Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
araphor | ![]() | ![]() |
Bohdi, onze hond ![]() ![]() | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Q, de hond van mn ouders ![]() ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
Ik vind dat de hond van je ouders verdacht veel op je lijkt QyRoZ... ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
[19:18:42] <JiggaWhut> damn... [19:19:04] <JiggaWhut> QyRoZ' ouders hond lijk verdacht veel op QyRoZ [19:19:15] <JiggaWhut> en hij heet Q [19:19:26] <JiggaWhut> vinden jullie dat niet verdacht? [19:19:56] <WiFe> hmmm... [19:19:57] <JiggaWhut> misschien IS QyRoZ zijn ouders hond.... [19:19:59] <WiFe> idd ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Daar zijn ze dan, de hennen:![]() Het hok waar ze in zitten lijkt klein, maar is tijdelijk, omdat het GROTE hok in de verf staat ![]() Het zijn geen legbatterijkippen. | ||
![]() Het bewijs! | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
Kippen zijn tuindieren... geen huisdieren! ha! dus... GEEN PUNTEN!!! ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Lau | ![]() | ![]() |
En van deze 2 beestjes ben ik de trotse eigenaar.... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
aaaah wat lieefff ![]() I just love pussy's [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2003 @ 23:28:01 ] | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
![]() dis mijn hond ![]() ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
MISTER X | ![]() | ![]() |
Mijn Hond zit in me broek en die blijft daar ook. Maar wie zn poesje mag ik zien..........miauw ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
was jij niet gebanned om zulk zoort onzin? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
neh da was toch die andere gek? ze lijken wel op elkaar door dezelfde soort onzin en reacties ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
dump die gozer in het asiel | ||
oZ De vocabulaire marteling. |
![]() | ![]() |
FF weer on-topic gasten, hier een foto van m'n kat, en Ja, hij is een beetje te zwaar, maar het is een top-cat (get it?).![]() Noem hem maar Harry. ---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. / Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / | ||
![]() | ![]() |
Mijn hond als kerstman ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
whahaha grappig man, hij lijkt echt precies op mijn hond, (zonder muts dan![]() ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Mijn huisdier Jappie ![]() ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
en hiervoor kick je een oud topic omhoog??? gelijk maar naar SLP, weer voor een aantal mensen niet tellende posts in de stats. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
beetje irritant, dat historische topics worden bevuild.![]() de kat: porsche turbo. ![]() de hond: Kaatje | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
Poes, m'n kat. ![]() ![]() Lief he. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2005 @ 15:03:17 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Bohdi is een kruisje bij mij ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dat plaatje is ook drie jaar geleden gedropt ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
-edit- lamaar. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-05-2005 @ 20:41:46 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
![]() is die niet schattig? ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
slangen ![]() | ||
Yv-O | ![]() | ![]() |
![]() Ons wijlen Spooky.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2005 @ 14:25:52 ] | ||
Yv-O | ![]() | ![]() |
Quote: Dat is jammer.. Ik was onderweg het te verbeteren ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ehh... een hond met een trui ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
here sparky... bad sparky ... | ||
Yv-O | ![]() | ![]() |
Mja, misschien had ik er meteen bij moeten zeggen dat dit zijn eerste levensjaar was. Het jaar dat hij nog niet van mij was![]() Het truitjesidee kwam dus niet bij mij weg ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
riiiight... mijn beestje zijn oldschool ! | ||
![]() ![]() | ||
Yv-O | ![]() | ![]() |
Is die onderste een rat? Horen zulke diertjes geen hooi in het hok te hebben? Ik heb geen verstand van ratten hoor, maar het leek me zo koud zo.. | ||
rana | ![]() | ![]() |
ik haat ratten wat een smerige beesten ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
Rana, ga je mond spoelen... Het zijn hartstikke schone beesten, de bovenste is zich aan het wassen... En geen hooi, nooit hooi. Teveel stof voor hun fijne neusjes...![]() Dus, er is wel een bodembelegging ![]() | ||
rana | ![]() | ![]() |
het zijn vieze beesten hij wast ze staart nooit! ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
En hoe weet jíj dat? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
mjah, ik heb geen foto's van me huisgenoot ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Yv-O | ![]() | ![]() |
oh.. Dat is jammer.. Ik dacht dat de bovenste een hamster was en dat het 2 verschillende hokken waren.. Je moet een slang nemen, dan ben je pas stoer ![]() | ||
![]() | ![]() |
als je ratten neemt moet je wel een vrouwtje nemen, de mannetjes zijn vies ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ratten zijn cool wij hebben ze al jaren nu momenteel maar 1tje want de ander is overleden maar ze is zeker schoon wast zichzelf een stuk vaker dan mensen en ze is gewoon superlief maar dat is ieder huisdier![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
@ livio grappig om kaatje nog is groot te zien...t is ook een griffon toch? kende alleen nog pics van toen kaatje nog klein was jenna ![]() tommy ![]() we hebben nog wel meer dieren maar daar heb ik hier geen foto van ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
jes griffon ![]() | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
aight! ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 23-05-2005 @ 09:53:43 beetje irritant, dat historische topics worden bevuild. [Plaatje] de kat: porsche turbo. [Plaatje] de hond: Kaatje I like your interior [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-06-2005 @ 19:30:48 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zal het doorgeven aan de architect ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ik had een hamster totdat ik hem liet vallen, toen liep ie eerst een paar dagen niet meer ged en toen was ie kassiewijlen | ||
![]() | ![]() |
laat eens een foto van hem zien (voor of na de val maakt me niet uit) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |