Index / Studio- en audiotechniek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Juice-f ..Remember my name.. |
![]() | ![]() |
wie kan mij dat ff uitlegge![]() en al die andere dingen wat te maken heeft om een etkst goed te maken multirijm etc. bij voorbaat bedankt ![]() ![]() | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
wat de faq? [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2005 @ 17:11:34 ] | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
staat in de dinges![]() hoe heet da ook weet de turtiul ofzo ![]() lama [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2005 @ 17:12:43 ] | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
klik hier lees de tutorial goed door,.. dan weet je voorlopig meer dan genoeg ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
haha die responstijd op die vraag is ongekend | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
vertaal het anders ff naar woordspeling (vrij vertaald uiteraard) ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
spelen met woorden...nog vrijer vertaald ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
spelen met woorden, bijvoorbeeld door een dubbele betekenis heel simpel: trap: je kan iemand een trap geven, maar een trap is ook gewoon een ding maar in de Tutorial staat het idd beter uitgelegd ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
kick to QUE en w0rdplay maar aangepast naat wordplay... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 22-12-2005 @ 22:56 kick to QUE en w0rdplay maar aangepast naat wordplay... w0rd Taalverloedering zou verboden moeten worden. Al blijft het vechten tegen de breezahkaai. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2005 @ 14:39:23 ] ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
L-joy ik spit gewoon te gek |
![]() | ![]() |
Wie wilt met me dissen kom maar op ik begin alvast dit is wat je doet. dit is de gangstarrap. focus al je moed. dit is wat je doet . ken je iemand goed. uh yeah . dit is de remix voor jullie. ik ben hier gekomen om jullie te disse. fock jullie landgraaf ik ga op jullie kop pisse. jullie weten dat jullie niks van rappe kan. eej gay's groep van landgraaf word eens een echte man. IK kom er aan . fock landgraaf jullie gaan allemaal eraan. laat wat betere skill zien kill. dit is wat je doet kill. je bent lelijk je moeder heeft je geapodeert en daarna direct gesaboteerd | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
battlen doe je niet hier, maar in de Battle corner daat doe je in het uitdagingentopic je uitdaging en dan als je iemand gevonden hebt open je een topic en doe je je best | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
en dat is hier... https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10090 ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wordplay vind je in de tutorial maar voor echte verduideliking, kan je beter battles bekijken.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
kerstman![]() |
![]() | ![]() |
Voorbeeld: ik paas je pampers aangezien je jezelf de shit vind.. "pampers" "shit"... geen commentaar op de line,.. 't is voorbeeld.. ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Djiggy Djé voorbeeld Ik deel hier de lakens uit, omdat ik rappers als een kussen-sloop ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
kerstman![]() |
![]() | ![]() |
voorbeeld: voor mij ben je een kraai, je werkt jezelf in de nesten, "kraai = vogel" "nesten" | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dan is deze leuker.. Je werkt jezelf in nesten, voor mij wordt dit dan een eitje.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
kerstman![]() |
![]() | ![]() |
ja, nu je het zegt.. | ||
![]() | ![]() |
ik heb het in de pocket als poolballen laat aan jou de keus-jiggy dje ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik pomp hard want me band is lek Zo op je bek met dikke spek Lekker gek hak ik je hoofd eraf Doe is maf vandaag zit ik in me sas ik las me plaat aan de schuur waarom? nou das nie duur Moek door gaan? waarom niet dan? Gaat het nergens over? oh zeg dat dan | ||
kerstman![]() |
![]() | ![]() |
@pascool je bent als een voetbalveld zonder goals, je rapt zonder doel, als een medicijnenman zonder medicijnen, je verziekt hier de boel, voorbeeldjes wacke wordplay ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: kerstman schreef op 25-12-2005 @ 14:35 @pascool je bent als een voetbalveld zonder goals, je rapt zonder doel, als een medicijnenman zonder medicijnen, je verziekt hier de boel, voorbeeldjes wacke wordplay ![]() ja baas schijbaar ken je me niet want dan zou je weten dat ik aan het kutten ben ![]() | ||
kerstman![]() |
![]() | ![]() |
nee ik ken je niet nee.. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Wat een wacke voorbeelden Quote: Shit is als Pythagoras, je kan rekenen op een hoek tussen je ribben Van Reflection, dopenessss. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Die is dope gek.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Jij krijgt meer sneeën op je smoel dan een lesbische nymfo (zoiets, ongeveer) -Treinalchemist (geloof ik ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 16:51:06 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Je publiek is pas gerokt als het bestaat uit schotten charlie ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
In jail drop je een soap voor de faggots als Joop v/d Ende deze blijft te vet voor woorden, vadik. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Edit: nu wel ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 16:59:47 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Soap = zeep, huus. Nu wel? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jaa, nu wel. Maar kheb wel dopere van m gelezen eigenlijk, kvind vertaalwordplay nooit zo dope, op een paar enkele na. Quote: Je vindt jezelf het einde als een franstalige fin ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Die vind ik dan weer niet dope, jezelf het einde vinden als een franstalig einde. :S Of snap ik hem niet helemaal? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
"Ik knoop alle uiteindes aan elkaar maar ben niet langdradig jij naait mij, dus ik brei er een eind aan zodalik" Die vind ik dope! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
fin-vin iets met wijn en einde of zo? want franse wijn is ook het einde ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Quote: die ene kerel schreef op 25-12-2005 @ 17:04 Die vind ik dan weer niet dope, jezelf het einde vinden als een franstalig einde. :S Of snap ik hem niet helemaal? fin is het franse woord voor einde. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Is dat alles? Want dan vind ik er helemaal niks aan hoor. Die hele woordspeling klopt ook gewoon niet toch? :S Is fin niet nog iets naast einde misschien? Je vindt jezelf het einde als een franstalige fin Dat is hetzelfde als: Je vindt jezelf het einde als een Engelstalig end? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Een Fin is iemand uit Finland gek. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Jippie ik snap hem eindelijk, best dope. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
*proest* ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 25-12-2005 @ 17:22 (...) fin is het franse woord voor einde. 'la fin' is 'einde' in het Frans. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
maar dan 'le' ![]() | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
'le' of 'la', inderdaad. Die wordplay slaat dus grammaticaal gezien nergens op. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
jawel. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
slaat grammaticaal gezien nergens op??? Je vindt jezelf het einde als een franstalige fin niks mis mee.. ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 25-12-2005 @ 21:02 slaat grammaticaal gezien nergens op??? Je vindt jezelf het einde als een franstalige fin niks mis mee.. 'fin' is niet 'einde'. 'le' -of 'la fin' is 'einde'. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ik rijm als een alfabet zonder woorden of letters. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
'le fin' is 'het einde'. | ||
Index / Studio- en audiotechniek / [Pagina: [1] 2 ] |