Index / [arch] Battle corner / | ||
eigenteelt www.eigenteelt.nl |
![]() | ![]() |
16 bars audio battle 3 vote ko deadline ma 2 jan 20.00 suc6 man probeer het wel een beetje als een battle te houden niet van ik schiet je dood of steek je neer. is niet mijn styl gewoon funny weetje. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe komt goed man, maar 16 bars? mag der wel over heen tog![]() succes .. en eh hou het straat enzo pz | ||
![]() | ![]() |
ja cool ik drop ook wel gewoon meer bars en straat ben ik niet echt dus we zullen zien man. check mijn site maar even en dan zie hoe straat ik ben hahaha | ||
![]() | ![]() |
![]() http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=340679 bovenste tog Intro blaat.. Ik zat zo achter mijn pc en verveelde me dood toen zag ik zo een gozer die zeker wel 20 uitdagingen post ik dacht dus jo die ga ik ff checke ofzo Toen kwam ik bij zijn audio dat ging ongeveer zo (ja weet ik ook niet wat ik allemaal kraam ![]() - Ik dacht euh... wat zegt die allemaal jo? Ik begon te lacheu.. ik lag krom van dat gebrabbel Oke nu moet ik gaan dissen is ff kieke Jij op het poduim en ik in het publiek he (nee man is niet goed wacht blaat blaat) - Nu ga ik je hier pakken want ik ben dope enzo haal alle geweren uit me tassen en schiet je overhoop En ik pak nog is een mes, en als je het maar wel laat Ik steek je lekker neer, want ik ben lekker wel straat Ja en toen? ja eigelijk niet veel weet je wel Maar tot mijn verbazing kwam ik op eigenteelt.nl En ik wil niet zeuren maar die graf letter zijn uit hoor dat is dikke perzik. maar dat is tog een fruit soort? Ja dus? ja niks man ik dacht ik zegt het ff jezus wat ben je tog ook een zeur, nja whatever ik pak zo nog een leffe, en dan kom is dus met diepe rijm en fok die battles kunnen we niet gewoon vriendjes zijn outro blaat.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-12-2005 @ 18:09:49 ] | ||
Gado-X | ![]() | ![]() |
haha geweldig,,,,,(denk ik, moet nog ff luisteren) ---------------------------------------- Hartje Drenthe | ||
![]() | ![]() |
nou doe dan jo ![]() | ||
Gado-X | ![]() | ![]() |
was voor de admin![]() ---------------------------------------- Hartje Drenthe | ||
![]() | ![]() |
oke now im confused, nja boeit ook nie verder... en eh eigenteelt schiet is op jo![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Pascool ik digg je stem Je had beter een tragere beat genomen, lijkt me makkelijker voor je want soms slik je woorden in omdat je moet versnellen. Maar ik vind em eigelijk nog wel dope je track! propz ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
thanks man, ja vond deze beat gewoon tof![]() | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ff de tekst poste? ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 31-12-2005 @ 18:01 Ff de tekst poste? ![]() haha ja die heb ik dus nie meer ![]() | ||
![]() | ![]() |
tekst geidt | ||
![]() | ![]() |
tis 2 jan G.. ik dacht ik zeg het ff | ||
foshow | ![]() | ![]() |
als eigenteelt zijn track post doe ik wel voten. Vond em trouwens wel goed klinken pascool! [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2006 @ 15:32:55 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
meesterlijk ![]() eigenteelt moet wel iets heel vets droppen om hier overheen te komen ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
dankje wel![]() | ||
Impulsiek jeweet ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt grappig![]() ---------------------------------------- Dit is Impuls die flink vult met zijn dikke lul | ||
![]() | ![]() |
nou hier is hij dan http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=1XXZLYADTGOX83ETAOFC3BKCQ0 | ||
![]() | ![]() |
woei ff checke ben benieuwd | ||
![]() | ![]() |
HAHAHAHAAH nice nice fok man hijs echt dope godver ik stem op eigenteelt je bent straat ga dan doklosen kranten verkopen dikke props man hijs echt dope | ||
![]() | ![]() |
Als een mc ben ik waardig getraind een status geclaimd die overmatig in waarde steeg Dus over de straat praat ik niet eens Ik praat pas over daden als de daad is geweest Dus gast cool hou het straat? Beter niet! Pascool is de straat ik hou me bezig met muziek (das pas cool) geen kansloze verbanden verklote jij bent de straat ga dan dakloze kranten verkopen of bedoel je het meer zo van ik schiet je voor je flikker is cool als je echt niets anders in je kop heb zitten maar dat is meer het ritme van de heden daagse kinderen ik heb namelijk al 50 kogels achter in mijn rug zitten sorry ik praat graag over wazige vaders die dames ophalen op de meest wazige plaatsen en stel vragen als waar zijn frontale vertalingen die je verbaal fataal kan maken? | ||
![]() | ![]() |
thnx man ik wou je ook niet echt dissen ik ben echt down met die shit beter nemen we een keer een track samen op?? | ||
![]() | ![]() |
check je pm ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
toffe battle knapen. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 31-12-2005 @ 17:57 Pascool ik digg je stem Je had beter een tragere beat genomen, lijkt me makkelijker voor je want soms slik je woorden in omdat je moet versnellen. Maar ik vind em eigelijk nog wel dope je track! propz Grappig intro en tusen stukjes ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 02-01-2006 @ 16:42 toffe battle knapen. ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
heb wel idee dat het een beetje geïnspireerd is op crackbek ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 02-01-2006 @ 16:43 heb wel idee dat het een beetje geïnspireerd is op crackbek ![]() hahaha klopt wel man, luisterde zijn ding de hele tijd en toen ging ik track maken dus kan goed kloppen | ||
989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: eigenteelt schreef op 02-01-2006 @ 16:36 thnx man ik wou je ook niet echt dissen ik ben echt down met die shit beter nemen we een keer een track samen op?? Sssst, mag ik op de hook? ![]() ![]() ---------------------------------------- 11:15 989 in de bus Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen. | ||
![]() | ![]() |
maar ik vind het vet dat het niet echt een battle is geworden we hebben wel allebij skills laten zien en daar gaat het toch om in hiphop | ||
![]() | ![]() |
Quote: 989 schreef op 02-01-2006 @ 16:46 (...) Sssst, mag ik op de hook? ![]() ![]() sowieso moeten we gaan uitbreiden met die shit dus alle calabo's zijn welkom ENJEWEET!! | ||
![]() | ![]() |
als 989 en eigeteelt nou bijde ff hun pm checke kunnen we dat gespam in dit topic laten en evt voters laten posten (niet dat ik het echt nodig vind ofzo) | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 02-01-2006 @ 16:42 toffe battle knapen. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=1XXZLYADTGOX83ETAOFC3BKCQ0 Quote: eigenteelt schreef op 02-01-2006 @ 16:33 Als een mc ben ik waardig getraind een status geclaimd die overmatig in waarde steeg Dus over de straat praat ik niet eens Ik praat pas over daden als de daad is geweest Dus gast cool hou het straat? Beter niet! Pascool is de straat ik hou me bezig met muziek (das pas cool) geen kansloze verbanden verklote jij bent de straat ga dan dakloze kranten verkopen of bedoel je het meer zo van ik schiet je voor je flikker is cool als je echt niets anders in je kop heb zitten maar dat is meer het ritme van de heden daagse kinderen ik heb namelijk al 50 kogels achter in mijn rug zitten sorry ik praat graag over wazige vaders die dames ophalen op de meest wazige plaatsen en stel vragen als waar zijn frontale vertalingen die je verbaal fataal kan maken? | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
mijn vote gaat naar pascool ik vond hem een vettere tekst hebben en grappiger eigenteelt kwam ook wel lekker maar ik vond pascool toch beter en lekkerder komen ![]() props naar beiden trouwens ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Index / [arch] Battle corner / |