Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
![]() deze heb ik in bruin wit met licht blauwe accenten en deze heb ik nu aan [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2006 @ 18:56:53 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
Dankje(H) [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2006 @ 18:58:15 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 05-01-2006 @ 18:56 sorry meissie ooow damn, pas die link aan jho ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 05-01-2006 @ 18:30 (...) sjeah, die postzegel heb ik ook ![]() En of ze doop zijn. ![]() | ||
ff vrouwen schoenen zoeken dees heeft tegenwoordig elk meisje (vin ze niet eens mooj) ![]() lieve hakjes ![]() super mooje laarzen ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2006 @ 19:19:12 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dat horen mooie dames te dragen ( de laatste 2 ) ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
jha dus..? | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Ha! Gevonden, de eerste nikies die ik ooit samen met mijn moeder gekocht heb, de Nike Air Pegasus 1989 Sow! Wat was ik daar blij mee! ![]() (had ik toen mijn Raiders-cap al? hmm, dat weet ik niet meer, twas nog voor de Twix, das zeker) | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dit vind ik echt de belachelijkste schoenen die ik ooit gezien heb, snap niet dat half nederland erop rond durft te lopen [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2006 @ 20:30:56 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 05-01-2006 @ 20:30 (...) dit vind ik echt de belachelijkste schoenen die ik ooit gezien heb, snap niet dat half nederland erop rond durft te lopen hele grote word ---------------------------------------- beng! | ||
ja man ik vind ze ook lelijk, snap eik ook niet wat iedereen er aan vind | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 05-01-2006 @ 20:35 ja man ik vind ze ook lelijk, snap eik ook niet wat iedereen er aan vind en stiekem heeft ze ze nu aan ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 05-01-2006 @ 19:33 jha dus..? die mag jij dan aantrekke ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Quote: Dadre schreef op 05-01-2006 @ 20:38 (...) en stiekem heeft ze ze nu aan ![]() neej ![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ik draag in huis geen schoenen yo. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
daarom komt GF nooit bij jou thuis ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
hyreme doe is ff normaal![]() @RockyJ, ik eik ook niet maar anders krijg ik kouwe voeten ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2006 @ 20:52:18 ] | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
kheb gewoon rustig me k-swisjes aan voor me werk heb ik een afgetrapt paar schoenen(nike) en kheb nog paar glimmende schoentjes voor me pak. voor de rest niks speciaals ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
K-SWISSSSSSSSS RUUULLEEESSZZZZ![]() | ||
![]() | ![]() |
klopt... kzag laatst trouwens ook hele vette armani schoentjes alleen die waren niet in mijn maat ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
huh wat the fuck..? welke maat heb je dan, heb je zulke grote voeten ![]() | ||
![]() | ![]() |
nee, kheb maat 42, maar er waren nog maar 2 paar en niet in mijn maat![]() had ik vorige week ook al met een heel wreed versace t-shirt waar ik nogwel 50 euro van heb afgedingt. ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.monorex.com/ICA%20KSWISS%2005/ICA%20Kswiss_05.htm | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Wat zijn dat voor een alien-schoenen? ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
ze lijken op jou![]() | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Lachen man. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
was niet eg als grapje bedoelt. maar drop jij eens schoenen dan die jij wel mooj vind | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Niet echt een grapje? Je hebt me nog nooit gezien, achterlijk wijf. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
wat zit je nou sirrieus te doen dan..? je kent me niet eens dus je kan me ook niet zo noemen. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Je kent míj niet eens: wat zit je dan oeverloos te lullen over dat die schoenen op mij lijken? Kan je er niet tegen dat iemand je schoentjes lelijk vind? Welkom in de grote mensenwereld. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Stil maar weer.![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Die vind ik best strak! ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ice creams van pharell zijn dope!! | ||
grapje [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 14:47:15 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
http://clothing.search.ebay.com/ice-cream_Mens-Shoes_W0QQcatrefZC2QQfromZR8QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ63850 oewh | ||
Poppetje well behaved women never make history |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- What comes around goes around | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
vind het altijd erg knap dat ze op die naaldhakken kunnen lopen.. ik zou me enkels breken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ehehhee, dit gaat tegen me gebruikt worden: maar ik ben echt een talent daarin, had die dingen wel ns van mn ex voor de gein aangetrokken en ik ging als een dolle ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
gheheheh het is maar hoe sterk je vrouwelijke kant overheerst ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
of zaten mijn tenen driedubbel erin gesmashed ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Poppetje well behaved women never make history |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 08-01-2006 @ 15:30 vind het altijd erg knap dat ze op die naaldhakken kunnen lopen.. ik zou me enkels breken Hahaha daar raak je wel aan gewend hoor ![]() ---------------------------------------- What comes around goes around | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
hmm ik heb heeeeeeeeeeeeele mooie Dior schoentjes maar ik kan geen plaatje vinden ![]() ![]() Hier lijken ze heel erg op maar dan int roze/wit niet dat jullie aan dit plaatje veel hebben ![]() Zal wel ff zoeken of ze nog toevallig op een foto staan ergens.. ![]() GEVONDENNNNN ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2006 @ 06:02:18 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Dan even de rest van mijn collectie.. Ik ben groot fan van Nike Air Force 1 ![]() Lady's and Gentleman... I represent you... Le Collectioneeeeeeeee de Nike Air Force One Viva La Nike Airforce One ![]() ![]() ik heb dr meer maar kon geen plaatjes van vinden [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2006 @ 06:36:17 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
jij krijgt vast heel veel studie financiering of heb je hele aardige ouders? kheb zelf maar 3 paar schoenen ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Heb er maar 1, klassieke reeboks. Kon geen plaatje vinden. ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
euh, ik heb 15 paar schoenen ofzo, ex sportschoenen (als in schoenen voor te sporten. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
als je meer dan 2 paar schoenen hebt ben je een teef, yo ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Latu Jatoch ![]() |
![]() | ![]() |
Mwah vind ik niet, als me schoenen te klein zijn of ik ben er zat van wil ik nieuwe ![]() ---------------------------------------- Helemaal los als een dorpsgek | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |