Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Ter herinnering: LEES DIT! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. voor de rest hou je je aan de normale regels, gescheld en persoonlijke bullshit tegen wie dan ook wordt verwijderd. deel 29! [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 16:32:05 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Goed, dit moge duidelijk zijn. Ik ga vanaf nu meer de zure oom agent uithangen en waarschuweingen uitdelen als er irritant wordt gedaan. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Rogger that! mijn zus is vandaag 19 geworden | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
en je vond me nog wel een nsb-er toen je hoorde dat ik agent wilde worden ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Virtueel mag het, in t echt niet snap dat dan! | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 08-01-2006 @ 16:25 Rogger that! mijn zus is vandaag 19 geworden Mag ik je nu feliciteren of valt dat ook onder onzinnig posten? ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
eens een nsb-er altijd een nsb-er... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
foto? | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
foto van wat? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
+ a/s/l ? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
19 jarige zus | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ja dan gaan jullie er allemaal op geilen![]() | ||
of niet.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat ligt aan de foto he | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij had boswottels ooit al is een foto van hem en z'n zus gepost? Was geloof ik best te doen ondanks dat ze slecht te zien was op de achtergrond... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Zo post ie nooit een foto natuurlijk ![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() beetje kut kwaliteit ![]() | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou d'r wel doen. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
zo en jij hebt netjes aan die lieve zus van je gevraagd of ze het goed vond dat er zomaar vreemde ventjes op een forum op haar zouden gaan lopen geilen![]() nee hea, dat dacht ik dus ook ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehehehe, ik niet sorry. | ||
ey, dat ik vrijgezel ben betekent niet meteen wanhopig @bos.. ik heb ze erger gezien hoor, niet dat ik r zit af te kraken ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 16:36:24 ] | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Jezus, ik dacht dat we hem gingen steunen wat betreft zijn zus. Zit ik hier een beetje de enige te zijn die zegt dat ik d'r zou doen. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hmmz die foto waar ik het over had was dus duidelijk niet van boswottels... dan vraag ik me toch af van wie die leuke zus op vakantie op het rotsblok wel was ![]() Iemand die z'n zus daar in herkent? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
post in de loop v an de avond wel een betere ik ga nu ff wat taart eten want dat hoort er bij ![]() | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ai nee dan haak ik af, ik heb ook wel eens ergere gezien daarniet van maar ook heel veel mooiere ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is mijn zus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 16:46:43 ] ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
hoe oud? en waar woon je? | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Gaat je allemaal niks aan, gekkie. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
hehe.. niet geschoten is altijd mis ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Mooie ogen. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ook mooiere gezien alleen dat wat minder dan bij de zus van boswottels ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat je wel aan de gang kan blijven gaan met 'Ik heb mooiere gezien'. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
not | ||
vind 'r eigenlijk wel schattig met dat mondje enzo | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
lief koppie | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Eigenlijk is ze m'n zus niet. Ik wilde gewoon even stoer doen met m'n ex. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
yeah, en als iedereen had gezegd dat ze d'r lelijk vonden was 't de zus van je buurman. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, ik heb geen buren. Vrijstaand huis, jeweet. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
meneer is rijk | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 08-01-2006 @ 16:36 hmmz die foto waar ik het over had was dus duidelijk niet van boswottels... dan vraag ik me toch af van wie die leuke zus op vakantie op het rotsblok wel was ![]() Iemand die z'n zus daar in herkent? ![]() arihasj volgens mij, maar die was 14 ofzo. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik durf hier nix meer te posten voordat t in het neiuwe beleid valt ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, vrees niet, je merkt het snel zat als het niet gepast is ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ja door een ban op je kont.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
neej door een gepaste reprimande, en anders zie je wel dat je bericht ge-edit is.. en dan weet je direct hoe het niet moet ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
door een gepaste wattes?? mja, morgen weer school he ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
re·pri·man·de (de ~, ~s) 1 berisping ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
aaaaaaaah ikkuh lekker niet![]() | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
ja dit word echt de zwaarste week die ik in mijn hele schoolcarriere heb gehad![]() ik moet nog zoveel doen maar dan ben ik wel mee klaar ![]() ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Rijbewijs voor de hele familie ![]() ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe, maar wel echt schandalig zijn dat soort dingen. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |