Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 ] | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
nou, erg snugger zullen ze ook niet zijn als ze brace niet eens wat flinke tikken terug verkopen. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
@ spliff.. eeh juist wel ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
een bitchmove is het gewoon ---------------------------------------- betta believe that | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
van de jongen metde stem he ---------------------------------------- betta believe that | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 24-12-2005 @ 18:23 @ spliff.. eeh juist wel Is het zo slim om je te laten slaan en niks terug te doen dan? Ze gaan heus geen tonnen schadevergoeding ofzo krijgen hoor. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Panther What I Do Is My Focking Bussines... |
![]() | ![]() |
Ej er werd gezegt dat die geen skilz had gheheh nja volgens mij worden zelfs die txte voor hem geschreven. Ej eigenlijk moet brace zelf te weten komen hoer er nuj over hem gedacht wordt togh kijke wat die flikker zouj doen ![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ze hadden brace gewoon flinkk terug moeten slaan | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
je staat niet in je recht als je iemand terugslaat in nl.. ok.. ik zou zelf ook t licht uit zn ogen slaan.. maar das gewoon niet slim ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
![]() | ![]() |
djezus panther, jij kan z'n teksten ook wel schrijven. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Is Brace meer jarig? Wat is het leven toch oneerlijk ![]() | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
beter gaat ie levenslang krijgen ![]() ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
zouden der ook nog mensen aan zijn kant staan? ik hoop niet voor hem.. serieus, wat een kut mongool.. jammer hij dat zón stink hype figuur is | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
kansloos ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
dikke woord ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
het ergste is nog wel dat ik me had voorgenomen om niet meer in 'urban' getinte topics te reageren, en brace krijgt het toch weer voor elkaar.. de klootzak! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
het ergste is nog wel dat dit topic meteen 3 pagina's vol heeft ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Brace doet straat g's is fout, maar toc hsnap ik dat ie klapte.. mannetje heeft ze paps verloren en dan is je moeder iets extra's spreek uit ervaring van vrienden maar uiteraard is dat excuus, plus dat hij zelf ook eerst zei over kill hun mamsie | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 24-12-2005 @ 20:06 het ergste is nog wel dat dit topic meteen 3 pagina's vol heeft jah..zeker, en allemaal 'haat-reacties' .. niemand die de boel maar een beetje probeerde te nuanceren ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
reMCo ik smoke problematisch ![]() |
![]() | ![]() |
brace is een stakker als het om hip-hop gaat, maar grafitie-en kan hij wel ![]() ---------------------------------------- battles: won: 0 lose: 1 | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
brace? wie is brace? wat zijn bmxers? wat is vechten? waar slaat het op? vrolijk kerst iedereen, ook brace en de bmx crew, maak er wat leuke dagen van. die brace.. blijft een gekkerd.. | ||
reMCo ik smoke problematisch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 25-12-2005 @ 01:24 brace? wie is brace? wat zijn bmxers? wat is vechten? waar slaat het op? vrolijk kerst iedereen, ook brace en de bmx crew, maak er wat leuke dagen van. die brace.. blijft een gekkerd.. jatog prettige kerstdagen ![]() ---------------------------------------- battles: won: 0 lose: 1 | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
die brace heeft hier in Groningen vanacht nog opgetreden. JEZUS, wat een slechte ''musicus''.. hij is echt een schande voor ons land gewoon. het begon met: ''Groningen gaat los'' en iedereen staat stil ''Dit is het laatste nummer'' Iedereen juichen Het eindigde met '' Jullie zijn echt dope'' geen reactie van het publiek KK zielig mannetje, ik zou um heel graag de tering in willen slaan dat verdient die wel. ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 24-12-2005 @ 19:00 het ergste is nog wel dat ik me had voorgenomen om niet meer in 'urban' getinte topics te reageren, en brace krijgt het toch weer voor elkaar.. de klootzak! hahaha ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Groninger schreef op 25-12-2005 @ 05:41 die brace heeft hier in Groningen vanacht nog opgetreden. JEZUS, wat een slechte ''musicus''.. hij is echt een schande voor ons land gewoon. het begon met: ''Groningen gaat los'' en iedereen staat stil ''Dit is het laatste nummer'' Iedereen juichen Het eindigde met '' Jullie zijn echt dope'' geen reactie van het publiek KK zielig mannetje, ik zou um heel graag de tering in willen slaan dat verdient die wel. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hahaha. maar heeft iemand gezien hoe Fat Joe op 1 van Brace liedjes stond te kijken ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 25-12-2005 @ 12:06 hahaha. maar heeft iemand gezien hoe Fat Joe op 1 van Brace liedjes stond te kijken ? ja ![]() ongeveer als deze smiley: ![]() toen zei hij: uuuuuhm, dat valt wel te doen ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hij weet zelf ook wel dat hij alleen vrouwelijke fans heeft, voorderest vindt bijna iedereen hem een fag | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ja, alleen breezers dickryden hem ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dit zo belachelijk. bmx'ers zijn toch ruige gasten?.. met je hele crew op die brace springen dan! haha een goede actie dat zijn officiele site off-line ging. dat moet gewoon permanent zo blijven als je et aan mij vraagt als die bmx'ers ECHt homo's waren, waarom moet brace dan ruzie zoeken met zijn eigen doelgroep? nou jongens.. Fijne Escalerende Kerst | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
CHECK DIT: 1) Door een bericht te plaatsen in dit guestbook ga je akkoord met de voorwaarden. 2) Als BRACE zelf iets in het guestbook schrijft, heeft zijn bericht een speciale kleur. 3) BRACE heeft géén msn ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 25-12-2005 @ 13:46 hij weet zelf ook wel dat hij alleen vrouwelijke fans heeft, voorderest vindt bijna iedereen hem een fag ik heb eigenlijk best veel klasgenoten die naar me toe kwamen van ''ga je ook naar brace en k-liber?'' (traden toen samen op) | ||
gurllie | ![]() | ![]() |
okeej duzz omdat brace een keer ruzie heeft gehad haat iedereen hem of wat. ![]() het is gewoon zo brace is een moeders kindje duzz wie over zijn moeder begint kan klappen verwachten klaar. en hij is zo egt een aardige gozer . maar als ej over zijn famillie begint word die link. ![]() en geef ehm eens ongelijk als iemand dat bij jullie deed hadden jullie ehtzelfde gedaan. okeej die jongen was minderjarig maar ze kwamen wel met zijn drienen op brace af . duzzz moeten jullie niet oordelen jullei waren er niet bij . dat is mijn menig ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
grappig ben je, je hoeft niet voor hem op te komen, hij begon eerst over moeders, en hij viel ze aan, om maar niet over breezer te gaan beginnen.. en hij kan niet zingen | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Dat ze hem eens op sraat zeten dan kan ie zeggen dat ie straat is. Maar hij is wel behoorlijk omhoog gevallen ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Gurllie girl weet dus duidelijk niet he. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat jij een boef te vangen hebt, DEK, Brace! ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Kan iemand Brace zijn bek ff snoeren of vullen, ik krijg me gulp niet open ![]() on-topic: we hebben nu maar één kant van het verhaal gehoord, waarschijnlijk zal het waar zijn maar alsnog... Brace zijn muziek heeft me werkelijk NOOIT aangesproken en dat zal waarschijnlijk ook niet gebeuren...wel raar dat juist hij over homos begint met zijn make-upsmoel (zie clip 'ik ben je zat') .. en dan niet te beginnen over zn ooohh zoo stoere dansjes en zn piercingkje... liever had ik ook gelezen dat die BMX'ers hem knockout hadden geslagen (respect aan BMX'ers...brengen veel entertainment vind ik dan ![]() (sjeezzus nog een heel verhaal geworden ook) ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
die gast denkt dat hij alles kan maken vanwege 4 janknummers??? shiiiiiiitttt.. hij kan me bil likken.. ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
ook thug nigga net als die angry thug nigga ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ach ja dat hij gare tracks maakt, daar is 99,99% op t forum wel mee eens... maar dat hij er trots op is dat hij het verkoops aan de zogehete "breezers" vind ik echt gaar...hoe kan je blij zijn met iets wat je verkoopt terwijl je weet dat het gewoon crap eerste klas is ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Groninger schreef op 25-12-2005 @ 05:41 die brace heeft hier in Groningen vanacht nog opgetreden. JEZUS, wat een slechte ''musicus''.. hij is echt een schande voor ons land gewoon. het begon met: ''Groningen gaat los'' en iedereen staat stil ''Dit is het laatste nummer'' Iedereen juichen Het eindigde met '' Jullie zijn echt dope'' geen reactie van het publiek KK zielig mannetje, ik zou um heel graag de tering in willen slaan dat verdient die wel. Zo begon die sjap ook in roosendaal hahaha "Origineel hoor" ik vond die band die hij bij had het beste ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Spookvogel![]() |
![]() | ![]() |
Toen ik nog in Brazilie woonde waren de vechtpartijen past echt serieus. Daar kwamen we pas aan de vier pagina's tekst op een messageboard als er iemand zijn handen was kwijtgeraakt door een slag met een machete, of een meute wilde honden iemand levend had verscheurd. BMXen doen ze daar trouwens nauwelijks, fietsers worden daar beschouwd als slechts halve mensen. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ben ik blij dat ik in nederland woon ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Vadik Legendarisch.. |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 25-12-2005 @ 14:41 3) BRACE heeft géén msn Hahaha mooie shit.. ik zal het aan hem doorgeven als hij weer op MSN is.. zomaar liegen tegen zn breezerfans.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pas maar op, dit is vragen om 303 pm'tjes ! | ||
Vadik Legendarisch.. |
![]() | ![]() |
van 303 breezerchicks.. ![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
owhz jammer.... wou liever 1001 pmetjes.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik denk dat hier één les uit getrokken kan worden; Niet fokken met Brace! Hij was ze zat en had t echt gehad. Nu hebben die BMX-ers spijt, maar hoeven m niet meer te bellen schat. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
GO GURRLIE!! | ||
gurllie | ![]() | ![]() |
als je brace toch allemaal zo haten. wat gaan jullie ej tijd dan verdoen om hier over hem te praten. ga wat anders doen dan over mensen roddelen. hebben jullie soms geen leven ![]() ![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 ] |