Index / Drop je eigen audio / | ||
D-neger Rijdt niet voor een Gram ![]() |
![]() | ![]() |
Check D link voor D Dieme Haterzz killa http://www.soundclick.com/bands/pageartist.cfm?bandID=455773 ---------------------------------------- D-neger a.k.a De $neeuwman a.k.a #1 Kogelterugkopper a.k.a Lex Goudsmit (NNNigga wat weet je van die rapshit?) | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ben jij toevallig rijm d neger uit zoetermeer? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet een betere mic halen, ik versta er niets van .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
dan zal hij het wel niet zijn ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
versta er ook niks van.. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Zuur ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
crisis dit is wack, denk niet dat je reden tot spreken hebt tot dmen ... | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
haha ! kap nou ![]() 9 mm ? sure... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ok ik luister het al niet eens.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
![]() beat is ook erg wack ik heb zo snel mogelijk weer weggeklikt [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 19:55:12 ] | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
waarom heten jullie 9mm crew ? in diemen is het fijn in diemen is het kut ? je rijmt een beetje makkelijk of het ligt aan mij omdat ik niet alles versta je hebt een beetje verteld dat je ze kut vindt enzo . Maar je had moeten vertellen waarom ze zo kut zijn, op een originele manier met wat wordplay enzo dan was het mischien wat leuker nu is het meer :euhhh tja ik haat ze en ze zijn gaar en de plaats waar ze wonen is ook niks en als ik ze zie ga ik ze dood maken [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 22:10:59 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ze heten 9 mm crew omdat hun hersens skills en pikken zo klein zijn.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik denk eerder omdat ze nog in de waan zijn dat mensen ze zo stoer vinden, ookal hebben ze nog nooit een pistool vastgehad | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
pipa's in de lucht ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
we zullen het weten als hij reageerd ik ben benieuwd ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
als je al die waterpistolen achterwegen laat en serieus wil gaan rappen kan je hier wat tips&truuks vinden in een post van mij ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
9mm is natuurlijk wel een beetje geript als crewnaam. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
tis idd een kut dorp maar dat is je rap ook ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 20:15:17 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
ja mx maar kan die serieus niet bij de tutorial pagina ? die zou toch gewoon steeds uitgebreider gemaakt kunnen worden ? (sorry voor offtopic btw) ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
komt eraan. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Sorry, maar ik vind er geen bal aan. Die beat is echt vreemd en niet om aan te horen. Ook versta ik geen snars van wat je zegt. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 08-01-2006 @ 20:17 komt eraan. precies, geduld is een schone zaak ![]() iemand trouwens nog tips voor 9mm? | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor koop een betere mic en neem wat meer tijd voor je teksten ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
eey.. 9 mm , kan je die ook huren? ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
Waarom drop je dit? Waarom praat je tegen d-men wanneer ze dit niet eens horen? Of denk je dat ze dit horen? En wat zullen ze denken als ze dit horen? Godverdomme, wat een stoere kerel, die gangster-thug gaat me vermoorden met zun pipa's en matties, laat ik snel onderduiken? nou? ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wick-ED schreef op 08-01-2006 @ 21:07 Waarom drop je dit? Waarom praat je tegen d-men wanneer ze dit niet eens horen? Of denk je dat ze dit horen? En wat zullen ze denken als ze dit horen? Godverdomme, wat een stoere kerel, die gangster-thug gaat me vermoorden met zun pipa's en matties, laat ik snel onderduiken? nou? ![]() laten we proberen ontopic te blijven, en die waterpistolen even te vergeten ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 08-01-2006 @ 20:26 neem wat meer tijd voor je teksten ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 08-01-2006 @ 19:55 waarom heten jullie 9mm crew ? -staat op soundclick- in diemen is het fijn in diemen is het kut ? -in diemen is het kut je rijmt een beetje makkelijk of het ligt aan mij omdat ik niet alles versta -dat is het- je hebt een beetje verteld dat je ze kut vindt enzo . Maar je had moeten vertellen waarom ze zo kut zijn, op een originele manier met wat wordplay enzo -klopt- dan was het mischien wat leuker -misschien- nu is het meer :euhhh tja ik haat ze en ze zijn gaar en de plaats waar ze wonen is ook niks en als ik ze zie ga ik ze dood maken -maar zo is het wel- ![]() ---------------------------------------- D-neger a.k.a De $neeuwman a.k.a #1 Kogelterugkopper a.k.a Lex Goudsmit (NNNigga wat weet je van die rapshit?) | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 08-01-2006 @ 20:05 als je al die waterpistolen achterwegen laat en serieus wil gaan rappen kan je hier wat tips&truuks vinden in een post van mij ![]() -dope- ---------------------------------------- D-neger a.k.a De $neeuwman a.k.a #1 Kogelterugkopper a.k.a Lex Goudsmit (NNNigga wat weet je van die rapshit?) | ||
ok het ligt aan mij ? kan je mischien je tekst editen dan ? en je wilde ook zeggen dat je ze haat enzo bla bla / .Sorry ik wil je niet beledigen , maar dat willen mensen echt niet horen.Je kon je net zo goed dit topic aanmaken en 'ik haat d-men' neer zetten. Als je op een belachelijke en grappige , of juist hele harde manier had verteld waarom ze zo kut zijn , tja dan gaat het tenminste ergens over ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
pipa's in de lucht G ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
hehe ok ik het de reden gevonden waarom ze voor de naam 9 mm hebben gekozen Why this name? 9mm stands for the bullets we put in yo fuckin corpse biatchh ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
ja gast ik heb je net gelijk gegeven op dat punt ---------------------------------------- D-neger a.k.a De $neeuwman a.k.a #1 Kogelterugkopper a.k.a Lex Goudsmit (NNNigga wat weet je van die rapshit?) | ||
![]() | ![]() |
Quote: D-neger schreef op 09-01-2006 @ 15:36 ja gast ik heb je net gelijk gegeven op dat punt ja moet je toch gewoon om lachen als je dit hoort is toch prachtig. zoude jou mc serious moeten noemen ---------------------------------------- D-neger a.k.a De $neeuwman a.k.a #1 Kogelterugkopper a.k.a Lex Goudsmit (NNNigga wat weet je van die rapshit?) | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 09-01-2006 @ 15:35 (...) Why this name? 9mm stands for the bullets we put in yo fuckin corpse biatchh Dus jullie schieten op lijken? Beetje vreemd en NIET gangster. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ghostaccount?![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hou nou alsjeblieft is een keer op met overal ghostaccount te roepen, niet alles en iedereen is een clone... Tot nu toe is het zo dat in 90% van de gevallen dat ik iemand clone of ghostaccount heb zien roepen, waarna ik een check heb gedaan op de user waar het over gaat, moeten constateren dat de ghostaccount / clone roeper ongelijk had. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
wat bedoel je met ghostacc? ---------------------------------------- D-neger a.k.a De $neeuwman a.k.a #1 Kogelterugkopper a.k.a Lex Goudsmit (NNNigga wat weet je van die rapshit?) | ||
![]() | ![]() |
fock it deze shit is murda allemaal haters hehehh ---------------------------------------- D-neger a.k.a De $neeuwman a.k.a #1 Kogelterugkopper a.k.a Lex Goudsmit (NNNigga wat weet je van die rapshit?) | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Nee, niet echt. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
gast jij bent pas een hater ik geef je wat feed en dan ga je me beledigen serieus waarom zou je het dan posten ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dit gaat dus nergens meer over.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Drop je eigen audio / |