Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-12-2005 om 22:17:02
Ik zeg niks..... tis me toch wat!


Van: xxxxxxx
Verzonden: donderdag 22 december 2005 15:02
Aan: xxxxxxxx
Onderwerp: Persbericht


Mijn naam is Majd L’Haouari aka Metz (bekend van de rapformatie D.S.M. staan momenteel onder contract bij Sony/BMG) ben 23 jaar en ben geboren en getogen in Utrecht. Ik heb i.s.m. Stichting Utrechts Held, ’n videoclip geschoten genaamd ‘Wielen in de lucht’! Hij was zo populair dat de videoclip maar leifst 3 weken lang op nr. 2 stond, van de lijst met de meest aangevraagde videoclip van Nederland. Deze clip is ter promotie om jongeren (randgroep jongeren) te stimuleren iets positiefs met hun energie te doen. Aangezien het steeds meer ’n soort hype begint te worden om rare capriolen op je motor en/of scooter uithalen, willen wij dit ’n structuur geven. Daarom biedt Stichting Utrechts held voor jongere die geïnteresseerd zijn ’n tweejarige opleiding (onder begeleiding van een professionele stuntteam) tot professionele stuntman/vrouw.

Tijdens het schieten v.d. videoclip ‘Wielen in de lucht’ zijn er alle voorzorgsmaatregelen getroffen die nodig waren. Wegen zijn afgezet er was ’n medisch team direct ter beschikking en de rest v.d. opnames was op privé terrein (is door sponsors ter beschikking gesteld) gefilmd en binnen in ‘n garage.

Desondanks mijn intentie en de voorzorgsmaatregelen die Stichting getroffen heeft, probeert de media mij in ’n verkeerd daglicht te zetten! Ik word in de krant o.a. (AD Utrechts Nieuwsblad) van woensdag 21 December 2005 geassocieerd met straatroof d.m.v. scooter. Stunten op ’n scooter/motor of fiets heb ik van kleins af aan al geweldig gevonden, maar mensen beroven d.m.v. ’n scooter is totaal iets anders!!! Dit terwijl ik nota bene juist ‘n HBO opleiding volg CMV (Culturele en maatschappelijke Vorming),om jongeren die het verkeerde pad op dreigen te gaan te begeleiden. Daarnaast beklaagt Stichting 3VO zich bij de Box, over het feit dat ik jongeren ’n verkeerd voorbeeld geef. Dat de jongeren ons voorbeeld willen opvolgen en daardoor ongelukken kunnen gebeuren. Wat ik heel vreemd vind aangezien er zoveel geweld op tv is en dat kan wel weer uitgezonden worden. De Box bezweek onder deze druk en heeft hierdoor besloten mijn videoclip, overdag te verbieden en mag alleen nog maar ’s avonds uitgezonden worden!



Aldus The Box;



Wielen In De Lucht" draait de komende week op The Box rond de volgende tijden:


- Maandag en dinsdag ochtend tussen 01:00 en 06:00 uur

- Woensdag t/m vrijdag avond tussen 23:30 en 06:00 uur

Groetjes,

The Box Team


Mooiste aan dit hele verhaal is dat ‘de Opposites’nu de boxbom zijn, maar zij hebben ook beelden van scooters die wheelies doen (op hun achterwiel rijden). Met als klap op de vuurpijl, hebben zij ook nog beelden van auto’s die elkaar rammen op de openbare weg en mensen die met knuppels op auto’s inslaan. Deze clip zou dan niet schadelijk zijn en die van mij wel, heel vreemd!!

Al met al, de videoclip wordt overdag niet meer gedraaid, ik ben in ’n kwaad daglicht gezet en Stichting heeft niets meer aan haar promotie materiaal. Aangezien jongeren juist de doelgroep zijn, zijn zij nu moeilijk te bereiken! Omdat de videoclip niet meer overdag gedraaid mag worden.

Alvast bedankt voor ’n luisterend oor, ik ben bereid dit mondeling toe te lichtten.

Ik ben bereikbaar op het volgende nummer xxxxxxxxxx

Ps. Er is gisteren (Vrijdag 23 december 2005) door mijn advocaat ’n voorstel naar het AD gestuurd, voor rectificatie en vergoeding voor de schade die ik geleden heb. We hebben het AD 24 uur de tijd gegeven om op ons voorstel in te gaan, doen zij dit niet dan gaan we ’n kortgeding tegen het blad aanspannen!


Metz.

V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 24-12-2005 om 22:20:58
hehe, als dit waar is is het echt bullshit
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 24-12-2005 om 22:22:54
Rare shit
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-12-2005 om 22:26:31
ik ga er toch wat over zeggen.. volgens mij is dit dikke bullshit. "Aangezien het steeds meer ’n soort hype begint te worden om rare capriolen op je motor en/of scooter uithalen, willen wij dit ’n structuur geven." .... rite.
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 24-12-2005 om 22:26:46
publiciteitsstunt
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Prog
Gepost door Prog op zaterdag 24-12-2005 om 22:28:49
Quote:
cml.exe schreef op 24-12-2005 @ 22:26
publiciteitsstunt


Soort van ja, ik had nog nooit van ze gehoord
rame
Gepost door rame op zaterdag 24-12-2005 om 22:49:58
ik heb het maar een raar groepje mensen gevonden
Metz? is dat niet een tv-merk?
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 24-12-2005 om 23:51:19
www.dsm3d.nl

steen doet ook shits


vind ze zelf niet zo heel gaar, wel lache om soms te luisteren
en dat over wheelies enzo, het was er, het is er en het zal toch altijd blijven
reed als 10jarige ook op mn gevonden dames fiets op me achterwiel ghehe
en nog steeds als k ver moet fietsen en me verveel gehhe
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zondag 25-12-2005 om 05:47:22
laat ze eerst maar eens concentreren op hun muziek.
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zondag 25-12-2005 om 05:51:20
ja en dus? wat moeten we der mee? ophef over niks ook altijd
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 25-12-2005 om 05:57:04
ik ken ze! zijn toch die gasten die een keer bij dat urban getinte programma op de box te zien waren?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zondag 25-12-2005 om 06:02:40
ga slapen DEK
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zondag 25-12-2005 om 06:05:32
Quote:
dap schreef op 24-12-2005 @ 22:17

Van: xxxxxxx
Verzonden:donderdag 22 december 2005 15:02
Aan: xxxxxxxx
Onderwerp: Persbericht


Ps. Er is gisteren (Vrijdag 23 december 2005) door mijn advocaat ’n voorstel naar het AD gestuurd,

( Plaatje )


hehe.. ja
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 25-12-2005 om 06:07:42
Whoaw, een hedendaagse (is die term correct? ) Sherlock Holmes!

En ik moet eerst even pascool inmaken, dan gaan we mss slapen.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zondag 25-12-2005 om 11:11:41
Die kijken zeker niet vaak tv, die DSM?
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op zondag 25-12-2005 om 13:47:47
overdreven van allebij
----------------------------------------
overdedreven dang
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.