Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
wie ik nog wel s live wil zien.. x-xibit dmx proof.. die ging namelijk nie door ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Xzibit vond ik erg dope, dus wil ik nog wel een keer Method man heb ik zin in (Redman komt zoiezo niet, die zit dan in Duitsland) Ghostface Wu-tang volledig Eminem Dr. Dre Snoop (niet weer in die kut Ahoy) HMH was dope Cypress hill nog een keer Redman (toch ook nog een keer, laatst was erg dope) Pete en Perq Veel die ik wou heb ik al weleens gezien maar zou ik nog wel een keer willen, en ik zou dus nog wel 100 namen op kunnen noemen | ||
Offensief Mokum!!! |
![]() | ![]() |
Big L-Maar helaas ![]() ---------------------------------------- Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
zou fort minor wel eens een publiek willen zien rocken.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
tech 9![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Richard schreef op 08-01-2006 @ 02:15 Beastie Boys ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 07-01-2006 @ 20:19 Klopt, maar dat was net iets na JMT/non phixion en daar was ik heengeweest, gek! Ey Mip, aangezien je dit probably wel leest.. je hebt die live KRS show toch? Ja dik he? Nou.. op track 9 hoor je volgens mij fat joe bossen, weet jij welke track/verse dat is? Ik zal 'm wel ff uppen/droppen hiero. edit!! http://rapidshare.de/files/10600053/09_Track_09.mp3.html Check die shit en help mij. Als je geen Mip heet maar je weet 't toch, mag dat ook. ja JMT&P in de Melkweg was koel, maar kwalitatief eigenlijk best slecht.. Quote: dk schreef op 08-01-2006 @ 01:09 Is dat de live krs-one in 013? Daar was ik ook, erg vet vooroptreden (phi life cypher) ook. Staat die ergens online die liveset helemaal? nee dit is van Zulu Nation iets.. jaren geleden iig en niet in NL ik heb ook nog nooit materiaal terug gezien/gehoord van KRS in 013, ik weet dat die kerel van HIJS materiaal heeft, Mike heettie. regelt ook die DVD parties enzo in de 013. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
OC, Keith Murray, 4 Hoursemen, Chino XL, Nuclear Fam en ga maar door :p ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Hasib geen ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Raymzter,Opgezwolle,Immortal Technique,Eminem etc etc. ---------------------------------------- Je kan de regels buigen, maar je moet straight blijven, anders netals Adam door die zure appel heen bijten. | ||
dk | ![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 08-01-2006 @ 12:22 ik heb ook nog nooit materiaal terug gezien/gehoord van KRS in 013, ik weet dat die kerel van HIJS materiaal heeft, Mike heettie. regelt ook die DVD parties enzo in de 013. Foto's kan ik je wel aan helpen. Ik heb even mijn foto's gezipt en geupload. Hier kan je ze downloaden: KRS-ONE ---------------------------------------- blaat | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Common Cunninlynguists Masta Ace Dilated Peoples Pharoahe Monch Nas Jurassic 5 Gangstarr Immortal Technique Atmosphere En qua NL: NuClear Family En ik zou Looptroop graag nog een keer zien ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Wordt een lang rijtje, maar aanstaande vrijdag behoort Method Man daar officieel niet meer tot! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
Word at Safire: Pharoahe zou ik echt heel graag nog een keer live willen zien. Ik heb een keer het privilege gehad om een liveshow van de goddelijke mc mee te maken, daarom kan ik sterven met een glimlach als de tijd rijp is. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2006 @ 07:41:33 ] ---------------------------------------- Fok 't | ||
Spookvogel![]() |
![]() | ![]() |
Helaas alweer voorbij dit jaar, maar ik wil graag ooit naar dit festival in de Sahara: http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/4596094.stm Vooral Tinariwen rockt, maar die drummende vrouwen mogen er ook zeker weten wezen. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een niet grappige gimmick ben jij ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Tonino VegheLL |
![]() | ![]() |
Wazzup, Mijn vetste shows waren Biggie in Rotterdam(alive and kickin),Method Man bij 10 jaar Def Jam in Amsterdam en Busta Rhymes in HMH.Ja en nog een hoop meer (PE,Ice T,KRS One,Redman,Cypress hill,Smooth the hustler,Missy Elliot,Talib Kweli ect..)Maar waar ik het meeste cash voor over zou hebben is toch wel Dre.Gewoon om de man zelf hij is een legende gek!!Maar slick rick,Kane,Cassidy,Too $hort,Jigga,Kool G Rap,Gangstarr en fuckin K-Solo waar blijft die man? Mischien mijn grootste teleurstelling was wel dat ik in het weekend dat 2PAC voor de eerste keer werd neergeschoten in New York ik kaartjes voor hem had.Die gozer zou in sporthallen zuid komen in Amsterdam samen met PE en Ice T.Maar bij de ingang stond al vermeld dat PAC er niet was.Een dag later werd hij neergeschoten.Dus was hij gekomen was mischien heel die biggie bullshit niet gebeurd.HELAAS!!!!! Greetings Tonino | ||
Tonino VegheLL |
![]() | ![]() |
Ow ja en Freddie Foxxx aka Bumpy knuckles Large Professor en NAS | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
damn gek.. Biggie ![]() *meer dan jaloers* | ||
Tonino VegheLL |
![]() | ![]() |
Yo,Ja zo goed was die optreden van biggie nog eens niet,tenminste hijzelf was wreed alleen had hij heel zijn Junior Mafia bij en die schreewde teveel weet ik nog,en lil Kim kwam nog eens niet boven de beats uit met haar stemmetje(en ze was toen nog niet verbouwd.haha)Tja was in de kuip he dus is het geluid altijd minder dan in zaal!! Laterz | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Te veel ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] |