Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 21-01-2006 om 23:24:35
tis morgen.

Niet dat dat afbreuk doet aan het feit dat je moeder op de ic ligt, maar het lijkt alsof je dacht dat het vandaag is.
chillburgsfinest Gepost door chillburgsfinest op zaterdag 21-01-2006 om 23:30:58
Nee idd.. was in de war... maar mijn punt was dat ik dus niet kan gaan
DACK
fuck keepin'it real, just keep it you!
Gepost door DACK op zondag 29-01-2006 om 21:22:29
ben maar blij, want was vet kut!!
alleen osmoses en nuclear fam rockte, de rest was kut, ik was met nog geen 10 andere de enige die bij t podium wilde staan, de rest zat er maar wat bij
d-reks
het geluid van tilbrg zuid
Gepost door d-reks op zondag 29-01-2006 om 22:45:23
Quote:
DACK schreef op 29-01-2006 @ 21:22
ben maar blij, want was vet kut!!
alleen osmoses en nuclear fam rockte, de rest was kut, ik was met nog geen 10 andere de enige die bij t podium wilde staan, de rest zat er maar wat bij


inderdaad, die 2 waren doop ja, maar zo fokking kort. VSOP had ik wel beter verwacht, maaja 3 nummers alleen dikke tim, en wutang stond beetje te lamzakken op da podium, wel lache was die gast die overal op klom doh. maar tog zonde van me 17,38 eurie
----------------------------------------
fok jou
DACK
fuck keepin'it real, just keep it you!
Gepost door DACK op maandag 30-01-2006 om 12:32:49
whaha ja die knaap was wel vet ja, vooral toen die op ze kanus viel van de box af
dap
038
Gepost door dap op maandag 30-01-2006 om 12:53:51
raar dat het zo wack was... lineup was toch zeker weten goed. Maar ik trap ook niet meer in al die 'wu tang' optredens.. bijna altijd een aanfluiting.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2006 @ 12:54:25 ]
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op maandag 30-01-2006 om 12:57:45
toch hoop ik echt dat de echte wutang naar nederland komen...
harro Gepost door harro op maandag 30-01-2006 om 17:41:50
Quote:
DACK schreef op 30-01-2006 @ 12:32
whaha ja die knaap was wel vet ja, vooral toen die op ze kanus viel van de box af


wa lul jij man hij viel nie eens eraf
dap
038
Gepost door dap op maandag 30-01-2006 om 17:42:21
harro is die knaap?
harro Gepost door harro op maandag 30-01-2006 om 17:44:01
Quote:
dap schreef op 30-01-2006 @ 17:42
harro is die knaap?


die knaap was van killabeez
dap
038
Gepost door dap op maandag 30-01-2006 om 17:44:28
o, nee dan was jij hem zeker niet... krijg je als je niet goed leest.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op dinsdag 31-01-2006 om 01:55:25
Hij viel er wel af, maar jij was zeker zo'n neppe pappie met je wuwear, maar wel vroegtijdig weggaan.
Want ik was er dus ook, het was trouwens christbearer, maar hij viel pas op het einde en niet tijdens zijn optreden.
Geloof je het nog niet, lees dan hier maar, 3 ribben en 1 vinger gebroken dus.
Maar hij was denk ik wel het dopest van het wu gedoe.
Ging tijdens zijn optreden helemaal stoned en dronken op de boxen klimmen, toen de zaal in in het gedeelte van de geluidsman staan, toen nog de bar op, helemaal leip die gast.
En die tourmanager er maar achteraan lopen om de boxen vast te houden en hem in de gaten te houden.

Maar ja whack vond ik het ook weer niet echt maar superdope ook niet.
Ozmoses was gewoon standaard dope, lekkere chick hadden ze ook meegenomen (nee niet dinopha), die deed ook nog wel ff een dope acapella.
Die breakdance shit was ook wel dope, oudste was geloof ik 16, maar pappies spinde gewoon mad lang op hun hoofd en alles.
Nuclear family was ik ook zeker van onder de indruk.
Vooral die reggea negert, die gast heeft echt een brulstem man, heel de tijd schreeuwen als een gek en springen.
Dj kwam ook met dope scratches trouwens.
Maar ja die wu shit begon in principe wel dope met cilvaringz en salah edin, ging nog wel los enzo.
Maar daarna kwam shabazz the disciple helemaal solo on stage.
Die gast begon niet echt lekker, hij had dat zelf ook wel door volgens mij, zei ook iets van 3 dagen niet geslapen en jetlag.
Toen zijn best veel mensen weggegaan volgens mij, want in het begin was de zaal in principe vol maar later was het een stuk rustiger.

Check hier filmpje van dat christbearer van de ene box op de andere viel.
Heb zelf het filmpje niet gezien want je hebt er quicktime voor nodig en geen zin om te installeren.
Hier schijnbaar nog wat reportage/interview, ook over kicks die sneakerexpo die er ook was.
harro Gepost door harro op dinsdag 31-01-2006 om 17:06:45
fok jouw!nou ben ik meteen nep en heb ik wu wear aan omdat ik hem niet had zien valle, ga weg man ik had die sjit nie aan en ik had nie gezien da die gast flikkerde ik d8 da je bedoelde dat hij tijdens zen optrede viel maar da bedoelde je nie dus da neem ik terug.
en ik had filmpje net gezien en die gast flikkert echt hard van die boxen af is maar goed dat ie nie tijdens zen optrede viel want toen stond ie nog veel hoger.
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0119 sec.