Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ja toen had hij gangster kleding aan ![]() | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
ja toen wel jha![]() | ||
Nourdin_Bukake heeft er zo langzamerhand genoeg van ![]() |
![]() | ![]() |
in het echt zie ik er nog veel beter uit ---------------------------------------- ik heb een pipa, sukkel | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
KUT:| ik wou film kijken maar is al bijna half 10, heb ik 1e uur gemist ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
HEUH ik hou het breezer gehalte even hoog want jawel komt die ik drink op het moment een breezer kijk er de kijk... ga der ook geen smoesjes voor verzinnen, vind het wel lekker smaken soms, lekkere zoete troep in je baffus edit of kut moet ik nou me post in breezer taal edditen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2006 @ 21:41:06 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Gisteren kregen we een gratis breezer bij binnenkomst op het feest ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
doe maar breezer ja ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Quote: -pascool- schreef op 01-01-2006 @ 21:40 of kut moet ik nou me post in breezer taal edditen? jha dus het word : HEUH iiCk hOu Hett BreezAh GehAlte Even hoOgh Wantt Sjawell kOmt diie iiCk Driink Op Hett mOmentt 'n BreezAh kijCk 'r De kijCk... Gha 'r OoCk GheEn SzmOesjjs fOr VerziinUh, Viind Hett Well lkkr szmAken szOmsz, lkkeruh zOete ttrOep iin jj bAffusz ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2006 @ 21:46:12 ] | ||
![]() | ![]() |
Relex, je hebt een concurrent, er is nu ook een Reflex hier ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind reflexen toch meestal niet relex eigenlijk ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 01-01-2006 @ 21:45 (...) jha dus het word : HEUH iiCk hOu Hett BreezAh GehAlte Even hoOgh Wantt Sjawell kOmt diie iiCk Driink Op Hett mOmentt 'n BreezAh kijCk 'r De kijCk... Gha 'r OoCk GheEn SzmOesjjs fOr VerziinUh, Viind Hett Well lkkr szmAken szOmsz, lkkeruh zOete ttrOep iin jj bAffusz ![]() HAHAHAHAH en ook snel he, vet cool... ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 01-01-2006 @ 21:47 ik vind reflexen toch meestal niet relex eigenlijk ik vind ze wel dope ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
reflexen zijn als buitenaardse gaven. vind ik. die beweginen maken god voor je ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
jij hebt een wonderlijk wereldbeeld ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Jullie vergeten het relexen, dat is ook nodig in het leven Meer dan reflexen dus fok dat | ||
![]() | ![]() |
ja meester maar ik ben keeper, dus reflexen gebruik ik ook vrij veel ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Vannacht was supertegruwlijk gek! | ||
Quote: -pascool- schreef op 01-01-2006 @ 21:48 (...) HAHAHAHAH en ook snel he, vet cool... ![]() ![]() Ghehe, eens breezer voor altijdd breezer hea ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 01-01-2006 @ 22:08 (...) Ghehe, eens breezer voor altijdd breezer hea ![]() your words your words ![]() | ||
blablablabla vertel eens wat leuks | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik wou een foto droppen man, maar dat topic is al 120 keer gesloten zie ik. Ga geen moeite doen om een nieuwe te openen ook, met zo'n stelletje spammers als hier houdt 'ie het geen dag vol. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
zet hem dan gewoon hier man | ||
![]() | ![]() |
idd, ben beniewd hoe je er uit ziet ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 01-01-2006 @ 22:23 blablablabla vertel eens wat leuks antwoord dan eerst eens op mijn pm aub ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
heb ik gedaan..:| heb heel verhaal geschreven tjap | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
(vast als een paarden manege manager) | ||
![]() | ![]() |
ja jo TJAP tssssssssss whatever dikke duuhh | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 01-01-2006 @ 22:25 heb ik gedaan..:| heb heel verhaal geschreven tjap ow sorry, dat tekentje van Mijn NLhiphop was niet rood dus ik had het niet gezien :$ sorry, en bedankt voor je pm idd een heel verhaal ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Okeeeee dan komtie he;![]() edit: ik ben die gast dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2006 @ 22:27:39 ] | ||
ik had je sirireus eg helemaal niet zo voorgesteld.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2006 @ 22:28:46 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
haha spaced | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
BEVERLY HILLS NINJA NU OP TVVVVVVVVVVVVVV ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 01-01-2006 @ 22:27 Naah.. eerder een paardlama dope foto trouwens Vent, gezellig ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2006 @ 22:29:05 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hoe had je me dan voorgesteld? Als een vent van 54 met een baard en een kromme rug ofzo? ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik had je eerlijk gezegd helemaal niet zo voorgestelt hoe wel weet ik niet, maar niet zo ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
je bent zeker die met dat groene t-shirt aan.. rechtsbovenaan ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 01-01-2006 @ 22:28 BEVERLY HILLS NINJA NU OP TVVVVVVVVVVVVVV DOPE! Welke zender? Begint 'ie net? Ik ga het wel ff uitzoeken, thanks. ![]() edit: Hyreme; jij bent zeker grappig. edit2: Veronica, net begonnen, mooi. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2006 @ 22:33:36 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Net dus even Rome gekeken... zoo heey, dat was erg spannend, maar niet heus. En ik had me vent inderdaad ook erg anders voorgesteld, denk ik. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Hallo. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
hoi | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Adieu. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
@ vent.. dank je ( het was zeker zo sarcastisch als maar kan mja ) leuke foto trouwens dat wel ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
slijmbal![]() | ||
![]() | ![]() |
zijn er hier The Box-kijkers? een tijdje geleden was er een serie op, ging over een heel leuk meisje met rode haren, die 2 vriendinnen had, 1 daarvan was een halve gothic er zaten ook heel simpele getekende stukjes in de serie was bout, maar dat meisje was echt heel leuk, weet iemand hoe zij/die serie heet? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ssshht dat mag hij niet wete ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Quote: V.I.P. schreef op 01-01-2006 @ 22:37 zijn er hier The Box-kijkers? een tijdje geleden was er een serie op, ging over een heel leuk meisje met rode haren, die 2 vriendinnen had, 1 daarvan was een halve gothic er zaten ook heel simpele getekende stukjes in de serie was bout, maar dat meisje was echt heel leuk, weet iemand hoe zij/die serie heet? PIPI LANKOUS ![]() | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 01-01-2006 @ 22:34 hoi Hai. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Quote: King_Odin schreef op 01-01-2006 @ 22:39 (...) Hai. alles goed ? | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 01-01-2006 @ 22:40 (...) alles goed ? Uhu, dankjewel... Met jou ook? : ) ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |