Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Oh dat verklaart het ja ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2006 @ 18:46:48 ] | ||
Gado-X | ![]() | ![]() |
hehe lol ---------------------------------------- Hartje Drenthe | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 13-01-2006 @ 18:45 maar hier ga ik niet over door anders gaat hij me weer kankerhard slaan en dan moet ik huilen dat noem ik nog es mensenkennis ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2006 @ 21:52:12 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 13-01-2006 @ 18:45 maar hier ga ik niet over door anders gaat hij me weer proberen te slaan ![]() hehe ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga trouwens proberen hier bij te zijn, maar weetn og niet zeker, ik ga me vrienden proberen warm te maken voor de veelplegers hehe robian kennen ze wel al, heb helaas niet van die hiphop liefhebbende vrienden ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
open mic aan het eind zou dope zijn trouwens.. vorige keer was het publiek alleen een beetje te bang om het podium op te stappen maarja als mensen willen spitten lukt dat wel lijkt me of gaan we weer de hele avond vullen met onzinnige freestyles dax? hehe ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Zoiezo, onzinnige freestyles na de show als mensen meer willen en van mij part host ik wel open mic na de shows, maar ik heb het gevoel dat dat niet aan mij ligt, maar aan de planning en wensen van de organisatie.![]() | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
het lijkt mij gezellig om van de partij te zijn.. maar waar is zeewolde? amsterdam, daar gebeurd echt nooit wat! haha Later | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
zeewolde is in flevoland | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
aight, nog best dicht bij huis dan ![]() | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
patreez: zeewolde ligt iets ten zuidoosten van almere zou dope zijn als escalatie team ook even kwam representen dax: sowieso veelplegers zijn aanwezig, dus er wordt hoe dan ook wel een mic gesnatched om de hele nacht te free-en ![]() (ik neem aan dat we net als vorige keer de hele avond krijgen?) ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
FF dat aanvullende info ding: Entree 3 euro ID verplicht en 14+ zijn Voor de skatende peoples... de skatebaan achter het centrum is ook los als het goed is. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
hm helaas geen 11 jarige hoertjes dus ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dat is toch wel het minste wat je verwacht voor 3 euro inderdaad.... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 19-01-2006 @ 20:38 FF dat aanvullende info ding: Entree 3 euro ID verplicht en 14+ zijn Voor de skatende peoples... de skatebaan achter het centrum is ook los als het goed is. hahaha ik ben dan toe gelaten jeeeej ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Quote: Veelpleger schreef op 19-01-2006 @ 21:29 hm helaas geen 11 jarige hoertjes dus maar wel 14 jarige hoertjes die op je schoot gaan zitten en gaan gaan strelen en vervolgens 10 min later je verlaten en tegen mij zeggen: "Ja Surya is wel een knappe jongen, maar hij is zo preuts, hij durft geen actie te ondernemen". vervolgens zag ik het 14 jarige meisje al naar B---y lopen (23 jaar) die haar voluit in dr nek begint te zoenen.. Dat soort meisjes dus wel ![]() | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 19-01-2006 @ 22:35 (...) maar wel 14 jarige hoertjes die op je schoot gaan zitten en gaan strelen en vervolgens 10 min later je verlaten en tegen mij zeggen: "Ja Surya is wel een knappe jongen, maar hij is zo preuts, hij durft geen actie te ondernemen". vervolgens zag ik het 14 jarige meisje al naar B---y lopen (23 jaar) die haar voluit in dr nek begint te zoenen.. Dat soort meisjes dus wel ![]() WORD SAIZEN! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2006 @ 22:37:14 ] | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 19-01-2006 @ 22:36 (...) WORD SAIZEN! uh nee, rups was preuts ![]() ik had gewoon geen zin in een chick van 14 die in iedereens nek loopt te hijgen ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hiphop uit zeewolde zelfs erbij? ik ben benieuwd ![]() | ||
![]() | ![]() |
Voor de thuis blijvers... we gaan proberen optredens live te streamen, meer info volgt enzo... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ok dan, lekker ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
spade, heb je enig idee tot hoelaat dit gaat duren, dan kan ik even kijken hoe ik het vervoer ga regelen | ||
![]() | ![]() |
ik heb geen flauwwwwww idee, ligt er ook een beetje aan hoelaat de optredens beginnen en hoe lang die duren. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
maar jullie hebben niet een bepaalde tijd dat het dicht moet zijn ofzo? | ||
![]() | ![]() |
denk dat we vergunning hebben tot 2 uur, maar zou ook 1 uur kunnen zijn. Woensdag ben ik in backstage, zal het dan ff vragen ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Is er in backstage ook een backstage? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
is cool, ik zal zoiezo wel iemand proberen te regelen die kan rijden | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Heeft iemand nog 2 plaatsen vrij in de auto? vanuit Amsterdam? | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
kut... | ||
![]() | ![]() |
wel vanuit denbosch waarschijnlijk ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
word up kan je langs adam rijden![]() ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ooo, nou dat ligt vlakbij elkaar, dus dan is dat opgelost. | ||
![]() | ![]() |
maar natuurlijk , en je vriendin woont in groningen ? geen probleem, halen we die gelijk ook even ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
wie gaan er eigenlijk allemaal? | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 19-01-2006 @ 20:38 FF dat aanvullende info ding: en 14+ zijn Shit. Ik verkleed me wel ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
kom je vanuit belgie naar zeewolde? gezellig | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
gaat niemand langs adam? | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
whoa kan niet wachten tot morgen. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
al vervoer kunnen regelen? ik heb ook wel zin eigenlijk, er zijn niet zo vaak hiphop-dingen hier in de buurt | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ja man vervoer is al geregeld!! Hopen dat het een beetje gezellig wordt en dr genoeg bier is voor me. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
tsja je zult met me moeten delen, ik kan trouwens tot het einde blijven, ik wordt opgehaald![]() | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik hoop echt dat Surya daar een chick gaat hosselen whaha. Tis wel leuk dat mensen van Nlhihop komen, kan ik nu werkelijk zien hoe erg het is met het puistenkopgehalte ![]() Hopelijk drink ik niet TEVEEL voor de freestyles, whaha was vorige keer bij roelofarentsveen wel. Eerste sessie was goed 2e ook en daarna was ik kanker dronken, kon niet eens meer op me benen staan en ging toen nog met surya freestylen ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
puistenkopgehalte? ik ga me daar verstoppen! nee, volgens mij hoef ik me daar niet meer door aangesproken te voelen ![]() volgens mij houd je trouwens zelf bij hoeveel je zuipt of gaat dat automatisch bij jou? | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Wie houd er nou bij hoeveel die drinkt? omg? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
@ Angelix, ik bedoel niet biertjes tellen maar als je nog normaal moet freestylen kan je er toch wel op letten dat je niet te veel neemt, voor zover je dat zelf nog niet kon bedenken | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Is normaal hoeveel pinten je hebt gedronken X 2. Dan kan je stoer doen hoeveel je hebt gedronken. Maar ontopic, hoe zit het met die lifestream ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Nah ik kon niet lopen, maar het freestylen lukte nog steeds]![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik kom met een kerel met rasta haren en ga wel proberen een beetje vooraan te staan, misschien kun je me dus nog wel uitlachen ![]() | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Of jij hem als hij weer dronken is en choked op het podium. hopelijk niet, maar wie weet ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 [2] 3 ] |