Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: [1] 2 ]
Patreez
Gepost door Patreez op vrijdag 30-12-2005 om 04:06:23
aangezien hier een topic is aangemaakt over wat te doen als je stoend bent, dacht ik dat het tijd was voor een topic over wat je juist NIET moet doen als je stoned bent, grappig he

wat je echt NIET moet doen is veel cola drinken, al dat suiker is werkt juist tegen het effect van de thc. drink liever een lekker sapje, koop voor 44,95 de Princess blender bij de kijkshop en laat zien dat je niet alleen creatief bent met woorden maar ook met fruit!

Wat je NIET moet doen als je stoned bent, is de blender aan zetten als je een lekker sapje gaat maken zonder dat er iets in zit. Je kan op deze manier snel je vingers verliezen en dat kan het typen op dit forum erg lastig maken!

Wat je ook NIET moet doen als je erg stoned bent is nog meer blowen. Er zijn veel mensen die te veel blowen, meer dan wat ze aankunnen. Als deze mensen weer eens toeslaan en te veel blowen, moet je ze Cola geven. maak geen sapje dit keer maar een anderhalve liter fles Cola en werk die in een regelmatig tempo naar binnen, als je te snel drinkt ga je eerder over je nek, dus probeer het een half uur met de anderhalve liter uit te houden.

Wat je nog meer niet moet doen als je erg stoned bent is proberen indruk te maken op een meisje. Als je dit toch probeert, schenk dan geen Cola'tje voor haar in maar maak een lekker sapje met de Princess blender van de Kijkshop. Versier het glas met een mooi parasolletje en een schijfje sinasappel. Raak tijdens het mixen niet je vingers kwijt want dan word het EN lastig om te typen EN lastig voor andere zaken die meisjes en vingers betrekken.

Kom je niet aan je trekken dan moet je vooral niet gaan blowen. THC is een gevoelsversterker en als je je afgekeurd voelt dan voel je je als je smookt nog afgekeurder. Je kan dan beter een Cola'tje drinken.

Mix dit Cola'tje NIET met rum als je van plan bent om te gaan smoken, want wiet en drank gaan vaak niet goed samen in grote hoeveelheid. Als er toch iemand is die teveel blowt en drinkt moet je gewoon niks doen en die gene lekker laten kotsen!

Wat vinden jullie wat je NIET moet doen als je stoned bent? En hoe red jij je uit situaties waarin je eigenlijk niet meer te redden bent?
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 30-12-2005 om 10:23:09
je pc uit houden als je stoned bent. anders krijgen we teveel van dit soort topics
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Spookvogel
Gepost door Spookvogel op vrijdag 30-12-2005 om 10:50:35
In Nepal was ik eens in een klooster voor van die blowende monikken op bezoek. Niet uit religieuze redenen hoor, ik was gewoon geinteresseerd in blowende monikken, want die hebben we hier niet. Wat me opviel was dat ze veel donkere thee dronken, en hoewel dit spul in Nepal erg bitter smaakt, deden ze er nooit suiker of alcohol bij.

Ik denk dat dit om dezelfde redenen is die Patreez beschrijft.
Devill Gepost door Devill op vrijdag 30-12-2005 om 10:52:02
Quote:
Spookvogel schreef op 30-12-2005 @ 10:50
In Nepal was ik eens in een klooster voor van die blowende monikken op bezoek. Niet uit religieuze redenen hoor, ik was gewoon geinteresseerd in blowende monikken, want die hebben we hier niet. Wat me opviel was dat ze veel donkere thee dronken, en hoewel dit spul in Nepal erg bitter smaakt, deden ze er nooit suiker of alcohol bij.

Ik denk dat dit om dezelfde redenen is die Patreez beschrijft.


kerel ben je een wereldreiziger ofzo?
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 30-12-2005 om 11:05:07
Man als ik echt stoned ben blijf ik altijd door blowen.Als je dat vaak genoeg doet heb je nergens last van,omdat je dan bijna niet over een bepaalde grens heen kan.

Verder is dit:Kom je niet aan je trekken dan moet je vooral niet gaan blowen. THC is een gevoelsversterker en als je je afgekeurd voelt dan voel je je als je smookt nog afgekeurder. Je kan dan beter een Cola'tje drinken.
De grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.Je moet geen alcohol drinken als je je kut voelt want dat versterkt je gevoel en paddo's zijn ook niet echt aan te raden dan.Wiet is altijd goed als je blowt voel je je fijn en heb je ff geen zorgen meer of iig je denkt er minder aan.


Het enige wat ik niet meer doe als ik stoned ben is buiten werken terwijl het 28 graden is en ik focking betonblokken moet sjouwen.Dat is het enige.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 11:08:08 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Devill Gepost door Devill op vrijdag 30-12-2005 om 11:08:00
gewoon niet stoned worden
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
Remy
Ja toch..
Gepost door Remy op vrijdag 30-12-2005 om 11:11:41
Quote:
mixxman schreef op 30-12-2005 @ 11:05
Man als ik echt stoned ben blijf ik altijd door blowen.Als je dat vaak genoeg doet heb je nergens last van,omdat je dan bijna niet over een bepaalde grens heen kan.

Verder is dit:Kom je niet aan je trekken dan moet je vooral niet gaan blowen. THC is een gevoelsversterker en als je je afgekeurd voelt dan voel je je als je smookt nog afgekeurder. Je kan dan beter een Cola'tje drinken.
De grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.Je moet geen alcohol drinken als je je kut voelt want dat versterkt je gevoel en paddo's zijn ook niet echt aan te raden dan.Wiet is altijd goed als je blowt voel je je fijn en heb je ff geen zorgen meer of iig je denkt er minder aan.


Het enige wat ik niet meer doe als ik stoned ben is buiten werken terwijl het 28 graden is en ik focking betonblokken moet sjouwen.Dat is het enige.


Wiet is een gevoelsversterker, maar het hangt van de persoon af en hoeveel je blowt.
Als je je kut voelt en je gaat blowen kan het allemaal veel erger worden, maar dat is bij mij alleen zo in het begin geweest. Als ik nu blow als ik me kut voel, wordt het alleen maar beter
Je hebt wel gelijk met die grens, als ik nu 2 joints heb gerookt en ik rook er nog meer heeft het geen zin want stoneder wordt je toch niet meer..
----------------------------------------
Real name, No gimmics
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 30-12-2005 om 11:14:17
Ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat als ik me kut voelde dat het erger werd.Juist als ik me kut voel ga ik blowen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Impulsiek
jeweet
Gepost door Impulsiek op vrijdag 30-12-2005 om 13:14:06
patreez, vond je die aflevering van dit was het nieuws met die blender ook zo leuk?
----------------------------------------
Dit is Impuls die flink vult met zijn dikke lul
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 30-12-2005 om 13:16:06
Quote:
mixxman schreef op 30-12-2005 @ 11:14
Ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat als ik me kut voelde dat het erger werd.Juist als ik me kut voel ga ik blowen.


ja indeed, ik deed het nooit uit voorzorg als ik me kut voelde maar gister was het juist tof toen ik ging blowen dus denk dat dat eigelijk helemaal aanjezelf ligt, en dat dat beetje spook verhalen zijn
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op vrijdag 30-12-2005 om 13:17:41
Niet fietsen als het glad ligt ook niet
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op vrijdag 30-12-2005 om 13:22:52
jah, en ook niet schaatsen als er geen ijs ligt.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 30-12-2005 om 13:23:12
NIET SCHAATSEN!

edit: op ijs dus...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 13:25:14 ]

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op vrijdag 30-12-2005 om 13:31:58
Ga nooit bij een gracht staan als je stoned ben....


----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 30-12-2005 om 13:41:18
mietjes...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 13:41:34 ]

brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op vrijdag 30-12-2005 om 18:11:59
ga niet poepen met je broek aan
pis niet tegen de wind in
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Vent
Gepost door Vent op vrijdag 30-12-2005 om 18:12:45
Kuttopics aanmaken.
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op vrijdag 30-12-2005 om 18:44:13
Naar de kapper gaan, dat vind ik echt irritant als ik stoned ben... beetje stom zitten op die stoel. Da's 1 van de weinige dingen die ik liever nuchter doe.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Patreez
Gepost door Patreez op vrijdag 30-12-2005 om 20:11:57
yo @ mixman

hahaha, nou sorry, maar als ik blow dan versterkt dat eerder mijn gevoel dan drank.. van drank word ik juist ALTIjD vrolijk en daarna misselijk. van blowen kan je juist diep gaan zitten nadenken over wat je eigenlijk fout doet, of wat er verkeerd is. met drank denk ik niet meer na als ik genoeg drink... haha


mazzel he!
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 30-12-2005 om 20:14:27
ja das wel waarheid maar je kan dan ook meteen oplossing vinden voor wat je verkeerd doet, tenmiste als ik stoned ben wel, die oplossingen slaan meestal nergens op maar op dat moment lijkt het een wereld oplossing.. drank heb ik weining ervaring mee duurt me veel te lang dat je een keer dronken bent, 2 jointjes en ik voel em al weer hangen hoor..

mazzel he
Patreez
Gepost door Patreez op vrijdag 30-12-2005 om 20:16:36
-pascool- misschien doet een fles vodka het.

OF jij zuipt te veel en nu ben je eraan gewend geraakt en heb je veel nodig dat et zo lang duurt.
OF jij zit aan het alcoholvrije bier!

-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 30-12-2005 om 20:21:02
Quote:
Patreez schreef op 30-12-2005 @ 20:16
-pascool- misschien doet een fles vodka het.

OF jij zuipt te veel en nu ben je eraan gewend geraakt en heb je veel nodig dat et zo lang duurt.
OF jij zit aan het alcoholvrije bier!



haha.. mischien in me vorige leven, ff zijspoortje checkte net ff die escalatie team soundclick, staat dope shit tussen.. jullie hangen met l2 tog?
Patreez
Gepost door Patreez op vrijdag 30-12-2005 om 20:21:48
nee L2N hangt met ons
we zijn down, echte straatgasten! haha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 20:22:36 ]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 30-12-2005 om 20:23:28
hehe ook best.. hoe heet man ook alweer die de beats fixt, we zouden toen langs gaan maar die man kon toen niet ofzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 20:23:47 ]
Patreez
Gepost door Patreez op vrijdag 30-12-2005 om 20:28:09
ja is inderdaad een man, pm me anders ff als je hele gesprekken wilt voeren dan heeft niet iedereen er last van
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 30-12-2005 om 22:37:45
Quote:
Patreez schreef op 30-12-2005 @ 20:11
yo @ mixman

hahaha, nou sorry, maar als ik blow dan versterkt dat eerder mijn gevoel dan drank.. van drank word ik juist ALTIjD vrolijk en daarna misselijk. van blowen kan je juist diep gaan zitten nadenken over wat je eigenlijk fout doet, of wat er verkeerd is. met drank denk ik niet meer na als ik genoeg drink... haha


mazzel he!


dan zullen wij wel helemaal verschillend zijn.Als ik me kut voel en ik ga drinken dan moet ik wel heel veel op hebben wil ik me goed kunnen voelen en waarschijnlijk voel ik me dan meteen kut omdat ik teveel zoop.Ik zuip ook niet zoveel.Ik ben meer een blower en ik heb me tijdens het blowen echt nog nooit kut gevoelt in welke stemming ik daarvoor ook was.Voor mij is het dus een spookverhaal,maar voor jou dus niet.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zaterdag 31-12-2005 om 00:59:56
Voor mij hangt het af van hoelang het geleden is dat ik gedronken of geblowt heb hoor.
Als ik het een lange tijd niet meer gedaan heb, heb ik veel minder nodig om dronken/high te zijn.
Drinken en blowen samen vind ik niet zo chill, toch niet als ik naar een party fzo ga waar ik niet rustig kan zitten want dan crash ik.

Dus niet uitgaan als je blowt, maar dat zal van persoon tot persoon verschillen
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zondag 01-01-2006 om 18:14:46
Quote:
Impulsiek schreef op 30-12-2005 @ 13:14
patreez, vond je die aflevering van dit was het nieuws met die blender ook zo leuk?


ofniet dacht ik ook meteen aan.

ontopic:

Ga niet naar drukke plekken als je knetters bent...
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zondag 01-01-2006 om 18:15:23
Quote:
Spliffmeister schreef op 30-12-2005 @ 18:44
Naar de kapper gaan, dat vind ik echt irritant als ik stoned ben... beetje stom zitten op die stoel. Da's 1 van de weinige dingen die ik liever nuchter doe.


dat ken ik
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op zondag 01-01-2006 om 18:21:54
Blowen als je je kut voelt is geen goeie combo over het algemeen. Het ligt er maar aan wat je rookt eigenlijk. Als je een sativa hebt (de-nadenk-wiet) dan is het een 'slecht idee, maar als je een indica hebt (de-couchlock-wiet) dan kan het helpen om wat rustiger te worden als je erg over de rooie bent. Als je je echt kut voelt raad ik je aan om niet te blowen maar gewoon zelf wat rust te zoeken maar ieder ze ding zal ik maar denken.

Drank en wiet is een slechte combo omdat je lever de THC tegen zal gaan en de alcohol niet in de gaten heeft. Normaal als je drinkt wordt er constant alcohol door je lever verwerkt maar als je dus blowt dan zal je lever de alcohol laten gaan, hierdoor zal je sneller het gevoel hebben dat je dronken ben en dus over je nek gaan omdat je je niet goed voelt.

Suiker en wiet is een slechte combo (zoals al vermeld is) omdat de suiker de THC tegen zal gaan.

De smoke-spelletjes zoals hyperventileren of je keel dichtknijpen (hoe komen sommige mensne er toch op man) is gewoon dom omdat je niet stoneder word maar alleen maar de zuurstof uit je lichaam haalt. Dit zorgt voor een Headrush in je hersenen omdat ze geen zuurstof krijgen. Probeer maar eens achter elkaar te poffen zonder tussendoor ademn te halen. Dus grote pof-inhalen-uitblazen-grote pof-inhalen-uitblazen en zo doorgaan. Zorg ervoor dat je grote poffen neemt zodat je zo weinig mogelijk zuurstof binnenkrijgt. Dan krijg je ook een headrush. Niet het lekkerste gevoel maar wie het wil testen ga je gang, als je een headrush voelt opkomen ga even staan en haal diep adem. Als het dan nog niet helpt ga even liggen en laat het over je heenkomen.

Wiet en nicotine is een slechte combo. Ja mensen tabak in je joint is dom. Even kort gezegd wiet is geestverruimend en nicotine geestvernauwend. Dit zorgt ervoor dat de effecten elkaar tegengaan en je zal dus minder stoned/high worden van je wiet dan als je dezelfde hoeveelheid puur zou roken.

Wiet en niet eten is een slechte combinatie. Wiet verlaagd je suikerspiegel, als je dus niet gegeten hebt (laten we zeggen een dag niet) en je gaat dan smoken heb je grote kans dat je outgaat omdat je lichaam te weinig suikers in je bloed heeft en je dus gewoon out gaat.
Ik heb dit een keer getest door een dagje niet te eten en dan te gaan smoken en je raad het al ik ging out. Als je dit tegen wilt gaan ga dan eten voor je gaat smoken en lukt dat niet zorg dan dat je eet TIJDENS of direcht NA het smoken!


Kan er tijdelijk niet meer bedenken...
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zondag 01-01-2006 om 18:59:23
ik blijf me jointje gewoon lekker met een half peukje roken hoor...
en die headrush shit is wel grappig om bij mensen te doen
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 01-01-2006 om 19:03:46
al die vage dingen.Iedereen doet wel weer iets anders bij het blowen hangt puur van de persoon af.Er zijn geen algemene regels die je wel of niet moet doen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op zondag 01-01-2006 om 21:23:59
Ja, maar wat te doen als je NIET stoned bent...?
----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
gOldfinger Gepost door gOldfinger op zondag 01-01-2006 om 21:28:52
aardappels schillen
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op maandag 02-01-2006 om 02:12:17
Quote:
Nourdin_Bukake schreef op 01-01-2006 @ 21:23
Ja, maar wat te doen als je NIET stoned bent...?


Cake bakken voor wanneer je wel stoned ben
----------------------------------------
onderschrift
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op maandag 02-01-2006 om 13:25:34
Quote:
chester schreef op 02-01-2006 @ 02:12
(...)

Cake bakken voor wanneer je wel stoned ben


Dit was geschreven door mij (Brakkie) Ches ze account stond nog open en had dat niet in de gaten...
gOldfinger Gepost door gOldfinger op maandag 02-01-2006 om 13:26:40
huh..? ben jij zijn kleine irritante broertje ofzo
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op maandag 02-01-2006 om 13:30:52
Ik vind jou ook aardig hoor
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 02-01-2006 om 13:33:22
Quote:
gOldfinger schreef op 02-01-2006 @ 13:26
huh..? ben jij zijn kleine irritante broertje ofzo


Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 02-01-2006 om 14:47:26
Quote:
mixxman schreef op 01-01-2006 @ 19:03
al die vage dingen.Iedereen doet wel weer iets anders bij het blowen hangt puur van de persoon af.Er zijn geen algemene regels die je wel of niet moet doen.


Word, doe gewoon wat je chill vind dan komt wel goed en zo niet dan leer je daar wel weer van.
----------------------------------------
Jos de Boss
Patreez
Gepost door Patreez op maandag 02-01-2006 om 17:26:18
@brakkie

je zegt iets over geen tabak in je joint gooien.. omdat wiet geestverruimend is en tabak juist vernauwend

volgens mij bedoel je dat van wiet je hart sneller gaat kloppen en je hierdoor meer bloedt door je vaten stuurt.. en door de tabak vernauwen je bloedvaten... het bloed kan er dus moeilijker door.

de rede dat je je ''stoned'' en ''high'' kan voelen is dat je je moeier (stoned) voelt als je wiet/hash met tabak mixt.. en als je puur rookt dat je je high voelt (opgewekt en helder) omdat het bloed dan lekker door je lichaam kan sjeezen..

ik weet niet of dit allemaal wetenschappelijk is, maar dat is het verhaal wat ik al jaren loop te vertellen.. haha

laterss


edit: over dat eten wat je zegt is helemaal waar. het is ook veeeeel lekkerder om te blowen met een volle maag, je hebt dan dikke tevredenheids gevoel lekker op de bank volle buik en een assie HEEEERLIJK!! haha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2006 @ 17:31:18 ]
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op dinsdag 03-01-2006 om 05:29:08
Dat klopt dat is ook zo maar ook de geest...

Hmmm hoe kan ik dit goed uitleggen...

Van wiet ga je ruimer denken. Je kan ideeen krijgen (die achteraf nergens op slaan) en je kan creatief worden. Terwijl je van nicotine geen van deze effecten bereikt en alleen maar stress, ruzie of kutgevoelens probeert te ontvluchten.

Nicotine heeft niet het effect van creatief worden of ideeen krijgen zeg maar... het is meer een drug om eventjes stress weg te nemen. Om eventjes je gedachten van een ruzie af te krijgen of iets dergelijks...
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op dinsdag 03-01-2006 om 06:31:30
Quote:
Patreez schreef op 02-01-2006 @ 17:26


maar dat is het verhaal wat ik al jaren loop te vertellen.. haha

laterss

lekker op de bank volle buik en een assie HEEEERLIJK!! haha


ja, haha
lekkere assie, haha

latersssssss, haha

haha
----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
Patreez
Gepost door Patreez op dinsdag 03-01-2006 om 19:10:43
@ brakkie.. nicotine versterkt de impulsen in de synapsen in de zenuwen in je hersenen
hierdoor kan je geconcentreerder werken.. verder weet ik niks over geestvernauwend effect ofzo.. waar heb je dat gehoord?
daar zou ik graag meer over willen lezen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2006 @ 19:11:35 ]
ZwijgendeVerlening
Baas.
Gepost door ZwijgendeVerlening op dinsdag 03-01-2006 om 19:20:46
stelletje beginnelingen.
dit is echt zo'n noob topic voor mensen die net hun eerste paar jointjes ophebben.

fak bitches, gewoon zuipen blowen, drinken alles, wat maakt een blikje cola uit als je gesmoked hebt damn, schijt aan, niet zeuren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-01-2006 @ 19:21:52 ]

----------------------------------------
Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch.
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op dinsdag 03-01-2006 om 23:14:47
Quote:
ZwijgendeVerlening schreef op 03-01-2006 @ 19:20
stelletje beginnelingen.
dit is echt zo'n noob topic voor mensen die net hun eerste paar jointjes ophebben.

lol ik een beginneling... Ik mag dan wel 16 zijn maar geloof ik heb meer gesmoked dan dat ik zou willen... Ach ja ga maar lekker zuipen bij je wiet trouwens... ooit kom je er nog wel achter dat het geen goeie combo is...


Quote:
Patreez schreef op 03-01-2006 @ 19:10
@ brakkie.. nicotine versterkt de impulsen in de synapsen in de zenuwen in je hersenen
hierdoor kan je geconcentreerder werken.. verder weet ik niks over geestvernauwend effect ofzo.. waar heb je dat gehoord?
daar zou ik graag meer over willen lezen.


Uitjebol.net
Het roken van hash wordt BLOWEN genoemd. In Nederland wordt hashish meestal gerookt in een JOINT. De hash of wiet wordt op een bedje van tabak gekruimeld en soms nog toegedekt met nog meer tabak. Daar wordt vervolgens, vaak heel kunstig, een grote joint van gedraaid die door een aantal blowers samen wordt gedeeld. Het zogenaamde STICKIE is hetzelfde, maar dan een eenmansaffaire.

Dat deze manier van gebruiken in Nederland zo populair is geworden is eigenlijk heel jammer, want de uitwerkingen van tabak en marihuana zijn tegengesteld aan elkaar. Tabak vernauwt namelijk de bloedvaten en het bewustzijn, terwijl marihuana de bloedvaten en de geest juist verruimd. Door stuf en tabak te mengen, wordt de werking van de hashish beperkt. In de Verenigde Staten wordt deze manier van roken dan ook als een "doodzonde" beschouwd. Hash wordt daar altijd uit een pijpje genuttigd en marihuana wordt in een vloeitje tot een flinterdunne, stijve REEFER gedraaid die met behulp van een speciaal klemmetje, de ROACHCLIP, tot aan het eind wordt opgerookt.

Het gevolg van het vermengen van tabak en hash is dat de roker wel STONED maar niet HIGH wordt. Stoned zijn is een aangename vorm van lichte bedwelming. De blower voelt zich dromerig, zijn wereld vertraagd, muziek wordt intenser, de gedachten nemen hun eigen vlucht. Wie stoned is, hoeft niet zoveel. Waarom zou je je ook druk maken als je je zo lekker voelt ? Iemand die stoned is, maakt soms een suffige indruk; anderen kunnen zich daaraan ergeren en ouders maken zich er vaak zorgen over. Hoe lang die toestand duurt, hangt af van de kwaliteit van de hashish en van de hoeveelheid die gebruikt is.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 04-01-2006 om 09:41:33
Uh nou ik vind dit ook wel een beetje onzin.Al dat gezeik shit blowen moet je ontdekken net als zuipen.Je moet je grenzen verleggen en uitproberen.Maar goed ik vind het ook zielig om minderwaardig over beginners te doen.Slaat toch eigenlijk nergens op dat gasten zeggen van wooo moet je kijken wat ik allemaal op kan.DAn heb ik altijd zoiets jezus dus je gaat blowen en zuipen en shit om te laten zien dat je veel op kan doe normaal man.Je doet het voor je plezier en dat is het enige wat erover gezegd hoeft te worden.Check een voorlichtings-site over drugs als je precies wil weten wat je wel en niet moet doen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op woensdag 04-01-2006 om 09:45:47
Quote:
Xflipit schreef op 31-12-2005 @ 00:59
Voor mij hangt het af van hoelang het geleden is dat ik gedronken of geblowt heb hoor.
Als ik het een lange tijd niet meer gedaan heb, heb ik veel minder nodig om dronken/high te zijn.
Drinken en blowen samen vind ik niet zo chill, toch niet als ik naar een party fzo ga waar ik niet rustig kan zitten want dan crash ik.

Dus niet uitgaan als je blowt, maar dat zal van persoon tot persoon verschillen


Hoe hollands klapte gij nu ze zot
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
TonySoprano Gepost door TonySoprano op woensdag 04-01-2006 om 10:34:05
Stoned worden
----------------------------------------
i am the motherfucking fucking one who calls all the shots.
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op woensdag 04-01-2006 om 15:03:51
@Mixxman:
Tuurlijk moet je blowen ontdekken en tuurlijk is het beetje gezeik om dit allemaal te posten maarja welke topics hier zijn geen gezeik?
Ik blijf Alcohol en Wiet sterk afraden. Ik heb het zelf vaak gedaan en ben er op harde manieren achter gekomen dat het een slechte combo is...
Op nuchtere maag blowen blijf ik ook afraden... Test het zelf maar eens... Dag ervoor eten (laatste maaltijd om 10 uur 's avonds) en dan de middag ERNA om 4 uur 's middags een paar blowtjes roken...
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0127 sec.