Index / Drop je eigen audio / | ||
MikeVoor1000 Waar Rook Is Is Rap |
![]() | ![]() |
Dit is un track die ik [Swerious Linez] samen met un vriend van mu [Jos de Boss] gemaakt heb, een tijdj geleden, zijn ondertusse al met nieuwere sjit bezug... Feedback is welkom..Beat is trwns van mij [Swerious]. Verwacht trwns geen diepe delivery of soete geluidskwaliteit, is met zwaar verotte mic opgenomen ![]() www.soundclick.com/waarrookisisrap Bovenste track! ---------------------------------------- Zet die ouzo maar koel/ Normaal doen!/ | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Een schrijf je met twee e's en een n hoor... net zo als tijdje eindigt op een e en niet op ee j en ondertussen op een n en niet op een e, sjit schrijf je als shit eb bezig doen we met de i. Maakt het eea wat begrijpelijker. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2005 @ 23:23:37 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Het moet niet zo terughoudend gespit worden, vind kwaliteit niet eens zo slecht btw. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 22-12-2005 @ 23:23 Een schrijf je met twee e's en een n hoor... net zo als tijdje eindigt op een e en niet op ee j en ondertussen op een n en niet op een e, sjit schrijf je als shit eb bezig doen we met de i. Maakt het eea wat begrijpelijker. zeik niet joh ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ummer schreef op 23-12-2005 @ 00:58 (...) zeik niet joh ![]() Ik zeik niet, ik irriteer me zwaar aan onleesbare shit, das heel wat anders ![]() Valt me steeds meer op dat kids gewoon echt geen nederlands meer kunnen. Ik zie hoe mijn nederlands achteruit is gegaan in 10 jaar internet en chat. Maar ik heb nog niet op zo'n dieptepunt gezeten als de jeugd nu. En maar beweren dat ze nog steeds wel een nette sollicitatiebrief kunnen schrijven... Ik zie soms sollicitatiebrieven bij ons op de zaak langs komen, als ik die kreeg had ik ze naar één zin al door de versnipperaar gegooit. Dus mijn gezeik is voor jullie bestwil ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
MikeVoor1000 Waar Rook Is Is Rap |
![]() | ![]() |
Meer mensen feedback?? En dan bedoel ik niet commentaar op mn schrijfwijze.... ---------------------------------------- Zet die ouzo maar koel/ Normaal doen!/ | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Jawel! ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Klik Dit is wat handiger, dan kopieren en plakken, check 't! ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
mattoe wat |
![]() | ![]() |
ik vind et egt nix srry de flow is vreselijk delivery is ook egt nix probeer vooral wat aan de flow te doen want et zit voor mij iig niet lekker peace | ||
kerstman![]() |
![]() | ![]() |
flow is inderdaad matig.. en ik vind je niet echt enthousiast over komen als je snapt wat ik bedoel.. | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
ofniet echt heel slecht... ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
je rapt alsof je het saai vind ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb zeer zeker veel en veel slechter gehoord. Vind het best meevallen zelfs. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
heb ook wel slechter gehoord zeg alleen dat hij rapt alsof ie het saai vind, geen pit erin niks ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
dit lijk een beetje op dit http://www.radio-actief.nl/ en das niet zo positief, dit is een beetje gepraat van een blaadje vol met geforceerde rijms... leer je tekst uit je kop (als je dat nog nie kon) zeg hem zo vaak mogelijk hard op met een beetje meer emotie in je stem ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Mensen hebben het hier de hele tijd over hij terwijl er toch echt 2 personen zijn. Ikzelf en Swerious, Swerious is de 1e dan kom ik dan hij weer en dan ik weer. Iig bedankt voor de feed mensen. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
GAste ik vint jullie top ! ,,.. sudy ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
magere_thijs | ![]() | ![]() |
haha ik vind dit zeker dope, dit is kk droog. Beat gewoon grimey, droge teksten. Pure underground shit voor de liefhebber | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha thnx man, je bent een van de weinigen die het wat vind. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Nogmeer feedback, ookalkomt er snel een nieuwe track aan..?! ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
Die beat van niet te stoppen.. heel lekker! echt! ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha thnx, das mijn beat. ![]() Voor de rest nog mensen die hun menig willen geven? Schaam je niet laat het horen ook al vind je het kut! ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Meer reacties op Niet Te Stoppen zijn natuurlijk altijd welkom op het prectisch genegeerde topic over Niet Te Stoppen met Perzik... ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
ehm 'die sjit komt uit wijk' doet't niet bij mij.. andere nummers wel.. heel vaag. ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Hmz.. ok, dat check ik morgen wel even, ik ga nu lekker slapen. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Die track doet het [weer] gewoon...Ikzelf heb niet gemerkt dat ie het niet gedaan heeft, maar nu iig wel.. ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Index / Drop je eigen audio / |