Index / [arch] Battle corner / | ||
ROOIERAKKERRINS mooi rood is niet blauw ![]() |
![]() | ![]() |
12 lines NL 1 drop niet blind 3 vote's KO eerst inchecken [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-01-2006 @ 15:13:11 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: ROOIERAKKERRINS schreef op 06-01-2006 @ 15:12 12 lines NL 1 drop niet blind 3 vote's KO eerst inchecken dit geldt als mijn incheck | ||
Whiz | ![]() | ![]() |
ja, beetje laat voor mij ![]() | ||
![]() | ![]() |
deadline: 24 uur na eerste drop? aan jou de eer om als eerste te beginnen | ||
Whiz | ![]() | ![]() |
zag je naam staan en ging liggen van het lachen/ jij gaat erbij liggen, om je te laten verkrachten/ door je eigen moeder, oma, maar het liefst je vader/ te persoonlijk? sla je slag, en snij diep in je ader/ stop ermee, voordat ik de stekker eruit trek/ je knippert al meer dan het oekrains licht net/ zap je neer, met een elektrisch vliegenmepper/ je twijfelt eraan of ik er stroom op zal zetten/ ik eet je rauw en sla je koste wat kost knock out/ tril maar van angst, ik maak je toch koud onthoud, je bent een knuppel die alleen de ballen vangt/ ik de base, spring eraf alsof je leven er van af hangt/ sorry dude, was onmogelijk voor mij om te droppen :S Internet hield ermee op.. klote SPAM, maar hier is die, vergeef me :'( | ||
![]() | ![]() |
Trek de stekker er maar uit ik werk op energiereserves door/ doorboor je hoofd met spijkers met een Makita accu boor/ je probeert me neer te zappen als een E.T met concentratieproblemen/ bind je op een fiets schiet je niet af maar drop je in één van de 7 zeeën/ ik tril niet van angst maar ik sta op een Powerplate te spacen/ schud jouw onzin van me af als epileptische rapsiamezen/ Mij knock-out willen slaan kost je deze week maar je leven/ Het is een aanbieding, twee keer aanraken is éénmaal je leven geven/ ik zwaai met mijn knuppel in het rondt en mep vol in op je kloten/ vergeleken met mij slaat Ted Williams* geen deuk in een pakje boter/ ik ben jou bungee touw en als een kangoeroe spring je van de brug/ maar ik knap jij bent te zwaar met onzin beladen en valt als een baksteen uit de lucht/ check www.tedwilliams.com maar J | ||
![]() | ![]() |
er mag gevote worden! 3 vote KO | ||
Whiz | ![]() | ![]() |
goeie drop, het is nu aan de voters ![]() | ||
Thystan Niet alles is zwart-wit. ![]() |
![]() | ![]() |
Punches - rooie Multies - whiz Metaphors - rooie Complexity - rooie Flow - whiz Wordplay - whiz Structure - n/a Personals - n/a Vocab - rooie Humor - whiz Best Line/Bar - ik tril niet van angst maar ik sta op een Powerplate te spacen/ Worst Line/Bar- je twijfelt eraan of ik er stroom op zal zetten/ Best Opener - whiz Best Finisher - whiz (waar is je flow @ rooie) Best Layout - n/a Vote - ja lastig, qua inhoud toch wel rooie, maar ik denk dat ik eerder whiz zou luisteren... Whiz een tip voor whiz: zorg voor wat meer complexiteit en diepgang (wel leuke wordplay trouwens) een tip voor rooie: flow = zowel lettergrepen tellen als de juiste woordkeuze. maak je zinnen niet te lang, met weinig woorden kan je ook veel zeggen. een van me favoriete eminem lines: "Fuck ICP, Buy my CD" ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2006 @ 08:03:21 ] ---------------------------------------- /==* I Dig ya Like the Undertaker *==\ /==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\ | ||
Whiz | ![]() | ![]() |
thanks voor de grote vote =D veel belangrijke tips, ik zal er rekening mee houden in de toekomst MORE VOTES 1-0 | ||
![]() | ![]() |
thnx voor de tips... maar je hebt het over luisteren, et is toch geen audiobattle? | ||
Index / [arch] Battle corner / |