Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op zondag 08-01-2006 om 18:22:57
Quote:
livio schreef op 08-01-2006 @ 18:19
psst rolvloei





psst... Ben te lui om rolvloei te kopen... lol... Ach wij hebben altijd gewoon normale vloe en met wat plakwerk hebbie binne paar minuten je vloeitje klaar...
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 08-01-2006 om 18:24:48
Ghehe word, hebben wij ook altijd.
----------------------------------------
Jos de Boss
Bohses
BO
Gepost door Bohses op zondag 08-01-2006 om 19:20:22
K zal jullie even t een en ander leren.. voor de duidelijkheid.. verschillen tussen joint, stick, reefer

Het roken van hash wordt BLOWEN genoemd. In Nederland wordt hashish meestal gerookt in een JOINT. De hash of wiet wordt op een bedje van tabak gekruimeld en soms nog toegedekt met nog meer tabak. Daar wordt vervolgens, vaak heel kunstig, een grote joint van gedraaid die door een aantal blowers samen wordt gedeeld. Het zogenaamde STICKIE is hetzelfde, maar dan een eenmansaffaire.

Dat deze manier van gebruiken in Nederland zo populair is geworden is eigenlijk heel jammer, want de uitwerkingen van tabak en marihuana zijn tegengesteld aan elkaar. Tabak vernauwt namelijk de bloedvaten en het bewustzijn, terwijl marihuana de bloedvaten en de geest juist verruimd. Door stuf en tabak te mengen, wordt de werking van de hashish beperkt. In de Verenigde Staten wordt deze manier van roken dan ook als een "doodzonde" beschouwd. Hash wordt daar altijd uit een pijpje genuttigd en marihuana wordt in een vloeitje tot een flinterdunne, stijve REEFER gedraaid die met behulp van een speciaal klemmetje, de ROACHCLIP, tot aan het eind wordt opgerookt.

Bron: Uit je bol! - Gerben Hellinga en Hans Plomp
----------------------------------------
Ik voelde me als een verdwaalde mier, waar is m'n hoop...
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op zondag 08-01-2006 om 19:24:45
Een stick is gewoon een hele dunne joint... Wij verstaan daaronder een eenmansjoint omdat je die eigenlijk alleen maar ziet als mensne alleen roken... Maar als ik met iemand ben die ook puur (wil) rookt dan roken wij ook gewoon een stick...

En van hasj een joint rolle (een toeter) tja... als je 1 van me vriende was zou ik de joint pakke uit elkaar scheure en de hasj eruit visse en opnieuw draaien... Want welke idioot haalt het in ze hoofd om er zo'n grote hoeveelheid tabak in te doen dat je een joint krijgt van je hasj...
Mip
Gepost door Mip op zondag 08-01-2006 om 19:37:54
rot toch op met je uitleg en je definities van een joint of een sticky of whatever
wat een gezeik zeg. beter al stoppen we daar hier en nu over voordat dit topic alleen maar 1 grote discussie wordt over wat wat is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 19:39:59 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 08-01-2006 om 19:42:58
Quote:
Bohses schreef op 02-01-2006 @ 20:55
Hm, interessant niet?

Alsk in de shop zit.. of ga halen, doe ik meestal..
White widow.. Nu de laatste tijd meer Dynamite..

Vorig jaar eigen teelt gehad.. dit jaar had k 4 mannetjes.. Maar die shit was relaxt...

ohja, ken iemand me vertellen, hoe je een fototje in je msg plakt? tja, met img, maar moet je dan linken naar een site?
ff checke:
( Plaatje )

Aaight.. Dit was eigen teelt van een vriend van me.. tis wel redelijke zooi.. alleen alles is in de groei gegaan.. ook wel in de toppen.. maar laag THC gehalte.. too bad.. Maar de foto's doen!

damn, iemand site waar je een foto'tje kan hoste?


Om maar ontopic te gaan, ik rook me j's graag met shaq en
chrystel of bubble gum. Al hoewel santa maria, superflashjack
en verschillende soorten hash ook wel smakelijk zijn.

Meestal draaien vrienden aangezien ik daar niet zo'n held
in ben, maar gelukkig smoke ik ook altijd met vrienden dus
valt het niet zo op.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Bohses
BO
Gepost door Bohses op zondag 08-01-2006 om 21:45:49
Quote:
Mip schreef op 08-01-2006 @ 19:37
rot toch op met je uitleg en je definities van een joint of een sticky of whatever


Toch lachen om te weten? Dan weet je tenminste waar je t over hebt..
----------------------------------------
Ik voelde me als een verdwaalde mier, waar is m'n hoop...
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op dinsdag 10-01-2006 om 15:36:41
Quote:
Brakkie schreef op 08-01-2006 @ 18:07
(...)

Dat mag je mij dan wellis uitleggen... Ik lees veel over drugs en dan met name natuurlijke middelen (waaronder dus ook wiet) en heb nog NOOIT gehoord van het feit dat je THC wegspoelt...

Heb zelf ook een kweekje gehad en jammer genoeg is mijn plant gejat... Ze waren wel "aardig" genoeg om 2 takken te laten staan dus heb nog wel wat mogen proeven... Je word er nog steeds stoned van hoor...

Als je bij ee dealertje wiet haalt na de zomervakantie (rond November) dan zal je grote kans hebben dat hij ook buitenwiet heeft liggen... Stoned word je er zeker van... Je zegt dus eigenlijk al zelf dat er in Nederland geen buitenwiet kan zijn omdat als het 1x regent je THC weg is gespoeld...? Yeah Sure...


niet alles word weggespoeld maar ik weet zeker(uit ervaring ja) dat je wiet er een stuk minder sterk van word.
als je een beetje een fatsoenlijke kweker bent dan kijk jij elke dag naar het weer en dan beslis je of je ze buiten laat staan/onder de lampen zet/achter het raam plaatst of hoe je je planten ook verzorgt. snappie?

----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op dinsdag 10-01-2006 om 15:40:36
Quote:
Bohses schreef op 08-01-2006 @ 21:45
(...)

Toch lachen om te weten? Dan weet je tenminste waar je t over hebt..


Elke groep vrienden heeft overal wel weer zijn eigen termen voor, dus het is een beetje moeilijk om echt vaste begrippen te gaan gebruiken + dat het mij geen reet boeit of je nou een sticky,joint,reefer(nooit van gehoord trouwens),bob of kneiter rookt
Ik snap wat je bedoelt
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op dinsdag 10-01-2006 om 16:07:25
Quote:
Groninger schreef op 10-01-2006 @ 15:36
(...)

niet alles word weggespoeld maar ik weet zeker(uit ervaring ja) dat je wiet er een stuk minder sterk van word.
als je een beetje een fatsoenlijke kweker bent dan kijk jij elke dag naar het weer en dan beslis je of je ze buiten laat staan/onder de lampen zet/achter het raam plaatst of hoe je je planten ook verzorgt. snappie?


Tja ieder ze ding... Blijven sjouwen en verplekken van binnen naar buiten is nou niet echt bepaald goed voor je plant...

In Marocco word de hasj gemaakt in gigantische velden die juist ja BUITEN STAAN! En juist ja ook daar regent het soms wel... Word je hasj minder sterk nee?

In amerika en Canada word veel buiten gekweekt en de wiet is daar gewoon nog steeds goed hoor...

En buiten het feit om lost THC niet op in water (bijna niet) dus dan zou het met geweld van je planten of moeten gaan en dat gaat niet zomaar... en al helemaal niet bij natte (dus groeiende) wiet...

boris
Gepost door boris op donderdag 12-01-2006 om 10:14:12
Mijn J bestaat meestal uit een goud vloeitje (lekker makkelijk), M tippie, marlborotje en een goed hoopje super shiva. Liever rook ik White widdow, maar dat verkopen ze al een paar jaar niet meer bij mij in de buurt.
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 12-01-2006 om 11:24:52
Buitenkweek is standaard minder goed dan binnenkweek en als je dat gaat ontkennen ben je een nerd.

white widdow niet in de buurt? dat is toch echt een wietje dat de coffeeshop standaard in de schappen heeft zou je zeggen.

boris
Gepost door boris op donderdag 12-01-2006 om 11:35:14
tot een paar jaar geleden in Hoorn ook, maar daarna niet meer. Als ik in Amsterdam ben haal k t wel. Maar hier gwn lekker super shiva, ook prima kwaliteit.
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op donderdag 12-01-2006 om 13:20:29
ik heb vorig jaar nog kweek gehad.. maar per toeval eigenlijk op 3 plekken tegelijk.. 2 binnen bij n maatje voor t raam, 2 bij mij in de tuin, en 1 in een kas van n kweker..
of t typisch is geen id.. maar alleen de kasplant heeft t uiteindelijk goed gedaan.. vreselijk sterke shit, die van binnen hadden goed te roken minitopjes van 2 cm ongeveer, die van buiten net iets groter, maar was absoluut niet sterk en nietlekker te roken.. was ook een stuk minder 'wit' van thc dan de andere 3 planten
dit jaar weer.. maar nu alles in de kas..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2006 @ 13:21:40 ]

----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 12-01-2006 om 13:23:24
Dat is niet typisch maar gewone logica man

Dagelijkse regelmatige uren 'zon', water en voeding. Of een plantje dat bloot gesteld wordt aan weer en wind....
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op donderdag 12-01-2006 om 13:28:15
nou.. de buurman van n maatje heeft altijd buiten planten staan, wel efgeschermd zodat wind niet zo'n probleem levert.. met regen gaat er een zijl overheen en klaar..
afgelopen zomer had die gast toppen van dik 30 cm dus buiten kan zeker ontzettend goed zijn
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op donderdag 12-01-2006 om 15:31:16
Quote:
livio schreef op 12-01-2006 @ 11:24
Buitenkweek is standaard minder goed dan binnenkweek en als je dat gaat ontkennen ben je een nerd.

Dat ontken ik ook niet want dat is gewoon een feit dat buitenwiet minder sterk is als binnenwiet...
Maar dat je THC wegspoelt is bullshit daar ging het om...

Dat zeil word eroverheen gespannen om de plant niet te laten verzuipen en niet om te voorkomen dat de THC wegspoelt (ff voor de duidelijkheid)
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 12-01-2006 om 15:45:59
wegspoelende thc heb ik ook nog nooit van gehoord. Wel kan ik me voorstellen dat de kwaliteit van de thc achteruit gaat als er permanent regen op staat. Die 'kristallen' zullen dan wel afnemen.

Panther
What I Do Is My Focking Bussines...
Gepost door Panther op donderdag 12-01-2006 om 15:55:08
Kdoe t meestal lekker makkelijk door bij de Tuda Fruta pakketje te halen en dan meestal Silver Pearl of Superpolm. Zijn verbazend goed te doen. En zodra ik zin heb om een blow te draaien haal ik toch meestal een blunt vloetje met ook weer silver pearl ofzo. Smaakt toch best goed.
Dopemelder
T.I.P.B
Gepost door Dopemelder op donderdag 12-01-2006 om 18:42:18
k smoke het als je er gaar van word en als het lekker smaakt

maar heb wel een paar favorieten: Purple Haze , Brabantse Witte , White Whidow
----------------------------------------
www.myspace.com/TIPBheerlen
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op vrijdag 13-01-2006 om 00:21:42
Quote:
livio schreef op 12-01-2006 @ 15:45
wegspoelende thc heb ik ook nog nooit van gehoord. Wel kan ik me voorstellen dat de kwaliteit van de thc achteruit gaat als er permanent regen op staat. Die 'kristallen' zullen dan wel afnemen.



Na permanente regen zal het misschien wel afnemen (red. niet meer toenemen) maar denk niet zozeer doordat het wegspoelt maar meer dat de plant gewoon geen THC aanmaakt...
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 13-01-2006 om 00:40:08
verder iemand nog ervaringen met zwaardere shit als weed en hasj ?
nog fillemon types?

iedereen lijkt tegenwoordig te blowen, dus zijn er ook die andere shits gebruiken/welles gebruikt hebben?
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 13-01-2006 om 00:40:58
nope, ik blijf trouw.

geen rommel voor mij.
Richard
uh op die uh papi
Gepost door Richard op vrijdag 13-01-2006 om 10:43:43

Quote:
die Lange schreef op 13-01-2006 @ 00:40

iedereen lijkt tegenwoordig te blowen, dus zijn er ook die andere shits gebruiken/welles gebruikt hebben?


Zoals men altijd zegt, je moet alles een keer geprobeerd hebben. Dus het antwoord op je laatste vraag is ja.
----------------------------------------
head-phones.nl // hiphopgemeenschap.nl
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op vrijdag 13-01-2006 om 13:29:46
Quote:
livio schreef op 12-01-2006 @ 15:45
wegspoelende thc heb ik ook nog nooit van gehoord. Wel kan ik me voorstellen dat de kwaliteit van de thc achteruit gaat als er permanent regen op staat. Die 'kristallen' zullen dan wel afnemen.


en dat bedoel ik dus ook...
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Medina
Amsterdamse Bossers
Gepost door Medina op vrijdag 13-01-2006 om 14:47:59





KALIMIST.
Joltmeister
Zd for Life
Gepost door Joltmeister op vrijdag 13-01-2006 om 22:45:45
Ik rook amper als ik alleen ben, als ik een joint rook dan met vrienden. We roken niet een speciale soort, maar gewoon wat "lekker" uitziet, dikke buds en lekker witte kristallen.

Aantal jaren geleden rookte ik nog waterpijp, emmer, deed dingen met gasmaskers en gaf en kreeg de zogenaamde "shots" De grap is er wel af nu hehe.. dus die dingen doe ik niet meer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2006 @ 22:46:39 ]

----------------------------------------
http://nederhop.teksten.zdclan.nl/
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 13-01-2006 om 23:50:17
@Die lange ik wel
geen aanrader
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Brakkie
Think before you act
Gepost door Brakkie op zaterdag 14-01-2006 om 11:46:15
Quote:
Joltmeister schreef op 13-01-2006 @ 22:45
Aantal jaren geleden rookte ik nog waterpijp, emmer, deed dingen met gasmaskers en gaf en kreeg de zogenaamde "shots" De grap is er wel af nu hehe.. dus die dingen doe ik niet meer.


Tja... Ik heb een nickname gekrege van me vrienden... Chester heeft die bedacht... The A-Team... Omdat ik van ALLES waterpijpen en pijpen zit te maken....
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op zaterdag 14-01-2006 om 15:11:11
brakkie is dus nogal vaak bezig met pijpen.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op zaterdag 14-01-2006 om 15:16:10
ga zometeen eindelijk proberen er achter te komen wat voor wiet het 'wietje van't huis' is van mn home-shop.. haal altijd dyna.. nu voor t eerst van 't huis.. ben benieuwd
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 14-01-2006 om 16:07:06
Quote:
die Lange schreef op 13-01-2006 @ 00:40
verder iemand nog ervaringen met zwaardere shit als weed en hasj ?
nog fillemon types?

iedereen lijkt tegenwoordig te blowen, dus zijn er ook die andere shits gebruiken/welles gebruikt hebben?



alleen een keer Salvia (eigenlijk salvia divinorum) ...leiP spul is dat maar wel te dope voor een keer...
t kan eigenlijk niet fout gaan.

je kunt t halen bij de smartshop
er zit een stof in die ze bij LSD gebruiken..
dit duurt echter maar 15 minuten
en je moet t roken met een met puurpijpje...zo n 4 goeie hijsen.
je hebt verschillende extraceten..ik had 15

bij 10% van de mensen slaat het niet aan.
bij een vriend van me altijd meteen!
hij was een keer op de snelweg van fear and lothing en werd wakker in een struik..hahah
bij mij werkte t niet meteen ..ik dacht ow ben ik weer diegene waar t niet bij werkt..dus na 30 seconde was ik t al weer vergeten..
we zaten in een kamer die vol was met mensen (bij Mr KO3K voor de mensen die hem nog kennen)
ook waren er mensen aan het bust-a-moven
zn pc stond aan, zn draaitafels, ze waren aan t gamen vette gaos..en al die bedrading, stekkers en snoeren zaten vet in de knoop..
opeens zag ik alle bedrading van de tv, draaitafels joysticks etc. in hele mooie lijnen naar mij toekomen helemaal uit de knoop..
ik keek goed en opeens was het plafond heel erg laag..denk net iets hoger dan een meter..
KO3K's gordijnen zijn bruin..de hele kamer werd bruin en van gordijn..t leek wel of we in een cocon zaten..maar dan een soort van cocontank
ik dacht ook dat t beeldscherm van de tv de eneie uitweg naar buiten was en dat t huis waar we inzaten op het platteland stond, alleen dat huis op een mega groot net omgeploegd land
die cocon groeide..alles werd steeds bruiner en op een gegeven moment voelde dat t over me heen kwam..ik schrok en keek..huh t is gewoon de rits van mn jacky haha
opeens had ik alles weer door..
ondertussen was er nog een heel verlegen meisje vet hard aan t lachen..ze kon niet stoppen..ook door de slavia..
een andere gast dacht dat ie een spongebob spagetti arm had en Mr KO3K zat op de bankleunging alleen maar te kijken naar bust a move..hij kon nergens anders naar kijken..iedereen moest er vet om lachen..pleurt die gast gewoon van de leuning af..en maar lachen...en als je iets tegen hem zei keek is je zo in zn ooghoek aan en meteen weer naar t beeldscherm..toen zei..zet de tv is uit dan wil ik er misschien niet meer naar kijken..zo gezegt zo gedaan maar alsnog wilde hij alleen maar t beeldscherm kijken..hahah

iedereen vond het dope ook achteraf!
je zit echt maar 3 minuten in die heftige trip en in totaal duurt t dus zo n 15 min...

geen LSD voor mij als ik eraan denk dat je die shit dan uren en uren achter elkaar kan hebben...daar word je echt wel leiP van




----------------------------------------
www.serife.nl
Bohses
BO
Gepost door Bohses op zondag 15-01-2006 om 14:26:43
Ik heb Paddo's gedaan 1 keertje..

Was wel lachen.. we hebben geen kabouters gezien, wat we wel verwachten.. Maar we kwamen zegmaar in een soort.. wereld, waar alles op 1 ding neer kwam.. dat was zooo vaag... alles waar je over lulde, of waar je heen liep.. Verder qua kleuren ofzo.. k heb t grasveld zien golven, en k kon betere contouren zien.. Je moet maar naar Spuiten en Slikken kijken.. dat was bijna precies wat mijn eerste keer ook was..
----------------------------------------
Ik voelde me als een verdwaalde mier, waar is m'n hoop...
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 15-01-2006 om 15:23:02
LSD laat je kabouters zien, oftewel: Dingen die helemaal niet bestaan.
Paddo's vervorming het beeld wat je ziet, je ziet kleuren intenser en beelden vervormen.
Alles is leuk om naar te kijken en bij mexicaanse paddo's krijg je zelfs een lachkick.

Ik zelf ben meer een fan van Hawaiaanse, trippen is daar veel toffer, vooral bij doseringen
van zo'n 15 euro. Beginners dosis is ongeveer 7.50.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op donderdag 04-05-2006 om 15:40:13
oei.. tip voor liefhebbers

gisteravond.. ideale cocktail, past perfect bij elkaar..

bluntvloei pina colada
flinke dosis malahulu wietjes
wat isolator hasjies
dikke tip

en daarbij

een pina colada..

gouwe combinatie
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op donderdag 04-05-2006 om 15:41:51
Lucht
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Finger
Gepost door Finger op donderdag 04-05-2006 om 15:41:55
[quote]Angelix schreef op 15-01-2006 @ 15:23
LSD laat je kabouters zien, oftewel: Dingen die helemaal niet bestaan.
Paddo's vervorming het beeld wat je ziet, je ziet kleuren intenser en beelden vervormen.
Alles is leuk om naar te kijken en bij mexicaanse paddo's krijg je zelfs een lachkick.
[quote]

Van de juiste paddo's kun je ook wel trippen hoor ik heb zelf met boomen staan praten.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 04-05-2006 om 15:47:33
Zwarte Smoking-vloei, Camel-sigaret, Polm of Ketama.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 04-05-2006 om 16:09:14
Goude flu, samson shaquoze, met jack super flash of shiva, voor hash rook ik super polm of ketama.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 04-05-2006 om 17:00:59
Hoe werkt die blunt shit?
In de nachtwinkel in de buurt verkopen ze allemaal zo'n pakjes waar blunt opstaat en met verschillende smaken.
Maar ik ga het niet kopen voor ik weet hoe het werkt en wat je ermee moet doen.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op donderdag 04-05-2006 om 17:03:02
is gewoon sigarenvloei met n smaakje

een kant heeft kartels.. dat is de buitenste rand zegmaar
geen plakrand maar is niet nodig want die blunt plakt uit zichzelf

smoke ze
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Finger
Gepost door Finger op donderdag 04-05-2006 om 17:03:36
Das waarschijnlijk gewoon van die smaakjes vloei.
Als je een echte blunt wil maaken moet je gewwon een blunt sigaar kopen en die opensnijden leeg halen volgooien met weed en weer dicht plakken.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 04-05-2006 om 17:04:08
en die blunt is dus gemaakt om puur te smoken?
Of moet je nog altyd shag gebruiken omdat het anders zo foktop smoked.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op donderdag 04-05-2006 om 17:05:00
ik gooi altijd puur erin en alleen beetje tabac bij tip en bij uiteinde.. om aan te steken

----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Finger
Gepost door Finger op donderdag 04-05-2006 om 17:05:05
Die vloei brand langzamer dus ik rookte ze meestal puur of zo goed als puur.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 04-05-2006 om 17:05:48
Oke , eens proberen dan.

Smaken die jullie aanraden?
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op donderdag 04-05-2006 om 17:06:45
peach passion.. watermelon.. wild honey.. pina collada..

hmmm eigenlijk zijn ze allemaal goed.. maar dat zijn mij favos
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 04-05-2006 om 17:06:58
ik haal altijd chookolade maar dat is de enigste die ze hebben.

iig je kan puur smoken maar met een beetje shag erbij kan ook wel fijner wegroken.


----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Finger
Gepost door Finger op donderdag 04-05-2006 om 17:07:00
Weet ik niet meer kan me alleen honing nog herinderen is al weer 2 jaar terug ofzo dat ik ze smokte.

Edit: oh nee wag eens ff rum die smokte we meestal schiet me net te binnen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2006 @ 17:07:51 ]
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op donderdag 04-05-2006 om 17:12:13
wrede ish dit.. whaha

koop bluntwraps per kingsize pak.. zie je meteen de smaken die ze bij onze shop hebben

http://www.rollingpaperwarehouse.com/index.asp?PageAction=VIEWCATS&Category=203
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0151 sec.