Index / [arch] Computers en Techniek / | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
net op het nieuws, zo'n plaatje met Happy new year ofzo schijnt een virus te zijn. Geen dank dat ik jullie in veiligheid op Messenger breng. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
klopt.. dan kijkt iemand naar betaalgegevens enzo.. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
was op het nieuws ja ! bedankt rocky , wat moeten we zonder je... HOe zit dat ding precies dan ? is dat via het versturen of krijg je het als "emoticon" te zien ? | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen heeft me toch geblockt... ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha mister loneley ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
is oa dat waar dap al voor gewaarschuwd had ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
@ Pila, nee , dat is met windows. dit is wat anders. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
msn draait toch in windows?? ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
MSn is iets apart wat je moet installeren. dat zit niet bij windows inbegrepen. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
ok.. ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
dat zit wel bij windows inbegrepen het hoort bij windows standaard ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
echt niet,, als je windows installeert heb je geen msn hoor. voor msn moet je eerst naar msn.nl ofzo, en eerst een emailadres maken(hotmail ofzo,). je hebt niet meteen msn. | ||
je hebt wel msn alleen geen account msn staat er standaard op en is echt van windows het is aan jou om een accountje aan te maken ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
wat een bull disscusie.. who cares? | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Hij waarschijnlijk![]() maarja , laat hangen. ik moest msn iig wel installeren. en nieuwe versies ook. skit aan. | ||
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2006 @ 21:28:07 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Vanaf windows xp zit het er wel standaard bij. Dus jij hebt waarschijnlijk geen xp. En dit heeft wel te maken met wat dap postte. Want je krijgt namelijk iets via msn, en als je daarop klikt maakt hij gebruik van het lek in windows waar dap over postte. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
eey ik kan me niet meer aanmelden![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ik kan me ook niet aanmelden ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
fuck die negers, we nemen gewoon een slsk acc en joinen NLhiphop ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 02-01-2006 @ 21:40 fuck die negers, we nemen gewoon een slsk acc en joinen NLhiphop on my way ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ik oook niet aanmelden kunnen ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Heb msn van mn pc af geteerd net. Wou windows messenger gaan rocken (want ik ben o zo straat), maar daar kan ik me niet bij aanmelden.![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
eey tis chill hoor bij ons , beter komen jullie ook create room -> NLhiphop ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
och gewoon nooit .exe's aannemen en niet zomaar op links klikken | ||
Index / [arch] Computers en Techniek / |