Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Leyla
Gepost door Leyla op vrijdag 06-01-2006 om 23:36:46
FAQ Muziek

Welkom in het Muziek forum. Om het hier voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, en om te voorkomen dat het hier een grote troep wordt, zijn er een aantal huisregeltjes van toepassing op dit forum. Het wordt zeer op prijs gesteld als je dit even doorleest voor je hier begint te posten; dit voorkomt ook misverstanden.

Zelf ben ik overigens de moderator voor dit forum. Mochten er onduidelijkheden in de FAQ zitten, of heb je gewoon een vraag, dan kan je altijd bij mij terecht dmv een PM.
Ook in Muziek gelden dezelfde regels als in de rest van de fora: hieronder zijn ze weer op een rijtje gezet.

Muziek Huisregels

  • Respecteer elkaars mening.
  • Ga niet tegen elkaar lopen schelden en/of discussiėren (normale discussies daarbuiten gelaten) dat doe je maar via PM's of mail.
  • Maak geen reclame voor andere sites (spammen enz).
  • Ga niet onnodig topics openen.
  • Ga zelf niet in een topic voor moderator spelen door boven op fouten van een ander te springen oid, maar stuur mij gewoon een PM met daarin je klacht of opmerking.
  • Probeer zoveel mogelijk on-topic te blijven.
  • Schrijf duidelijk en begrijpelijk. Breezer schrijven wordt niet op prijs gesteld. Echt niet.

    Links naar muziek

  • Het is verboden om links naar complete albums te droppen.
  • Een los nummer mag daarentegen (mits met mate) wel geplaatst worden in het daar voor bestemde forum (zie Opmerkingen)
  • Eigen producties/muziek kun je plaatsen in het Drop je eigen Audio-topic.

    Opmerkingen

    Er is een gedeelte waar je je muziek-requests kwijt kunt, maar je request moet aan bepaalde eisen voldoen: lees daarom de eerste post door om te kunnen zien of jouw request toegestaan is. Het is dus absoluut ongewenst dat er voor elke request een aparte topic wordt geopend.

    Nogmaals, voor vragen of opmerkingen kun je altijd bij mij terecht, scheelt een hoop gedoe, ook voor jou!
    [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2011 @ 20:28:18 ]

    ----------------------------------------
    Life's not a bitch - Aesop Rock
  •  Index / Muziek /
    © 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.