Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 08-01-2006 om 15:47:57
tada!
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 08-01-2006 om 15:48:33
zie bericht van spade in nummer 28.. het is voorlopig ff afgelopen met SC
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 08-01-2006 om 15:48:34
niet dus.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 08-01-2006 om 15:50:18
Slowchat is voorlopig denk ik maar afgelopen mensen...

Ik heb meerdere keren mijn ergernissen er over geuit. Kennelijk kan het niemand genoeg intresseren om daar wat mee te doen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 08-01-2006 om 15:51:02
En even uit Slowchat topic 28 pagina euhmz 7 ofzo....


OK voor de duidelijkheid dan, wat is er aan de hand met Slowchat


Slowchat is momenteel ongeveer 30% van de dagelijkse berichten, met vooral totaal nutteloze berixhten en opmerkingen. Daarvoor is het nooit bedoeld, daarvoor heb IK nooit tijd en moeite iN NLhiphop gestoken. Slowchat is bedoeld om te voorkomen dat er geslowchat zou worden in bestaande topic's waardoor er nogal veel off-topic gegaan werd en heel wat topic's omzeep worden geholpen.

Echter vinden jullie het nodig om met zijn alleen te melden wanneer je;
- naar de WC gaat,
- hoofdpijn hebt,
- uit bed komt,
- iets gaat eten,
- naar bed gaat,
- iets anders gaat doen als computeren,
- gaat computeren,
en dan kan ik nog wel even doorgaan.

STEL, en ik zeg stel dat er 30 gebruikes zijn die dat elke dag doen. Dan word er 30 keer gezegt dat je op staat, 30 keer gezegt dat je gaat slapen. Dat zijn dus al 60 totaal niet boeiende berichten.

Beginnen we het een beetje te begrijpen? Denk zelf ff na, slowchat is om te 'chatten' over bepaalde dingen, lekker los door elkaar, zonder vast onderwerp. Jullie gebruiken het als een plek waar je lekker alles kan zeggen en doen omdat jullie denken dat dat zomaar kan, want het is SlowChat.

Dat is het dus niet. Op deze manier is het binnenkort ook weer afgelopen met slowchat, want er normaal mee omgaan kunnen jullie kennelijk niet, ik heb dit al meerdere keren proberen uit te leggen. Maar kennelijk is het moeilijk te begrijpen.

Beginnen we het een beetje te begrijpen wat er aan de hand is met slowchat? We doen op het forum tussen de 1200 en 1400 berichten per dag. Als daarvan tussen de 150 en 300 totaal nutteloos in één topic zijn. Is dat niet een beetje overdreven?

Juist dat dacht ik ook, dat is behoorlijk overdreven.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 15:54:16 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.