Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 08-09-2002 om 03:16:40
Zoals je al hebt gezien waarschijnlijk is het nieuwe forum on-line gegaan. Na 2 avonden en 1 nacht hard werken, zijn de laatste dingen afgerond en zo goed mogelijk getest. Dit is het resultaat

Een compleet nieuw forum, met tal van voordelen tov. het oude forum. Helaas is het niet anders dan dat er een paar kleine issues zijn, die zullen echter van korte duur zijn en van minder belang.

Om te beginnen met de belangrijkste punten:
  • De berichten die zaterdag 7 september zijn gepost bestaan niet meer, ik heb per ongeluk me conversie script gesloopt, en moest het dus met een conversie van vrijdagnacht doen.
  • Oude berichten editten geeft 1 probleem, er mag geen HTML meer gebruikt worden in dit forum. Echter staat er in jebricht als je gaat editten wel HTML. Dit gaat dus 'fout'. Hier is niks anders aan te doen dan zelf alle HTML er uit te halen.
  • Smile's moet ik nog in het post form plakken, sorry vergeten. Codes zijn niet veranderd, en ze zijn nog gewoon brijkbaar.


Dit forum heeft echter ook een boel voordelen;
  • De moderators hebben werkende moderator rechten
  • Je kan forum, gedeeltelijk zelf instellen
  • Er komen betere stats
  • Het forum zal duidelijker in gebruik zijn (hoop ik)
  • Het forum ziet er een stuk beter uit
  • Het werkt een stuk beter


Als je bugs tegen komt, post deze dan in feedback in het centrale BUG topic, dit topic is sticky, maar je kan er anders als in andere sticky topic's wel in posten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.