Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Daarom ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
vast wel ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
doe mee dan kom op man ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dat zijn dingen waar ik echt geen tijd voor neem. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
kom op.. ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Hyreme zoekt gewoon een nieuwe pik om op te zitten ofzo. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee gewoon iemand om te verslaan.. ![]() DEK: Ik ben als de straat iedereen wilt op me rijden Jij bent als de stoep, want iedereen loopt over je heen ok dus ssht.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 22:19:27 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
jij mij verslaan, dan moet je met sterkere dingen komen dan 10000 keer eerder gebruikte lines ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hahaahha ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 25-12-2005 @ 22:20 jij mij verslaan, dan moet je met sterkere dingen komen dan 10000 keer eerder gebruikte lines ![]() Bewijs dan pappie... ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 25-12-2005 @ 22:18 nee gewoon iemand om te verslaan.. ![]() DEK: Ik ben als de straat iedereen wilt op me rijden Jij bent als de stoep, want iedereen loopt over je heen ok dus ssht.. nooooooooooooooooohh, hij komt kapot hard ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 25-12-2005 @ 22:27 (...) Bewijs dan pappie... ![]() ![]() ik ben daar niet gevoelig voor vince, dan heb ik maar verloren ![]() | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
livio is een mietje, livio is een mietje ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 25-12-2005 @ 22:31 (...) ik ben daar niet gevoelig voor vince, dan heb ik maar verloren ![]() :p whahaha oke r'rick:p ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha, ik doe ongeveer 10 minuten over een tekst ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 25-12-2005 @ 22:34 livio is een mietje, livio is een mietje ![]() eens kijken of er niet binnenkort een moderatorfunctioneringsgesprek geplanned staat ![]() | ||
![]() | ![]() |
hahaha ik ben daar niet gevoelig voor roderick, dan ben ik maar geen mod meer ![]() maar nee ik zat gewoon deelnemers te verwerven ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik wil dat al die zeeuwen mee gaan doen, vent, lange enzo.. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
ach het topic is nog maar net open ze hebben de hele week nog ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik heb net zonder dat ik het opmerkte Kane West - Diamonds are forever aangezet en die tot aan het einde afgespeeld.. wattefak | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
in die track zit precies hetzelfde kutstemmetje in het refrein als in het refrein van Mrs. Jackson van Outkast ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
haha maar mrs jackson is wel Dope met de hoofdletter d ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
word, en de clip ook ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 25-12-2005 @ 23:22 in die track zit precies hetzelfde kutstemmetje in het refrein als in het refrein van Mrs. Jackson van Outkast ![]() meteen aan de lijst toegevoegd ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wie gaat er mee naar de bios? | ||
![]() | ![]() |
welke film wil je gaan dan? want er draait niet echt veel ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
nu zeker niet meer, zal je nog een halve film kunnen tjekken | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
saw 2 | ||
![]() | ![]() |
ik hoorde dat KingKong echt vet was ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
ik heb hem gezien en vind hem een beetje tegenvallen de special effects zijn wel dope, maar het verhaal is natuurlijk gewoon belachelijk, en de film duurt ook wel erg lang maar de sfeer is wel dope gedaan iig ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
king kong of saw 2? | ||
![]() | ![]() |
hm en toch wil ik hem zowieso nog zien. Draaien er momenteel nog meer mooie films trouwens? ---------------------------------------- beng! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
NU; Keeping Mum Plop en het Vioolavontuur De Kronieken van Narnia The Chronicles of Narnia King Kong Just Like Heaven De Griezelbus Harry Potter and the Goblet of Fire Harry Potter en de Vuurbeker In Her Shoes Chicken Little Flightplan binne kort; Casanova Saw II Bad News Bears Jarhead The Dark Rumour Has It | ||
![]() | ![]() |
er draait nu dus vrij weinig dopes, wel jammer ik denk dat ik woensdag naar Keeping Mum ga, 't is wel Rowan Atkinson natuurlijk ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Bij Atkinson denk ik altijd aan Mr. Bean, ik kan die kerel gewoon niet meer serieus nemen![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hehe dope! ik heb vanaf woensdag 12 uur tot donderdag 18.00 een lanparty ( gamen) en daarvoor gaan we( ik en LIL'J) ff nog hoody's make en NL hiphop representen! voor maar 16 euro perstuk en gooie kwaliteit! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-12-2005 @ 00:02:28 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
die film die nu draait met jim carey krijgt ook wel leuke recenties ![]() | ||
![]() | ![]() |
Jim Carey is dan ook wel een koning ---------------------------------------- beng! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
mijn ouders vinden het niet zo leuk dat ik tech nine en twista luister ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-12-2005 @ 00:04:40 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
the chronicles of narnia is dope en chicken little ook gek. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 26-12-2005 @ 00:01 Bij Atkinson denk ik altijd aan Mr. Bean, ik kan die kerel gewoon niet meer serieus nemen ![]() hehe word ![]() maar hij heeft ook heel lang opgetreden als komiek, voor Mr. Bean hij heeft toen echt dope dingen gedaan, moet je zeker eens naar kijken ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 26-12-2005 @ 00:04 (...) hehe word ![]() maar hij heeft ook heel lang opgetreden als komiek, voor Mr. Bean hij heeft toen echt dope dingen gedaan, moet je zeker eens naar kijken Black Adder zeker checken als je Atkinson op ze best wilt zien Echt te dope ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
hm moet ik maar eens een keer tjekken dan want hij is natuurlijk wel erg goed. die ''the chronicles of narnia'' heb ik stukje van op MTV Movie gezien en dat zag er opzich wel vet uit maar is dat niet meer een kinderfilm? ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 26-12-2005 @ 00:05 (...) Black Adder zeker checken als je Atkinson op ze best wilt zien Echt te dope word, Black Adder is ook heel erg dope, was 't ff vergeten ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
zie het niveau van dit topic omhoog gaan | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 26-12-2005 @ 00:08 zie het niveau van dit topic omhoog gaan Ik post nu he.... ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
de vorige 8 pagina's staat vol met gezeur, kan je beter over iets zinvols praten zoals wij nu doen ---------------------------------------- beng! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
4 | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ik moet zeiken sow verlaagd dit het nivo weer, want sommige mensen konden het duidelijk niet aan Het is laat he owja relex, ik heb juist een cd van Big L van je gedownload ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wat hebbe jullie gekrege van de lieve kerstman? | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |