Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 13-09-2002 om 18:29:00
OK, het jaar is nog niet helemaal om *uche*, qua festivals (openlucht tenminste ) al wel, dus vroeg ik me af wat hier zoal als 'nieuwe (goede) ontdekkingen' van dit jaar gezien worden.

Zelf was ik nogal blij met het eerste concert op Pukkelpop, van Ikara Colt. Een -volgens mij- nog niet zo lang bestaand bandje uit Engeland, wat redelijk snelle nummers speelde, waarbij vooral de hi-hat me wel kon bekoren.
----------------------------------------
Code #404: User not found
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 14-09-2002 om 20:37:35
Ik heb iets koels ontdekt...
The Streets
(ook engels)

Normaal gesproken is dit soort muziek niet echt mijn ding... maar dit is echt koel live!

Check hun single... Don't Mug Yourself
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op zondag 15-09-2002 om 00:47:30
moeilijk ik ontdek zoveel dingen..
heb dit jaar onder andere awol one, pip skid en onry ozzborne ontdekt en ik vindt ze supergoed..

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 15-09-2002 om 15:07:52
The Streets is best dope, maar het is geen "hun", maar het is een "zijn", oftewel: het is 1 gassie uit ik dacht Brixton. En die gozer is bekant nooit nuchter, heeft een jaar in Australië gezeten en nu teruggekeerd naar Brixton en verveelt zich daar kapot en uit dat in zijn muziek
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.