Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
'De bal blijft rond', haha ![]() Hmja, ik weet 't niet, ik geef Ajax altijd een kans, puur omdat ik meestal optimistisch blijf over shit. Maar waarschijnlijk verliezen ze gewoon met 1-0, of 2-0, iets in die richting. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind dat het gewoon weer een troosteloze 0-0 word. Het is trouwens op nederland 1, niet dat je gaat zoeken enzo. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
ik gok op een 1-1, ajax al vroeg op voorsprong. Rond de 80ste minuut of later de 1-1..... maar ja je weet t niet he.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Chelsea - Barcelona op België ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
OOJA WTF.. chelsea - barca is vanavond ook !!![]() dat wil ik ook zien.. wat nu? ik kijk ajax maar zal ff kijke of ik chelsea- barca kan opnemen. | ||
![]() | ![]() |
Ajax kijken natuurlijk gekken ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ajax kijken en Chelsea opnemen dan! | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ja maar het komt op belgie ofzoiets. wat is dat voor net? heb het al, Belgie 1 toch wel he? of belgie2: ketnet ?? [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2006 @ 18:06:23 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
KETNET/Canvas daar komt die shit.. Ik zap altijd tussen 2 wedstrijden, werkt prima ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik gok 0-2 ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 22-02-2006 @ 18:46 KETNET/Canvas daar komt die shit.. Ik zap altijd tussen 2 wedstrijden, werkt prima word, same here. Ik word niet goed van lange blessurebehandelingen daarom zap ik bij dode spelmomenten naar andere wedstrijden ---------------------------------------- beng! | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
wie denkt dat het wordt tussen Chelsea - Barca dan? | ||
![]() | ![]() |
chelsea wint op dat knollen veld. Barca maakt het over 3 weken af in eigen stadion ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb het gevoel dat Chelsea een beetje angstig is vooraf aan de confrontatie van vanavond. Ik kan het ook verkeerd hebben, .. die shit kan alle kanten op, denk ik. Straks Ajax kieken.. haha, ben benieuwd.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
scheidsrechters hebben headsets op.. goede actie | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoef die joden niet te zien. Ik ga voor Barca. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 22-02-2006 @ 20:49 Ik hoef die joden niet te zien. Ik ga voor Barca. Een waar woord. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga Barca kijken gister ook Real Madrid - Arsenal gekeken, belgie 2 heeft veel dopere wedstrijden ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik ga toch maar ajax kijken, ik ben wel benieuwd naar hoe ze spelen de eerste acties zijn wel oke | ||
1-0 kopbal huntelaar.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2006 @ 21:00:33 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Huntelaar de baas ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
1 - 0 ![]() tuurlijk ben ik weer laat [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2006 @ 21:00:41 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Koel voor huntelaar. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jezus, jullie zijn snel met reacties ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
2 - 0 | ||
2-0 rosales | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ajax amsterdam ole oleeeeeeeeeeeeeeee en geen gehaat van mazzel dit en dat, ajax 2-0 ruststand ![]() nu maar hopen dat 2e helft ook goed gaat ![]() btw,, waar was adriano? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2006 @ 21:35:11 ] | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
WoooW, geluk! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Juich niet te vroeg Rocky ... Die ballen op de lat logen er ook niet om ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Props voor de Joden, moet gezegd. Lekker voor die kut-Italianen. Maar hou ze in de gaten ![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 22-02-2006 @ 21:39 Juich niet te vroeg Rocky ... Die ballen op de lat logen er ook niet om Tsjah, maar jíj blijft altIJd negatief over ajax.. ![]() nee ok die ballen waren geluk maar ik vond ajax wel iets de betere de eerste helft. | ||
![]() | ![]() |
Ik durf pas te juichen als het 3-0 is... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Cruuuuzm, die is een kakkerlak! vuile smeerkees is dat! 1e helft was genieten, ik hoop dat het zo blijft ---------------------------------------- beng! | ||
2-1 HA! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
fuck | ||
2-2![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
mooi kut, 2 - 2 | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nouja jammer hoor, dit geeft me wel weer wat meer vertrouwen in ajax, ook na de resultaten tegen RBC | ||
![]() | ![]() |
Sshaduw heb jij dan geen tikkeltje sjovenisme in je? Ik ben zelfs voor PSV in Europees verband, en dat zegt veel.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
tis ook altijd wat met die italianen ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 22-02-2006 @ 22:37 Sshaduw heb jij dan geen tikkeltje sjovenisme in je? Ik ben zelfs voor PSV in Europees verband, en dat zegt veel.... word! ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
sorry rocky .. ik had het ook liever anders gezien ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Quote: Noedels schreef op 22-02-2006 @ 22:37 Sshaduw heb jij dan geen tikkeltje sjovenisme in je? Ik ben zelfs voor PSV in Europees verband, en dat zegt veel.... nee, dat is het niet.. maar ik had 2 euro ingezet op 2-2 in een malle bui als enige.. dus ik strijk 14 euro op | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 22-02-2006 @ 22:45 sorry rocky .. ik had het ook liever anders gezien ![]() Ja.. ![]() | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
zwaar verkankerd. 2-0 weggeven. Erg jammer. maar 2-0 in 20 min. is ook niet niks, heel knap. Ik ben ook voor PSV in CL, maar niet voor feyenoord, nooit. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jahwel mensen en voetbalbroeders Rocky & V-Rank.. laten we AZ aanschouwen en vervolgens een messcherpe analyse droppen hehe ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-02-2006 @ 20:46:01 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Heerenveen eruit ondanks 0-1 winst ---------------------------------------- beng! | ||
peanutz vanuit het dichtbije westen |
![]() | ![]() |
t maakt niet uit wat mensen zeggen,ajax gaat door naar volgende ronde..........hoop ik![]() ---------------------------------------- Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder | ||
![]() | ![]() |
landzaat mist penal in de 3e minuut ---------------------------------------- beng! | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |