Index / Drop je eigen teksten / | ||
d-reks het geluid van tilbrg zuid ![]() |
![]() | ![]() |
D-reks op de mic zoals altijd Ik fock je meid, zoals ik woorden verspreid Makkelijk, aggressief, en toch ook blij Maar fock jou, yow, en daar blijf ik bij Is wat ik zeg, en wat ik zeg Is altijd waar, okal lijkt het er niet naar Maar raar is waar, als een blinde met staar Of een kale met een grote bos haar Ik flow nou al bijna twee jaar En van Daan ben ik naar D-reks gegaan Ik represent die shit Ik wordt gevreesd in je fucking nep-click Je wordt zelfs gedisst door een fucking nep-chick Ik rochel je uit als ik dikke vette kits En houdt je aan de wet als de motherfucking kit Rappen en spitten dat is mijn ding En kanker op als je het fucking niks vind Ik moet niks hebben van die gangster shit Gangsters likken aan hun moeders clit En aan hun vaders tenen En als ze mij zien, nemen ze de benen Want D-reks is de shit De adrenaline kick, de schop onder je bil Mijn raps tip je niet met een fucking pil XTC,? Beter ABN is waar ik over ga Ik sta niet als een schaap te blaaten Niet als een koe te grazen Niet bij een wout, mijn promile te blazen Indrukwekkend als een kamikaze piloot Geef je een stoot, rijm je dood tot je chooked Geef mezelf bloot, als een playboy konijn Maar dan agressief en niet zo fijn En klein, maar link als het brein van einstein Is het goed om D-reks te zijn ---------------------------------------- fok jou | ||
![]() | ![]() |
geef es kritiek, tips en shit (allicht ook props) ---------------------------------------- fok jou | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: En kanker op als je het fucking niks vind Geen feed, want ik was toen al opgekankerd. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
dat je het dan ook onderbouwd, waarom je het kut vind, in plaats van dom roepen ---------------------------------------- fok jou | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Ik moet niks hebben van die gangster shit Toch zit je de hele tijd dik gangster te doen.Je rijm is heel standaard, flow en wordplay afwezig. Je onderwerp is played en je benadert het nog hypocriet ook. Kortom: lees de tutorial. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
ik nie gangster, maar hier heb ik tenimiste iets aan ---------------------------------------- fok jou | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
word naar TJ.. zag ook nog woorden die niet rijmen.. je plaatst einstein tussen rijmwoorden van 1 lettergreep.. maar einstein heeft klemtoon op 1e lettergreep snapje.. dat rijmt dus niet ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
![]() | ![]() |
ja da wel, maar het is tog de klank waar het om gaat? ---------------------------------------- fok jou | ||
eldroco![]() |
![]() | ![]() |
Quote: The_TJ schreef op 26-12-2005 @ 14:23 (...)Toch zit je de hele tijd dik gangster te doen. Je rijm is heel standaard, flow en wordplay afwezig. Je onderwerp is played en je benadert het nog hypocriet ook. Kortom: lees de tutorial. hoe kun je iets weten over zijn flow als je hem niet hoort spitten ? misschien brengt hij het wel veel doper als jij denkt.. ---------------------------------------- als overal wegen zijn is alles weg.. | ||
![]() | ![]() |
word up ---------------------------------------- fok jou | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: d-reks schreef op 26-12-2005 @ 13:58 geef es kritiek, tips en shit (allicht ook props) Hahahaha ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Devill | ![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2006 @ 18:39:48 ] ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Index / Drop je eigen teksten / |