Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 21-12-2005 om 17:54:43
Quote:
De Bik Bar uit Emmen is de beste snackbar van Nederland. Het vakblad Snackkoerier heeft de kwalitaria op nummer 1 gezet in de Cafetaria Top 100, gevolgd door Snackpoint Knoors in Berg aan de Maas en Snackcorner Nieuwveld in Hoogvliet.

De jury roemt de Bik Bar omdat het bedrijf "alle doelgroepen aanspreekt, een familiaire gezelligheid uitstraalt en over bijzonder kundig en vriendelijk personeel beschikt." De geserveerde producten zijn volgens de jury ook 'dik in orde'.

Getrainde juryleden bezochten het afgelopen jaar honderden cafetaria's, voordat de ranglijst tot stand kwam. De jury lette niet alleen op smaak en presentatie van de producten, maar ook op zaken als klantvriendelijkheid, hygiëne, assortiment, originaliteit en uitstraling. De top 10 is hier te vinden. Aanstaande vrijdag wordt de complete top 100 bekend gemaakt.


Gefeliciteerd naar alle 10 de inwoners van Emmen.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op woensdag 21-12-2005 om 17:58:25
108.000
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 21-12-2005 om 18:43:26
vergeet de giraffen apen enz niet, die zijn er vast ook blij mee
----------------------------------------
Days to come
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 21-12-2005 om 18:46:47
Props naar De Bik Bar!
----------------------------------------
Jos de Boss
Metzturk
Lyrecal Forces
Gepost door Metzturk op woensdag 21-12-2005 om 18:53:19
-doei-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2005 @ 19:01:11 ]

----------------------------------------
Bowwow
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 21-12-2005 om 18:55:55
Rot nou op met je kutsite man, nu is het leuk geweest.
----------------------------------------
Jos de Boss
Saaie_Hendrik
Ik ben niet saai!
Gepost door Saaie_Hendrik op woensdag 21-12-2005 om 23:55:32
Volgens mij is snackbar 'Bobo's Snackkot' in Brunssum de beste snackbar van Nederland. Ik kan me serieus niet voorstellen dat die 'Bik Bar' nog beter is. Ik was een keer met mijn broer Sander in 'Bobo's Snackkot' en we hebben er echt van genoten. De frieten waren dik en welriekend, zelfs de damp van de frikandellen was prettiger dan elders. De mensen die daar werkten waren ook heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben er uiteindelijk een hele middag gezeten: we hebben wel 20 Euro uitgegeven, omdat we het er zo naar onze zin hadden!
----------------------------------------
Ik hou van hip-hop muziek.
Spookvogel
Gepost door Spookvogel op donderdag 22-12-2005 om 19:51:48
In de Congo, wat natuurlijk vroeger een Belgische kolonie was, heb ik de beste frieten van mijn leven gegeten. Het was op een klein terrasje in een gezellige achterafbuurt in Kinshasa. De meegefrituurde stukjes banaan en maniok smaakten er heel goed bij.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2005 @ 19:52:41 ]
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op donderdag 22-12-2005 om 20:17:20
daar hing ik ook wel eens rond in die goude jaren
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.