Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
anders representen ze nederland wel ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Yo, de helft van Nederland ligt onder water als de dijken door breken. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja en? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
no shit sherlock. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Laat ook maar, wijsneuzen. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 18-12-2005 @ 00:24 (...) nou dat is alvast geen zeeuws accent dan. Nee, 't lijkt haast wel een beetje haags. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2005 @ 04:03:56 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
eerder regio rotterdam. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wie heeft er trouwens crazyland 3?? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik niet, heb alleen de 2 tracks die 0118 daarop dropte (zuidwest is de windstreek, en nog zo'n track met zo'n zingend vrouwtje, maar die vind ik niet zo dope) | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wil je die uploadedn aub ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Nee want dat is illegaal. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
echt niet! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Wel, aangezien hij op Crazyland 3 staat en die moet je gewoon kopen. Dus zuidwest is de winstreek droppen mag ook niet. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
jammer dat er maar 100 cd's van zijn.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ja joh, vind je dat zo jammer? Had je er liever meer dan 1 gekocht? Naja ik zal 'm vanavond wel ff uploaden denk ik, als ik zin krijg. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik voel deze lui sowieso niet, ... naar mijn mening zijn ze geen schim van de goudse snippers... maar goed, dat is een persoonlijke mening he.. dus bespaar me die discussies.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Drop anders ergens even paar tracks van die Goudse Snippers? ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.goudsesnippers.nl gratis te downloaden ... ![]() extra aandacht voor de tracks 3, 5, 9, 11 [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2005 @ 18:22:18 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
de site van Goudse Snippers rockt iig al ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt wel geinig die snippers, zwaar relaxte beats ook. Quote: Ozcan schreef op 18-12-2005 @ 17:55 Ik voel deze lui sowieso niet, ... naar mijn mening zijn ze geen schim van de goudse snippers... ben 't hier wel mee eens. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2005 @ 18:35:32 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
0118 is gewoon de dope poep der hiphop shitness [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2005 @ 20:34:30 ] | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
0118-VIER is gruwlijk! Jammer dat ik hun optreden in de schouwburg heb gemist ![]() | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Gisteren gewoon langs Neger R. de Vries gekeken.. ![]() 0118-VIER, ik vindt ze gewoon dope. Tsja, stemgeluid ... smaken verschillen, denk ik. Iig, thanks voor die track! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Toch was ik 't vergeten. Dumb shit, hier is 'ie dan; http://rapidshare.de/files/9448525/0118-VIER_-_Sorry_Schatje.mp3.html | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ah nee, die track vond ik niet zo eerlijkgezegd. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 19-12-2005 @ 15:33 Toch was ik 't vergeten. Dumb shit, hier is 'ie dan; http://rapidshare.de/files/9448525/0118-VIER_-_Sorry_Schatje.mp3.html haha wat een kut weif dat zingt zeg.. super vals! en lijkt wel een kinder stem! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 19-12-2005 @ 15:43 Ah nee, die track vond ik niet zo eerlijkgezegd. Ik ook niet, zie paar posts omhoog. Zuidwest is de windstreek wel dope. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Damn, ik krijg die track ook net binnen. Beat vond ik gelijk al kut, en toen 'ie bij het refrein kwam, zette ik 'm uit. Wat een klotewijf ![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH gelukkig komen zulke dingen niet op een cd.. *oef* ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] |