Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
nou ik akn je vertellen wanneer ik me stem forceer om laag te klinken klink ik hoger dan normaal door de andere soort intonatie die je geeft, bovendien verneuk je je stem kzou er neit ana beginnen, geforceerd rappen laat de tijd z'n werk maar doen zou ik zeggen | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Nja, dat komt wel goed zodra je de baar in de keel krijgt. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
@ Spelbreker: thxz @ Relex: als ik dat doe wordt het allemaal wat eentonig en monotoom. Want mijn echte stem is veel lager. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ballen laten indalen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 24-12-2005 @ 23:15 Ach je bent als Big L: Wanneer je gestopt bent vinden mensen je kenkerdope @ Spelbreker: thxz @ Relex: als ik dat doe wordt het allemaal wat eentonig en monotoom. Want mijn echte stem is veel lager. ![]() | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
is deze topic niet vol? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 24-12-2005 @ 23:15 ballen laten indalen ![]() ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nog 5 posts dan issie vol ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
nu nog 2 | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
wie gaat de volgende openen? | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
gf | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
dicht | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb al geopend, maar deze moeten we nog volspammen ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
ga dicht | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
ga dicht!!!!! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nog dik dertig he | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah man....my bad de bier laat me dubbel zien, ..maar dertig is te halen toch ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
en nog niet dicht he | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
ja dan heb je me voor niks me gefrustreerd laten worden omdat het topic maar open bleef ![]() | ||
nee pas bij 500 posts Big L is toch dood? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
gezien de staat van de vorige topics gaat dit topic snel volzitten ja | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
doe jij frustaies op door topics die te lang openblijven ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Tuurlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beetje poep praten.. als poepsap ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 24-12-2005 @ 23:21 Big L is toch dood? jep | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 24-12-2005 @ 23:21 Ja, maar ik doelde niet perse op na je dood nee pas bij 500 posts Big L is toch dood? ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Bijna klaar met me tekst ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ja spam dit topic vol..haha ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Quote: Hyreme schreef op 24-12-2005 @ 23:21 Tuurlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beetje poep praten.. als poepsap Hyreme weet ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
iemand nog een ideetje waar we in het volgende topic over kunnen praten? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
How the fuck kom je eigenlijk aan dat woord Poepsap :S ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
over waarom wij op zaterdagavond thuis zijn ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja omdat mijn chick hier niet is ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 24-12-2005 @ 23:23 Nou je doet je poep in een perser en zo heb je poepsap How the fuck kom je eigenlijk aan dat woord Poepsap :S ![]() | ||
@ Hyreme: Kleine swa heeftet verzonne . Het was megastil en hij riep ineens 'poepsap!' . IK heb nog nooit zo hard gelachen ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
laten we het daar maar over gaan hebben ja | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Big L is tof he. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 24-12-2005 @ 23:24 ja omdat mijn chick hier niet is ![]() moet jij dan niet elders zijn....vieren dat ze er niet is ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dit is zo zinloos een topic volspammen omdat er per ongeluk al een volgend deel is aangemaakt... ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 24-12-2005 @ 23:24 (...)Nou je doet je poep in een perser en zo heb je poepsap ![]() Gadver, denk je vaker zo? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 24-12-2005 @ 23:24 (...)Nou je doet je poep in een perser en zo heb je poepsap ![]() ohw ja.. iemand gaat dat ook doen.. zelfs de meest gestoorde persoon doet dat niet.. zelfs DGE niet dus ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Kga tv kijken. Poepsap! ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 24-12-2005 @ 23:25 Gelukkig niet(...) Gadver, denk je vaker zo? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
word @ V.I.P ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
woh ik krijg net 50 Cent - Bulletproof spel binne, ff kijken straks | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik verkeer in een staat van verlichting... vreemd hoor, alles is heel duidelijk ineens. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 24-12-2005 @ 23:25 (...) Gadver, denk je vaker zo? hij steekt zijn ballen ook vaak in zo'n perser.. denkt hij zijn zaad te kunnen zaaien ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 24-12-2005 @ 23:27 woh ik krijg net 50 Cent - Bulletproof spel binne, ff kijken straks die wil ik ook nog wel een keertje checken, schijnt een goed spel te zijn | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
schijnt nogal geweldadig te zijn.. kan ik niet tegen.. al dat bloed![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
dan moet je bully hebben | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
en de aflsuiter is .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |