Index / Internet en computer / | ||
Mud187 pokemonscene ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Yee Doel opslaan als... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 16:40:18 ] ---------------------------------------- Hier heeft Chatman geen zin in | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
image fix nu ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ik zie nog steeds niks [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2005 @ 20:01:29 ] ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
hihi 'pokemonscene' ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Juist ---------------------------------------- Hier heeft Chatman geen zin in | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
- ja - [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-12-2005 @ 20:01:33 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Remy Ja toch.. |
![]() | ![]() |
moet je eens kijken of je wat kan downloaden van MC Solaar, franse rapper klinkt best goed ookal versta ik er geen reet van. ---------------------------------------- Real name, No gimmics | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
En vergeet niet de dope MC's Drogba en ik geloof Trezequet ook niet heh komen binnenkort met een dope frans rap nummer tegen armoede ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Devill | ![]() | ![]() |
k snap niet ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Devill schreef op 28-12-2005 @ 20:14 k snap niet Gaat over Franse HipHop? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
![]() | ![]() |
Zal wel ---------------------------------------- Hier heeft Chatman geen zin in | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 28-12-2005 @ 20:45 (...) Gaat over Franse HipHop? nee, het gaat over dat plaatje ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
welk plaatje dan..? | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Ik snap em niet ![]() ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ik snap hem wel | ||
ik snap niet![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
alles is frans, maar ik vind er niks grappigs aan. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
wat is frans....????![]() ik snap egt niet !! | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
op die afbeelding GF ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
Als je op dat plaatje klikt snap je hem ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
pff, stelletje flikkers die afbeelding doet het niet eens ![]() | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
dumb-asses ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik krijg een reclame in de plaats van het plaatje | ||
![]() | ![]() |
Er staat niet voor niks doel opslaan bij ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik had het verkeerd opgeslagen, ik krijg nu trouwens een erg slecht plaatje | ||
capadonask the way i put the game on play ![]() |
![]() | ![]() |
MC slolaa ofzo en Manau is de shit vroeger hadden ze een hitje met la tribute de dana ---------------------------------------- weet 1 ding wat zeker al me halve leven vaststaat wasda? hip hop geen grap maar men dagtaak | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Mc Solaar Manau - Tribune de dana Saian supa crew is de shit. Art de rue is jammer van de beats, maar opzich wel koel. | ||
![]() | ![]() |
ik vind Art De Rue beats ook weer niet zo slecht hoor.. ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ze zijn beetje te poppy, heb liever wat rauwere shizz. | ||
![]() | ![]() |
True.. ik hou van rauw.. maar ach ik vind het niet zo slecht om er niet naar te luisteren vind ze nog best chill ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik zei ook: opzich wel koel, jammer van de beats ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ok jij je zin! nog franse shit die ik moet checken? ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
![]() | ![]() |
Ja die lange![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 16:38:19 ] ---------------------------------------- Hier heeft Chatman geen zin in | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hmmz shit link fix misgegaan ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
lol @ Spade ik was je voor [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 16:52:04 ] ---------------------------------------- Hier heeft Chatman geen zin in | ||
Index / Internet en computer / |