Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
trekDROP
drop die shit
Gepost door trekDROP op maandag 26-12-2005 om 13:51:37
jammer van mccobi, daarom ff nieuwe topic:

12/16 bars
nederlands
blind
3 votes k.o.

yo dit is de eerste battle hier van trekdrop
dus pak de boel maar in ik rap hard op je kutkop
dus mop, stop met die strop om je dikke nek
het wordt me te gek dat ik nu weer - aan killen denk
kijk jezelf nou staan man je bent gewoon te whack
want je bent echt nep - en je boxer is bevlekt
met al dat getrek creëer je zo'n rare pretvlek
ga please een chickie zoeke in plaats van zo'n rare vent
want persoonlijk scheit ik op al die parking homo's
je pik zo in de anus van een slome overloper
van johannas de doper had het nog wel gemogen hoor
maar ik zeg de dood voor al die slikkende poten
maar jager dit was ff genoeg gaar gepraat
over je geaardheid - was ik echt dagen klaar
ik zeg, kom maar op met die bars van haar
en de regel is: drop die shit voor et nieuwe jaar!

(maar voor/tijdens kerst mag ook

GEEN REPLIES TOTDAT SHADDIZ GEDROPT HEEFT
SHADDIZ
Straight Outta SD
Gepost door SHADDIZ op maandag 26-12-2005 om 14:48:37
De eerste en laatste drop zul je bedoelen, moet ik die mop voelen?, man ik laat je afkoelen!
Rappe is niks voor jou, ga zingen in het koor: “jezus ik hou van jou” je bent nie warm mah lauw
Ik maak je dus koud ,ik steek je in de fik als hout en ik ben degene die het vuur onderhoud
Dat wil zeggen, dat ik hout bij blijf leggen, kogels zijn het hout, en er is niks dat mij tegenhoud
Man jij bent hier de parkeer homo jij gaat op jongens op en neer & tekeer aha nu doet je gat zeer?
Die prestatie van jou was voor mij geen motivatie ma alleen dat al was voor mij een staande ovatie
wat is er mis met je communicatie?, waar zie je tussen de rap en jou een relatie ik zie geen combinatie
Ik kan hem niet waarnemen miss tussen je benen daar beneden? Oh neej daar komen alleen gay leden?
Die mogen alleen je kutje betreden en met sperma inzepen, mah ik heb nu alang m,n gun gegrepen!
Jij hoort boven te zijn branden in de oven oh wat fijn, de oven van Satan of dnk je echt dat je mij aankan
Ik leg je in as-man want dat krijg je ervan ik paars je de dood met kogels die ik schoot en mensen vote!
ik blijf schieten tot je laatste ademstoot mah je hebt het tegen de Shaddiz dus Bitch zeg-et-is….
Goed over je manier van spitten ook wel genoemd rippen aan mij kun jij niet tippen jah jij kunt tippelen
Mah nah deze drop ga jij em trippen en flippen en bje op gays wippen en in hun kontje binnen glippen
Mccobi je homie Jullie nakken elkaar julie zijn het homo paar van het jaar en, Ja ik heb een bezwaar
Jullie zijn homo en van Venco mah wie de ho? Oh Trekdrop dat ben jij, jij bent de vrouw aan Mccobi’s zij…



----------------------------------------
SD*SOQ*RS
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 26-12-2005 om 14:50:27
NEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeee

fak man, dat zijn 300 bars ofzo
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
SHADDIZ
Straight Outta SD
Gepost door SHADDIZ op maandag 26-12-2005 om 14:51:04
okeej mensen vote ook graag wat feedback...
----------------------------------------
SD*SOQ*RS
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 26-12-2005 om 14:52:18
ik ben dan niet zo zeer een voter, maar dit lijkt wat dek al aangeeft op een verhaal man..
RoxsoliD
HipHop 101
Gepost door RoxsoliD op maandag 26-12-2005 om 15:52:21
Bij regels staat 12/16 bars, en een bar is 2 lines toch ?
Dus ik weet niet of je echt bars bedoelt of dat je lines bedoelt. Maar iig dat van Shaddiz klopt niet echt he...
----------------------------------------
Voordat ik begin met spitten versnipper ik een uitje,
Want die rappers zijn om te huilen.
trekDROP
drop die shit
Gepost door trekDROP op dinsdag 27-12-2005 om 00:40:35
nouja ik bedoel met 12/16 bars idd 12 of 16 lines..

en et is ook blind dus in je eerste line ga je al de mist in
Gado-X Gepost door Gado-X op dinsdag 27-12-2005 om 09:46:33
ik kan het me voorstellen,
ik heb ooit geleerd
1 bar = 1 regel
1 line = alles wat rijmt

maar goed hij had het kunnen zien aan andere battles en zelfs de drop van trekdrop
----------------------------------------
Hartje Drenthe
Devill Gepost door Devill op dinsdag 27-12-2005 om 09:48:26
Quote:
SHADDIZ schreef op 26-12-2005 @ 14:48
De eerste en laatste drop zul je bedoelen, moet ik die mop voelen?, man ik laat je afkoelen!
Rappe is niks voor jou, ga zingen in het koor: “jezus ik hou van jou” je bent nie warm mah lauw
Ik maak je dus koud ,ik steek je in de fik als hout en ik ben degene die het vuur onderhoud
Dat wil zeggen, dat ik hout bij blijf leggen, kogels zijn het hout, en er is niks dat mij tegenhoud
Man jij bent hier de parkeer homo jij gaat op jongens op en neer & tekeer aha nu doet je gat zeer?
Die prestatie van jou was voor mij geen motivatie ma alleen dat al was voor mij een staande ovatie
wat is er mis met je communicatie?, waar zie je tussen de rap en jou een relatie ik zie geen combinatie
Ik kan hem niet waarnemen miss tussen je benen daar beneden? Oh neej daar komen alleen gay leden?
Die mogen alleen je kutje betreden en met sperma inzepen, mah ik heb nu alang m,n gun gegrepen!
Jij hoort boven te zijn branden in de oven oh wat fijn, de oven van Satan of dnk je echt dat je mij aankan
Ik leg je in as-man want dat krijg je ervan ik paars je de dood met kogels die ik schoot en mensen vote!
ik blijf schieten tot je laatste ademstoot mah je hebt het tegen de Shaddiz dus Bitch zeg-et-is….
Goed over je manier van spitten ook wel genoemd rippen aan mij kun jij niet tippen jah jij kunt tippelen
Mah nah deze drop ga jij em trippen en flippen en bje op gays wippen en in hun kontje binnen glippen
Mccobi je homie Jullie nakken elkaar julie zijn het homo paar van het jaar en, Ja ik heb een bezwaar
Jullie zijn homo en van Venco mah wie de ho? Oh Trekdrop dat ben jij, jij bent de vrouw aan Mccobi’s zij…




shit man wat is dit
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
Panther
What I Do Is My Focking Bussines...
Gepost door Panther op dinsdag 27-12-2005 om 12:03:00
trekDROP
Was een aardige tekst maar zag geen echte punches en wordplay. Flow ging wel. Over het algemeen een beetje matige drop.

SHADDIZ
Shaddiz sorry maar ik weet niet of kerst gezellig was want je tekst klopt niet bij wat de bedoeling was. Flow zat er niet in en ook geen punches wordplay zag ik ook niet. En het was idd een blind drop dus niet reageren op wat de ander zegt.

VOTE gaat naar trekDROP omdat het toch iets beter was maar wel props voor beide peaszzz
The_TJ Gepost door The_TJ op dinsdag 27-12-2005 om 17:25:36
Een bar is een maat, dus dat is auditief.
Een line is een regel, dus dat is tekstueel.

In een bar kan je afhankelijk van hoe snel je rapt en de regellengte een halve, één, twee of zelfs drie lines kwijt.

Punt is dat je een zin niet zomaar ergens in twee delen hakt, over het algemeen zit op het einde van een line de rijm.

Edit:
Correct me if I'm wrong
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-12-2005 @ 17:25:51 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 27-12-2005 om 17:27:26
tekstpappies spreken ook wel eens van bars.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Crazy-One
Stalen Gedachttes
Gepost door Crazy-One op woensdag 28-12-2005 om 11:23:59
Quote:
Panther schreef op 27-12-2005 @ 12:03
trekDROP
Was een aardige tekst maar zag geen echte punches en wordplay. Flow ging wel. Over het algemeen een beetje matige drop.

SHADDIZ
Shaddiz sorry maar ik weet niet of kerst gezellig was want je tekst klopt niet bij wat de bedoeling was. Flow zat er niet in en ook geen punches wordplay zag ik ook niet. En het was idd een blind drop dus niet reageren op wat de ander zegt.

VOTE gaat naar trekDROP omdat het toch iets beter was maar wel props voor beide peaszzz


tsjah, ik kan wel heel uitgebreid doen maar dit is wel duidelijk ja, vote = trekdrop,

als ie niet telt dan wil ik wel uitgebreid doen
----------------------------------------
http://www.nextuphiphop.nl/crazy-one
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.