Index / Internet en computer / | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
BOEM Zie die gozer rennen ![]() ![]() ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
gheheh kenker die ga ik ook maken![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
wat een dom filmpje.. maar die gozer loopt als een tekenfilmfiguur ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
zooo ben benieuwd hoeveel vingers je kwijt ben als je die vasthoudt![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
En dan zijn jullie verbaast dat er gewonden vallen en de politie moet zo streng is d'r tegen ![]() maar hte is wel knallen ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Vet maar oud ![]() ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
gaaaap + kick naar web | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja hier gaan ze vanavond rellen (alweer).Komen bijna elk focking jaar in het nieuws en dat voor zo'n klein dorpje gister nog geholpen met het bergen van 30 molotov's, maar het echte werk laat ik andere over ik ga lekker zuipen en mezelf naar de kenker smoken. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
In de p-magazine staat er een artikel over Nederlanders en vuurwerk. Die ene kocht 3 ton vuurwerk!! ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hehe beste bom als je die in je handen houdt ben je flink wat van jezelf kwijt ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
tering, relax bommetje, moet ik volgend jaar ook maar is maken ofzo.. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 31-12-2005 @ 18:41 ik ga lekker zuipen en mezelf naar de kenker smoken. dat dus ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
dikke bom![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Eric jo |
![]() | ![]() |
waha kk dik ---------------------------------------- de beer staat waar je klomp leeg aan de waterrand liep....,,,,,,,,,, | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
ik vond die in die koelkast vetter.. ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
eh juist, op de vlam na is dat niets meer dan een normale lawinepijl volgens mij. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik vind het wel mooi dat gekloot met vuurwerk. Niet gek opkijken als je hand eraf knalt! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
PFff , ja.. leuk.. onorgineel.. kan je beter een rotje in een volle fles achohol stoppen.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja of een raket in je reet schuiven. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja.. vet leuk filmpje had ik daarover gezien ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 05-01-2006 @ 00:28 Ja of een raket in je reet schuiven. nee.. vuurpijl:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Panther What I Do Is My Focking Bussines... |
![]() | ![]() |
Je bent zoiezo gek al ga je bommen maken joh. Sluit me helemaal bij het zuipen en smoke aan ![]() | ||
Index / Internet en computer / |