Index / Drop je eigen teksten / | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Ik loop over straat, er gaat van alles door m�n hoofd Beroofd van m�n maat, shit waarom moest je dood Ik kan het niet geloven, was het maar een slechte grap Gap jou leven beroven, het eind van een hechte vriendschap Dagenlang denken aan daar boven, omdat jij daar zat Vrat aan alles wat ik in me had, tot ik zelfs tot god bad Vergat die dag echt geen moment, en zal het niet vergeten Weten dat jij er niet meer bent vent, ben door verdriet versleten We zagen elkaar elke dag, samen deelden we dit leven man Dan dood op slag, zonder dat ik afscheid nemen kan Ik was er kappot van, 16 jaar en toch moest je gaan Traan na traan besefte ik dat je ophield te bestaan Ik zie je moeder nog staan, met je pet in haar hand Verlamd van de angst, toen je lichaam werd verbrand Samen naar het strand, om haar verdriet te smoren Het is onmogelijk nu ze jou en eerst piet is verloren Als ik denk aan de tijd, dat we nog speelden op straat Maat dan verwijt ik ,dat de klok niet meer stil staat Ja alles vergaat, dat zei je toen pa deze aarde verliet Alleen verdriet staat, zonder dat gaat het niet Kon je de tijd maar vertragen, dan had je de trein gezien Misschien was je dan nog in leven, je had geen pijn verdient Laatst sprak ik je zus, ze was nog steeds ontdaan Zij gaf je de laatste kus, en stond steeds vooraan Je had haar moeten zien staan, sterk maar aangeslagen Onbeantwoorde vragen, zei ze met haar ogen neergeslagen Waar je mij als je beschermer achtte, was ik niet daar Dat blijft altijd de gedachte, misschien maakt dat het zwaar Het verdriet zal nooit verzachten, het zit altijd in m�n hart Het is apart dat ik je blijf verwachten, met focking smart Maar jongen al ben je verlede, ik ben er voor je moeder en zus Dus maatje rust in vrede, en van deze broeder een kus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 20:04:28 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
sterke tekst man.. rakende inhoud. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx man... ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
deep ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
mooie tekst man.. daar past focking niet echt bij in je op2na laatste line ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
bedankt voor jullie reacties... ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Wil je hier ook nog technische feed op, of hoeft dat niet echt? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Leuke gedachte en bedoeling; tekst zelf is niet echt speciaal. Simpele rijm. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Het gaat bij dit soort teksten vooral om de inhoud ipv rijmtrucjes. Wat dat betreft is je tekst meer dan geslaagd man, maar dat had ik je al verteld ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Het is een tekst die vooral om de inhoud draait dus multi's enzovoort spelen hier maar een kleine rol.Het flowt voor mn gevoel wel lekker dus daar zou ik wel wat commentaar op willen en misschien op eventuele veranderingen voor de audio.Maar ik heb in deze tekst niet echt rekening gehouden met de technische kant gewoon meer op gevoel en inhoud geschreven. thnx livio ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 21:58:50 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Je moet in ieder geval aan je formulering werken. Vermijd het gebruik van dezelfde woorden in zinsdelen. Dat staat gewoon nasty en klinkt ook best frapant. Dagenlang denken aan daar boven, omdat jij daar zat Vrat aan alles wat ik in me had, tot ik zelfs tot god bad En je zei dat het er omging dat je het kon laten flowen? Dan gaat het er sowieso niet om dat je hele vette rijm hebt (al hebt dat wel ofcourse), maar meer dat je de de (on)beklemtoonde lettergrepen op de juiste plaats zet zodat het vloeiend klinkt. Als ik denk aan de tijd, dat we nog speelden op straat Maat dan verwijt ik ,dat de klok niet meer stil staat Hier kan het qua formulering ook wel beter. Traan na traan is best vreemd gebruikt, het is een beetje uit verband ofzo; je verwoordt het slechts als je bedoelt dat het jouw tranen zijn die jij liet. Ik weet niet, lastig uit te leggen maar het klopt gewoon niet volgens mij. En ik denk dat ''ophield'', ''opgehouden was'' (of iets in die trant iig) moet zijn. Klopt qua tijd niet dus omdat jouw actie al in het verleden plaats vond; dan is het slechts logisch dat t overlijden nog eerder gebeurd moest zijn. Zulk soort fouten zitten er vaker in, moet je wat beter op letten. Ik was er kappot van, 16 jaar en toch moest je gaan Traan na traan besefte ik dat je ophield te bestaan Succes met de audio. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
bedankt voor je reactie DEK hier kan ik dus wel wat mee.Alleen dat traan na traan dat laat ik wel staan.Verder verander ik misschien nog wat dan,maar niet teveel want het is in eerste instantie toch op gevoel geschreven en ik wil de inhoud niet onder technische veranderingen laten lijden.Maar aan je commentaar heb ik zo ie zo wat in deze tekst of in de andere die nog gaan komen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 22:36:47 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
je weet hoe en wat ik er van vindt. Goed weergegeven man ! heb momenteel geen technische feed voor je , maar je zit op de goede weg. Constructie is goed ! Props dude ! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx mx ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
misschien nog iemand die er wat over zeggen wil? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
echt mooi man, je hebt gelijk dat je het niet te veel veranderd want het is op gevoel geschreven.. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
bedankt man ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
anyone? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand misschien een beat dit bij dit nummer past en die ik zou mogen gebruiken? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand hier een mooie beat die bij deze tekst pas en die ik mag gebruiken? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
je mag hier wel ff kijken maar ik denk niet dat er wat tussen zit. beat is altijd langer of korter te maken ![]() voor de rest: dope concept en heel tof dat je dit doet!!!!! edit:spelfoutje [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2005 @ 17:19:11 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Index / Drop je eigen teksten / |