Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 01-03-2001 om 00:49:11
Welke OIP'ers gaan er mee naar drome 9. Dit is een LANevent met 1000+ (Ja je leest het goed DUIZEND PLUS) Gaming en WareZ freaks in 1 zaal. 3 dagen en 2 nachten lang gamen leechen en meer.

Kosten : +/- 65 gulden (dit koste drome 8.)
Wanneer: ergens in 1e of 2e week Juli
Wat nodig: 1 Gaming PC, veel slaap van te voren, Gamez en g00d spirit.

Dapozza en ik gaan. Dat staat al vast, Duvel zal waarschijnlijk ook wel gaan. Who else.....

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2001 @ 09:55:25 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
tijn Gepost door tijn op donderdag 01-03-2001 om 09:46:17
whoehaaaa berg je, ik ga ook :
en trouwes, op de page stond dat de kosten 35 gulde waren of heb ik dat nou fout?
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op donderdag 01-03-2001 om 10:38:51
count me in!
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 01-03-2001 om 16:39:15
Ik denk dat ik wel ga, alhoewel LANnen niks bijzonders voor mij is
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 01-03-2001 om 18:46:51
duh!
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 01-03-2001 om 20:17:10
/moi gaat ook meej...
eneuh.. ik zal proberen tijn achter te laten met een lekke proc ofzo.. :sol:

mzzl
----------------------------------------
Signature
yiddo Gepost door yiddo op vrijdag 02-03-2001 om 00:55:18
is er ook hiphop? :)

peace yid
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
dap
038
Gepost door dap op zondag 04-03-2001 om 18:16:04
zeker weten is er hiphop, shade die ook wel eens op #osdorp komt die zit daar in de organisatie en vorig jaar was er op t eind een nummer van de OP te horen bij het half uur durende intro superhard en op een supergroot scherm.

erg stoer.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 02-04-2001 om 09:47:39
De datum van drome is bekend. Dus ik zou zeggen zet um maar in je agenda. Drome 9 word gehouden op 6, 7 en 8 juli 2001. Allemaal snel naar je werkgever rennen en ff melden dat je dan ziek en/of vrij bent.

Voor meer informatie kan je op de banner boven aan de pagina klikken. Deze zal je over het internet naar de drome site begeleiden. Daar kan je de nodige informatie vinden.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op donderdag 10-05-2001 om 20:37:31
Wie gaan er nou mee? Tot nu toe: Duvel + 4 man ofzo , Deathlock, Spade, ik + 3 anderen. Als we met 15+ mensen gaan moeten we ineens registreren.

DUSSS
Drome 9 = 1200+ man!

http://www.drome.nl
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zondag 13-05-2001 om 15:39:20
ik, tijn, mon, eh.. nas| wou ook mee dacht ik ?... njah..
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 21-05-2001 om 18:49:23
Vanaf zondag 27 mei (onder voorbehoud) kan men reserveren voor Drome 9 Infinite Interfacing.. Misschien slim dat als je bij elkaar wilt zitten met een groep dat er 1 persoon voor die groep reserveerd. Of zorg dat er goed duidelijk is dat je met een groep komt en bij elkaar wilt zitten.

Plaatsen ruilen is namelijk niet altijd mogelijk, en het zou een beetje lullig zijn als er 4 bij elkaar zitten en 1 5 rijen verder op

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 28-05-2001 om 00:34:58
Bij deze de mededeling dat drome helaas verplaatst is. Dit ivm organisatie problemen. En de drome crew alles perfect wil hebben

FF quote van de drome pagina...

[quote]
DROME 9 - DATUMVERSCHUIVING (27/5)
Drome 9 zal niet plaats vinden op de geplande data, 6, 7 en 8 juli 2001. De nieuwe streefdatum zal liggen in het najaar van 2001, nog wel dit jaar dus. De reden achter deze datumverandering ligt in het feit dat we grote vertraging hebben opgelopen m.b.t. de noodzakelijke voorbereidingen die een probleemloos evenement moeten garanderen.
Langs deze weg willen wij onze excuses aanbieden aan al diegenen die reeds moeite hebben genomen de geplande data vrij te houden, echter op dit moment zien wij geen mogelijkheid het evenement doorgang te laten vinden op de geplande data. Onze hoogste prioriteit ligt altijd bij het bieden van KWALITEIT, en dat is precies wat jullie te wachten staat. Echter kwaliteit bieden kost tijd. Wij houden jullie op de hoogte en zullen proberen z.s.m. bekend te maken wat nu de precieze datum zal worden van Drome 9.

De Drome organisatie.
[/quote]

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 29-05-2001 om 14:30:50
:( :(

neem ik een paar dagen vrij, annuleren ze de zooi

:( :(
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 29-05-2001 om 22:19:29
niet annuleren, verzetten..maarja blijft shit ja
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 31-05-2001 om 10:19:49
idd klote
maarjah, als het maar komt, is het goed, nu hoef ik met vakantie baantje ook nie vrij te vragen, gelukkig
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 20-11-2001 om 21:34:34
Zo juist is bekend gemaakt dat drome 1,2 en 3 februari zal zijn Weet je dus wat je voor sinterklaas/kerst moet gaan vragen, goeie hardware is een kleine vereiste natuurlijk

2 februari is overigens ook huwelijk van wimlex en maxima, dus kan je dat ook lekker missen. (of we gaan het gewoon met 11+ man volgen ?)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
hemmes
blabla
Gepost door hemmes op dinsdag 27-11-2001 om 19:15:06
IK OOK IK OOK!!!!

groet hemmes
----------------------------------------
One ring will rule them all...
K03K Gepost door K03K op donderdag 29-11-2001 om 16:23:31
Ik ga ook alleen ik ga met meldersnet mee maar ik zal er zeker zijn ! Drome is Cool altijd goede organisatie enzo /me was ook op drome 8.5 maar cool dat er meerdere OIP members gaan

Grtz. K03K
----------------------------------------
Geen alcohol just thetra-hydrocanabinol :P ....
dap
038
Gepost door dap op donderdag 29-11-2001 om 19:30:52
Op Drome 8 waren Spade, D-san en ik dr ook..en iemand van organisatie komt ook wel op #osdorp. Daarom was er ook muziek van OP bij t intro van Drome 8
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 01-12-2001 om 01:17:46
reserveringen gingen volgens mij 2 december open, dus allemaal kaartje bestellen!!!!!!
Ik en tijn en mon gaan sowieso, ook iemand uit me klas gaat heen met zijn hele organisatie (lan-g, www.lan-g.com, in maart houden zij een 300 grote lan-party.) Maar iig, tis wat enzo, maareh, /me gaat kaarten bestellen als het zover is
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 01-12-2001 om 17:03:38
    Quote
    Zondag, 2 december 2001, 20:00, gaan de reserveringen open voor Drome 9.

    Zorg dat je PER GROEP reserveert, dus 1 persoon reserveert voor meerdere personen. Laat die ene persoon van iedereen de voor-, achternaam, handle (alias/spelersnaam) en emailadres verzamelen. Betaal bij voorkeur in 1 keer, dus totaalbedrag van alle mensen ineens overmaken.

    Plaatsen uitzoeken is pas mogelijk zodra wij de betaling ontvangen hebben.
Idd dus vanaf morgen 8 uur reserveringen mogelijk. Overigens zullen de kosten 30,- Euro zijn. Idd rond de Fl 65,- dus
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-12-2001 @ 17:06:55 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-12-2001 om 20:20:23
Yeaa wij gaan zeker naar Drome

0074. ZHaDE

0757. SpadeAce
0758. dapozza
0759. d-san
0761. Riddla
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.