Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Met trots kan ik jullie mededelen dat we bezig zijn met Spookradio op de echte radio, 100% landelijk in de ether overal te ontvangen. Het is nog niet rond, we zijn er mee bezig maar als het gaat zoals het moet gaan dan zal het ergens dit jaar gebeuren. 3 uur lang [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2006 @ 11:32:24 ] | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Goed zeg. Welke zender zal dat worden dan. JuizeFM? ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
989![]() |
![]() | ![]() |
Nice work. ---------------------------------------- 11:15 989 in de bus Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
details volgen nog, kunnen we nog niet geven... het is zeker geen juize fm. | ||
989![]() |
![]() | ![]() |
Goed begin van het nieuwe jaar voor NLHiphop dus, had zelf ook nog wat ideetjes, PM'tje daarvoor? ---------------------------------------- 11:15 989 in de bus Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
alle ideeen, dingen mogen naar spook gepm'ed worden | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
dope dope dope ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
zeker dope ja, vette props.. enne suc6 met de onderhandelingen nog | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Vet mensen, Hopen dat het allemaal een beetje goedkomt met die onderhandelingen. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
represent nlhiphop! wat schuift dat nou eigenlijk he? zo'n deal en met welk station is het? of kan je da nie zegge | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
doperdedope ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
yeahhhhhh.... maar het is niet 3 uur nederlandstalige hiphop, maar 3 uur hiphop van Nederlandse bodem. Engelstalig kan natuurlijk ook. Maar het ziet er goed uit, ik heb er zin in! | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
DOPE DOPE DOPE! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt interessant! ---------------------------------------- Days to come | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Wat spook daarom allemaal voor heeft moeten doen, je wilt het niet weten denk. ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
vet, eindelijk ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Dope! Maar beter is het ook beluisterbaar over internet, aangezien ik geen radio heb staan hier, of ik moet in de auto gaan zitten 3 uur lang ![]() Maarre, kan je ook niet heeel stiekum een Frans nummertje er doorheen droppen ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hehe vet voor ons en natuurlijk voor Spook zelf, succes! ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 05-01-2006 @ 11:54 Maarre, kan je ook niet heeel stiekum een Frans nummertje er doorheen droppen ![]() die is er altijd tog ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
frans nummertje denk ik niet, het komt namelijk op een zender voor muziek van Nederlandse bodem. Als het frans rappende lui uit Nederland zijn zou het technisch gezien wel mogen ![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ait, ik ben dan wel geen vaste luisteraar maar als dit is wel heel dope. doe je ding man! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
ohoh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ok, hoeveel Frans-rappende Nederlanders hebben we.... Eughm... Eughm... Zou Surya niet iets in het Frans doen? ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
dikke poep! ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
dan zou je ook tracks van de nlhiphop forum pappies kunnen draaien ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
dat ZOU KUNNEN, als het goed genoeg is... dope tracks zijn altijd welkom, "kijk ik ben gister begonnen met rappen en dit heb ik vanmiddag in 1 uurtje gemaakt" dingen zijn minder welkom | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() | ||
Ayda![]() |
![]() | ![]() |
Yeahhhh kus Azizaam ---------------------------------------- rolmetdieapen | ||
![]() | ![]() |
Quote: SpooK! schreef op 05-01-2006 @ 12:36 dat ZOU KUNNEN, als het goed genoeg is... dope tracks zijn altijd welkom, "kijk ik ben gister begonnen met rappen en dit heb ik vanmiddag in 1 uurtje gemaakt" dingen zijn minder welkom das logisch ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Aight..!! Het is die pappi in de echte wereld! Spook.. je spookt ook wat rond he.. ik zie jou dit jaar.. op de radio.. dat weet ik zeker.. en het hele forum ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
en de zuiderburen die hier zitten? ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 05-01-2006 @ 12:02 Ok, hoeveel Frans-rappende Nederlanders hebben we.... Eughm... Eughm... Zou Surya niet iets in het Frans doen? ![]() oja ![]() ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
die hebben pech... kunnen he ttoch niet ontvangen | ||
![]() | ![]() |
Misschien met zo'n mega antenne? ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
er komt vast wel een live stream via internet. Ontvangst in belgie geen idee, is beetje gespeculeer denk ik, misschien als je bij de grens woont | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
AlS eR mAaR vEeL lAnGe FrAnS eN aLi B oP kOmt,, ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
die komen echt wel langs hoor, reken daar maar op. Met 3 uur vullen per week zal je het vrij breed moeten houden met de muziek | ||
als et maar niet Mee naar Diemen zuid is maar de nummers die wél te pruimen zijn.. | ||
989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 05-01-2006 @ 13:17 als et maar niet Mee naar Diemen zuid is maar de nummers die wél te pruimen zijn.. Zoals "De Aanslag". ---------------------------------------- 11:15 989 in de bus Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen. | ||
![]() | ![]() |
ik ben al blij als je op de nederlandse radio komt , al draai je "je moet je bek houden" ben ik al blij [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2006 @ 13:20:46 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpooK! schreef op 05-01-2006 @ 13:10 er komt vast wel een live stream via internet. Ontvangst in belgie geen idee, is beetje gespeculeer denk ik, misschien als je bij de grens woont Op sommige plekken langs de grenzen, zal tot een paar km over de grens wel bereik zijn. Maar reken niet te veel op (goeie) ontvangst over de grenzen. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoop dat het sarcasme zichtbaar van mn post afdroop.. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
![]() | ![]() |
ja dat deed het, je kunt een intervieuw doen met surya ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
dopiepopie! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 05-01-2006 @ 13:20 ik ben al blij als je op de nederlandse radio komt , al draai je "je moet je bek houden" ben ik al blij nu moet je niet gaan overdrijven he! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Veelpleger schreef op 05-01-2006 @ 13:05 (...) oja ![]() Doen doen doen! En dan de primeur aan Spook geven ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Veeeet, veel suc6 !!!!!!! ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ether? Is het niet kabel? Ether frequenties zijn echt duur. Maar spook is ook wel goed genoeg om een show te doen bij een professioneel radiostation. Talpa/Radio 10 gold had volgens mij toch die frequentie van nederlandse muziek. Maar goed hoop dat het doorgaat en dat het dope word. En natuurlijk ook wel je eigen shit pluggen he ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Mag ik reclame voor spookradio ? :> ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dope! maar is het nonstop muziek, of gewoon Spookradio zoals we dat gewend zijn? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |