betreft caperciteiten zoals de finaciele zooi,


goede blijven, slechte eruit
je kunt niet zomaar iedereen gaan weigeren
denk dat je de mensen die constant in slechte herhaling vallen, toch eerder het land uit zal zetten, dan mensen die weinig mis hebben gedaan en weg moeten.. zou ik in haar positie zitten
ken 1 jongen die ook land uitgezet is, nooit 1 vlieg kwaad gedaan en ondertussen zie ik de ergste nog rondlopen
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:34:22
Quote:
livio schreef op 14-12-2005 @ 23:30
ja haar opstelling is niet correct, maar het debiele is dat iedereen haar afschildert als degene die ervoor verantwoordelijk is. Alsof zij de vieze kankerjunk was die zn matras in zn cel in de fik stak.


sjepperdepep, dat vind ik ook met die Donner, is ook niet helemaal oke, maar hij wordt er wel op aan gekeken als 1 of andere nonchalante aivd maloot zn diskettes vergeet in een auto (in terneuzen nog wel ghehe)
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 14-12-2005 om 23:35:51
Quote:
die Lange schreef op 14-12-2005 @ 23:32
(...)

goede blijven, slechte eruit
je kunt niet zomaar iedereen gaan weigeren
denk dat je de mensen die constant in slechte herhaling vallen, toch eerder het land uit zal zetten, dan mensen die weinig mis hebben gedaan en weg moeten.. zou ik in haar positie zitten
ken 1 jongen die ook land uitgezet is, nooit 1 vlieg kwaad gedaan en ondertussen zie ik de ergste nog rondlopen


Hoe wou je dat doen? selectie? grote kans dat je een fout maakt tussen goed en slecht en dan zullen via gerondsel en geld zaakjes toch sommige slechten blijven. Dus.. jah...

oke.. stand punt, volkomen eens...weet ingeval wat je bedoelt! maar het kan gewoon niet, een onmogelijke taak
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:38:43
Quote:
Dopoloog schreef op 14-12-2005 @ 23:35
(...)

Hoe wou je dat doen? selectie? grote kans dat je een fout maakt tussen goed en slecht en dan zullen via gerondsel en geld zaakjes toch sommige slechten blijven. Dus.. jah...

oke.. stand punt, volkomen eens...weet ingeval wat je bedoelt! maar het kan gewoon niet, een onmogelijke taak


was even gericht op de mensen die al in nederland waren he
die jongen die ik kende, zat op school, had de taal zo goed als onder controle, had net een flatje enzo,, politie komt, boem weg
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:43:30
en dat vind ik een beetje hypocriet
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 14-12-2005 om 23:46:09
Quote:
die Lange schreef op 14-12-2005 @ 23:32
(...)

goede blijven, slechte eruit
je kunt niet zomaar iedereen gaan weigeren
denk dat je de mensen die constant in slechte herhaling vallen, toch eerder het land uit zal zetten, dan mensen die weinig mis hebben gedaan en weg moeten.. zou ik in haar positie zitten
ken 1 jongen die ook land uitgezet is, nooit 1 vlieg kwaad gedaan en ondertussen zie ik de ergste nog rondlopen


Ik ben voor een soort beleid als in Zwitserland, daar mogen alleen hoogopgeleiden zonder strafblad komen wonen. Het is wel eeeerrrug rechts, maar dan hebje ook wat.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 14-12-2005 om 23:48:33
what about echte vluchtelingen dan?
geweigerd.nl ?
hoe kunnen vluchtelingen uit pakembeet angola nou hoogopgeleid zijn
Prog
Gepost door Prog op woensdag 14-12-2005 om 23:49:57
Quote:
Huussuh schreef op 14-12-2005 @ 23:46
(...)

Ik ben voor een soort beleid als in Zwitserland, daar mogen alleen hoogopgeleiden zonder strafblad komen wonen. Het is wel eeeerrrug rechts, maar dan hebje ook wat.


Wat is de grens daar?
Als je je cito hoger hebt als 530 mag je blijven, en anders weg ofzo?
Of moet ik maar gewoon gaan googlen?
unDISSputed Gepost door unDISSputed op donderdag 15-12-2005 om 00:20:19
Quote:
unDISSputed schreef op 14-12-2005 @ 23:13
als hij zn vork vasthoud als een G mag hij wel premier worden


Quote:
[b]die Lange op 14-12-2005 @ 23:15:40
Ik denk ja, duidelijke mening, duidelijke standpunten over samenleving te verbeteren, als betwijfel ik of ie het uit zou kunnen voeren





[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2005 @ 00:21:44 ]

----------------------------------------
My songs make the world go round and ur girl go down
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op donderdag 15-12-2005 om 00:29:37
k verdiep me niet in politiek dus k ga me wel niet mengen in de discussie... wat k wel zie is als mensen commentaar op balkenende hebben ze het altijd over z'n uiterlijk hebben, kunnen ze hem niet op z'n inhoud pakken? doetie dus toch wel wat goed ?
----------------------------------------
Jonkonize!
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op donderdag 15-12-2005 om 01:04:46
tegen elke toekomstig premier die momenteel in de 2e kamer zit.. laat ze eerst maar ns een fatsoenlijk iemand met fatsoenlijke ideëen van buitenaf halen..
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op donderdag 15-12-2005 om 14:31:50
Wouter Bos als premier lijkt mij niet goed. Wat ik tot nu toe van Bos is typisch iemand voor de oppositie. Hij ramt tegen (BIJNA) alles wat de regering wil. Door vaak slappe ondoordachte kritiek. Als ik een minister president uit zou moeten kiezen zou het Verdonk zijn. Dit zal bij een hoop mensen niet goed vallen, maar ik heb me in deze vrouw verdiept (profiel werkstuk) en heb gemerkt dat de meeste mensen een heel verekeerd beeld van haar beleid hebben. Ik vind haar duidelijk en rechtvaardig, en belangrijk draaid niet om het probleem heen.
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Nav Gepost door Nav op donderdag 15-12-2005 om 14:55:22
was hij nou degene die ooit dj'tje ging spelen?

dan mag hij het wel worden hoor.
----------------------------------------
lik mn snare of zuig aan mn kick
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 15-12-2005 om 14:56:17
fok Wouter Bos, hij is gewoon een populist, de regering moet nu zoveel klote beslissingen nemen omdat zijn partij onder andere vernaaid heeft
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.