Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Oke mensen je hebt nartuurlijk met feesten Hollandse muziek nodig! ik vind; Jan Smit Frans bouwer foziets en apreskiehut erg lagge om op te feesten jullie dan? ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
geef mij dan maar marco borsato... ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
andre ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ga eens heel snel boekeren met je topic! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Devill | ![]() | ![]() |
tss geen holland fan![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 04-01-2006 @ 20:46 ga eens heel snel boekeren met je topic! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Jannes!! ---------------------------------------- beng! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
DGE vind gordon en gerard de beste omdat die elkaar pijpen... ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
vader abraham | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 04-01-2006 @ 20:47 (...) kom op jullie hebben ook wel iemand die je wel leuk vind voor af en toe ![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Als Daphne Bunskoek zou zingen zou ik fan van haar zijn. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nee.. katja schuurman zingt ook.. Katja Woehoe !!! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
koos alberts | ||
Offensief Mokum!!! |
![]() | ![]() |
Frans Bauer?fool Serieus antwoord. Ramses Shaffy ---------------------------------------- Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace. | ||
Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonder! [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2006 @ 20:55:59 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
KIJK NED 2 NU! NU!!!!! OK? | ||
Offensief Mokum!!! |
![]() | ![]() |
Huus weet. Verder vind ik De Dijk,Blof etc op z'n tijd ook niet erg. Maar kom niet met die Pauper shit aankakken. ---------------------------------------- Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace. | ||
Ik denk dat Ramses Shaffy bestwel samplebaar is, voor in een refrein. Vindik wel iets voor Terilekst![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
woord huus, net als thé lau (van de scene) die door zo'n track van joey is gesampled. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Boudewijn de Groot is koel Wim Sonneveld ook. ---------------------------------------- Days to come | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
andré hazes? ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Hebben jullie belgen ook goede muzikanten behalve clouseau? ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Offensief Mokum!!! |
![]() | ![]() |
Robian had toch een track gedropt,waarin "Laat me" werd gesampled van Shaffy? ---------------------------------------- Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace. | ||
![]() | ![]() |
wolter kroes | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Spinvis. die shit gaat ver. Maar dat past niet tussen die carnavalskrakers hierboven (uitzonderingen daargelaten). ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
BELLE PEREZ IS OP NED 2 !!!!!![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
acda en de munnik![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
Quote: Darnold schreef op 04-01-2006 @ 21:11 acda en de munnik ![]() oooooooww jij weet ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
marco.. po po ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Frank Boeijen .. mijn all time favorite ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 04-01-2006 @ 21:05 Hebben jullie belgen ook goede muzikanten behalve clouseau? ![]() Nathalie is nog goed vind ik en belle perez en eddy wally hij is echt bloedlink ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Bohses BO ![]() |
![]() | ![]() |
Nederlandse Muzikant? Wat is dat? :p ---------------------------------------- Ik voelde me als een verdwaalde mier, waar is m'n hoop... | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Quote: Bohses schreef op 04-01-2006 @ 21:51 Nederlandse Muzikant? Wat is dat? :p niet te grappig ![]() jij weet er ook vast wel eentje ![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bohses schreef op 04-01-2006 @ 21:51 Nederlandse Muzikant? Wat is dat? :p ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
puur hazes... ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 04-01-2006 @ 21:15 (...) Nathalie is nog goed vind ik en belle perez en eddy wally hij is echt bloedlink belle perez is gewoon een lekker wijf meer niet :S ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
is belle perez niet vlaams? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Scherp livio... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Niemand.. Frans Bauer..? ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
yeah, maar ze is wel lekker ondanks het feit dat ze vlaamse is ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Fran Bauer is een koning! | ||
![]() | ![]() |
inderdaad ze maakt klote muziek ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Saaie_Hendrik Ik ben niet saai! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind Brainpower de beste nederlandse muzikant. Ik denk dat hij het cliche van rap-artiest inmiddels wel ontstegen is en nu thuishoort in de regionen van de echte hollandse ras-artiesten. ---------------------------------------- Ik hou van hip-hop muziek. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jij moet je bek houden. | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
die ene kerel die de top 2000 had gewonnen.. hoe heet hij nou ook al weer | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 04-01-2006 @ 23:45 Jij moet je bek houden. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
word livio :> ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
brainpower is een hoertje van alle stylen. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
maar wel een goeie | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jakyman schreef op 04-01-2006 @ 23:47 die ene kerel die de top 2000 had gewonnen.. hoe heet hij nou ook al weer die gozer :S hij is waardeloos.. hans westbroek of zo toch? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |