Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 17-09-2002 om 00:29:53
... het in december uit te komen nieuwe album van de Osdorp Posse. En wat verwacht jij dat deze plaat bij het grotere publijk gaat doen?

Verwacht je nog een publieks trekkertje ala Orgineel Amsterdams? Of denk je meer alles in de stijl van Afslag Osdorp, Osdorp Stijl of Geendagsvlieg,
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 17-09-2002 om 00:51:42
Ik verwacht helemaal niks, als ik de lijn die ze nu gevolgd heb zou doortrekken, wordt het een nog slechter album, als ik hun berichten moet geloven wordt het een vet rauw album.
Ik weet het niet.
Ik zie wel wat het wordt.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 17-09-2002 om 07:23:50
wordt dus januari he.
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 17-09-2002 om 17:50:08
Ik ben het met Loki eens, als het weer een kernramp-style achtig album word dan kunnen ze het wel zo goed als schudden bij de fans van voor kernramp...

Ik hoop/verwacht wel datie rauw en underground word en dat er geen single's komen...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2002 @ 17:50:19 ]
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 17-09-2002 om 17:58:06
Singles hou je niet tegen, die moeten er nou eenmaal komen om het album te promoten.
En de extra omzet hebben ze hard nodig momenteel.
Ik zit er zelf ook niet zo mee, airplay voor de OP is iets wat ze toch wel verdiend hebben na al die jaren. Maar wat mij wel boeit is waarmee ze airplay krijgen. Een tweede Origineel Amsterdams zit ik dus NIET op te wachten...
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 18-09-2002 om 14:41:33
Te veel singles van goede bands is niet leuk dan moet ik weer radio gaan luisteren
Aan de andere kant verhoogd dat wel de kans dat je een keer goede muziek hoort als je in een winkel komt of naar een kroeg. Nadeel is dat je bij concerten mensen tegenkomt met een volstrekt waardeloze instelling...
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 18-09-2002 om 17:15:01
ik denk eigenlijk dat t niet meer zo lang gaat duren met OP...
echt zo slecht dat ze pas in januari met een nieuw ding komen das voor de fans veel te lang wachten...al die jaren uh 2 ofzo. ik heb gehoord dat def p op deze plaat maar 60 % rapt en de rest dus ook weer is mee doet... seda okeej maar ijsblok?
hehe ik moet er gewoon nu al om lachen als ik daar aan denk...en hij houd geen maat...maar zn stijl is wel vet ofzo hehe
ik verwacht er iig niet al te veel van...vooral niet na het horen van dat ene nummer dat al op i-net stond.
ach ja ze doen maar ik hoor t wel...of niet

----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op woensdag 18-09-2002 om 17:25:04
ik geloof er nog wel in
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op woensdag 18-09-2002 om 20:27:25
Quote:
Mizou schreef op 18-09-2002 @ 17:15:01
iik verwacht er iig niet al te veel van...vooral niet na het horen van dat ene nummer dat al op i-net stond.
ach ja ze doen maar ik hoor t wel...of niet


Uhm, heb ik iets gemist of was dat dat nummer over dat racisme?

Ik hoop (verwacht) dat de cd meer richting aflsag osdorp of geendagsvlieg gaat.
En duurt idd veel te lang voor ie eens een keer uitkomt, als het het wachten nu maar waard is.
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
Truk
Gepost door Truk op donderdag 19-09-2002 om 17:15:40
Sorry maar wat een bullshit hier allemaal..

we zijn hier toch allemaal op-fans of niet soms???
als je dat niet bent dan rot je maar lekker op. De op heeft jarenlang gewerkt om eindelijk een beetje airplay te krijgen, nou krijgen ze eindelijk de aandacht die ze verdienen (nog te weinig) en dan beginnen mensen te zeiken.

Ik geloof ze als ze zeggen dat het nieuwe album rauw en hard wordt, en als je dat niet doet, ben je een NEPSUPPORTER!!!
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 19-09-2002 om 17:18:23
Ik blijf dr wel in geloven.. en zal dan volgend jaar ook met plezier de nieuwe cd gaan luisteren.. alstie vet is, en dat wortie vast wel
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 19-09-2002 om 17:30:40
Quote:
Truk schreef op 19-09-2002 @ 17:15:40
Sorry maar wat een bullshit hier allemaal..

we zijn hier toch allemaal op-fans of niet soms???
als je dat niet bent dan rot je maar lekker op.


Dat is dus (gelukkig) niet meer zo, dat er alleen OP fans zitten hier. Er zijn steeds meer mensen hier die NL hiphop diggen, en de OP minder. Die zijn net zo welkom als ieder ander.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 19-09-2002 om 18:38:42
word @ spade

----------------------------------------
www.serife.nl
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 19-09-2002 om 18:47:48
er is de laatste jaren zoveel hiphop bij gekomen het is niet meer alleen de OP
als je nu nog alleen naar OP luisterd zou ik zeggen damn man ga ook is andere shit luisteren want dan mis je echt een hoop
er zijn tegenwoordig veel beter dingen dan OP vind ik
niet dat ik OP zo super erg vind...ik ben vaak zat met ze mee geweest naar optredens dus...
ik ga alleen niet zoveel van t nieuwe album verwachten...wie weet is het wel heel vet! tja...

----------------------------------------
www.serife.nl
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 19-09-2002 om 20:33:37
wat ik wel een beetje hypocriet vind is dat de sommige van die "euh ik dig alle hiphop bla" mensen dat pas zijn gaan schreeuwen toen dap en rauf en yid dat zijn gaan schreeuwen.. "Vroeger" hoorde je ze dr nooit over..
----------------------------------------
Signature
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 19-09-2002 om 21:01:48
uh waar gaat deze topic nou over?
tja pcies over wat je van t nieuw OP album verwacht...mijn menig is zeker niet veranderd door hun, al heb ik door hun wel veel andere hiphop dingen ondenkt... die dus super vet bleken te zijn!
----------------------------------------
www.serife.nl
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 19-09-2002 om 21:45:27
Quote:
Mizou schreef op 19-09-2002 @ 21:01:48
uh waar gaat deze topic nou over?
tja pcies over wat je van t nieuw OP album verwacht...mijn menig is zeker niet veranderd door hun, al heb ik door hun wel veel andere hiphop dingen ondenkt... die dus super vet bleken te zijn!


Nee maar het is wel erg toevallig dat Yiddo en Rauf ook zo OP afkraken en de gasten die hun volgen ineens dat ook gaan doen.. nja, afkraken msischien verkeerde woord, maar goed, ieder zijn mening, al vind ik die van sommige nogal waardeloos..
----------------------------------------
Signature
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 20-09-2002 om 12:42:20
Eerst ff dit: Dat nummer over racisme was een Def P solo actie, geen OP nummer.

Ik ben fan van de OP geworden omdat ik EN hiphop muziek EN de Nederlandse raps het einde vind. Ik verwacht veel van het nieuwe OP album, maar ik denk niet dat ze mijn favo albums van Def P solo (Ware Aardverhaal en Cryptokilo) zullen overtreffen omdat hun teksten niet over de onderwerpen zullen gaan die op deze CD`s wel staan. Daarom hoop ik dat de beats van Seda weer meer 'oldschool' gaan worden en dat de teksten vooral zeer gevatte woordspelingen en interessante onderwerpen zullen bevatten .
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op vrijdag 20-09-2002 om 13:25:05
Als hun nieuwe album net zo wack gaat worden als hun laatste... dan zullen ze ze alleen aan het 'grotere publiek' (lees 'top40 publiek') kunnen aansmeren. En dit te danken aan Def P's ik-vind-alles-best-als-ik-maar-airplay-krijg-op-radio3-houding. Als het weer zo'n bierfilter cd word met meer vulling dan een gevulde koek, dan koop ik hem iig niet... en hun trouwste fans zullen ook diep gaan twijfelen vrees ik. Ik weet niet wat er met Seda's Amiga aan de hand is... maar Britney Spears heeft tegenwoordig betere beats dan hem. Maar misschien word het wickedy madwack... en koopt Rauf hem zelfs, maar dat lijkt me erg sterk!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 20-09-2002 om 16:30:45
Quote:
N8 schreef op 20-09-2002 @ 13:25:05
... en hun trouwste fans zullen ook diep gaan twijfelen vrees ik. Ik weet niet wat er met Seda's Amiga aan de hand is... maar Britney Spears heeft tegenwoordig betere beats dan hem.


Je doet voorkomen alsof trouwe fan betekent dat je alles maar koopt wat ze ook maken. Verder heb ik maar weinig mensen horen klagen dat de beats van Seda tegenvallen. Maar ja, ieder z`n mening
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 20-09-2002 om 16:36:57
De beats van Seda vind ik dus op de laatste kernramp JUIST tegenvallen.
Lang niet fel genoeg, veel te gladjes afgemixt, niet meer zo rauw als eerst, nogal slapjes dus...
Live klinken ze wel dope, maar dat is omdat het geluid in de meeste zalen zo kut is dat ze weer rauw klinken
Zo, bij deze de eerste die je hoort klagen over Seda's beats
Al zei ik dit al op het moment dattie uitkwam, niet alleen maar om jouw opmerking te ontkrachten.

----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op vrijdag 20-09-2002 om 16:36:58
Quote:
limon schreef op 20-09-2002 @ 16:30:45
[...]

Je doet voorkomen alsof trouwe fan betekent dat je alles maar koopt wat ze ook maken. Verder heb ik maar weinig mensen horen klagen dat de beats van Seda tegenvallen. Maar ja, ieder z`n mening


Dat doen trouwe fans toch ook? Maar woon je onder een rots ofzo? Of in een grot? Draai Kernramp eens voor de grap... en zeg dan nog eens dat Seda's beats nu zo goed zijn als ze toen waren... al die jaren geleden. De goeie oude dagen.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Bliss Gepost door Bliss op vrijdag 20-09-2002 om 22:30:51
Wat verwacht ik, andere beats dan op kernramp, andere onderwerpen voor teksten.
in ieder geval een beter een album met meer gevoel er in dan "wij zijn de kern van ramp", de beste, platwalsen bla blabla.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2002 @ 23:14:22 ]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0138 sec.